Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik zet hier eerst context neer.
Ik was met haar beginnen chatten op tinder 3-4tal weken geleden. Qua uiterlijk, helemaal mijn type. En die eerste gesprekken waren ook zeer plezant. Na enkele dagen begon die plots enkel 's nachts te antwoorden, rond een uur of 2-3. Onsamenhangend, precies of die telkens zat was. Die heeft dat zo 3tal keer gedaan. Ik dacht toen: die kijkt misschien enkel naar tinder als die zat is, dus wil zeggen dat ze eigenlijk niet echt hopeloos op zoek is (vond ik toen positief).
Op een gegeven moment, heb ik wel gestuurd: we zouden beter eens gewoon afspreken, dan kunnen we elkaar echt leren kennen.
Daarop kwam geen antwoord ... Voor 4 dagen niks. Dan heb ik nog eenmaal gestuurd: spijtig dat je niet antwoordt, keek er naar uit om je te leren kennen.
Daarna 2 weken niks gehoord, tot zaterdag geweest.

Dus, ok misschien is dat geen goei begin om een relatie mee op te bouwen, maar 't is nu ook niet dat de alarmbellen afgingen.

Avontuurtje van dit weekend met (wat ik dacht) een topper zou zijn, krijgt nog een akelig staartje :eek:
Die is precies volledig loco in the coconut. Eerst zien hoe ik dat vlot kan duidelijk maken, dan post ik de details eventueel.
Akelig staartje, de sensatiezucht in mij draait op volle toeren 🙀

Ik zet hier eerst context neer.
Ik was met haar beginnen chatten op tinder 3-4tal weken geleden. Qua uiterlijk, helemaal mijn type. En die eerste gesprekken waren ook zeer plezant. Na enkele dagen begon die plots enkel 's nachts te antwoorden, rond een uur of 2-3. Onsamenhangend, precies of die telkens zat was. Die heeft dat zo 3tal keer gedaan. Ik dacht toen: die kijkt misschien enkel naar tinder als die zat is, dus wil zeggen dat ze eigenlijk niet echt hopeloos op zoek is (vond ik toen positief).
Op een gegeven moment, heb ik wel gestuurd: we zouden beter eens gewoon afspreken, dan kunnen we elkaar echt leren kennen.
Daarop kwam geen antwoord ... Voor 4 dagen niks. Dan heb ik nog eenmaal gestuurd: spijtig dat je niet antwoordt, keek er naar uit om je te leren kennen.
Daarna 2 weken niks gehoord, tot zaterdag geweest.

Dus, ok misschien is dat geen goei begin om een relatie mee op te bouwen, maar 't is nu ook niet dat de alarmbellen afgingen.
Ben jij op Tinder ook zo'n tease?

"You won't believe what happened next!" *stilte*

Ik hoop op niks besmettelijks :censored:

Maar goed, heb haar op een vriendelijke manier laten weten dat het nooit iets kan worden, omdat het niet echt klikt. Ik wacht op een reactie ...
Dus here goes: Ik had ze inderdaad wel paar keren gestuurd dat ze moest afkomen, en dat heeft dan gedaan. Ze kwam toe met nogal veel aanwezigheid. Semi arrogant zelfs. Soit, het was sluitingsuur en zij heeft mij dan naar huis gevoerd. Thuis nog iets gedronken, en ze vertelde direct dat ze ADHD had. Was ook zeer geloofwaardig op dat moment want die was overactief. Bed ingedoken.
Om 5u 's morgens ging haar gsm constant af. Ene die aan het bellen was, berichten aan het sturen enz. Neemt niet op en legt gsm af. 's Morgens was ze wel wat rustiger en is relatief normaal vertrokken. Nuja, had meteen het gevoel dat die niet zou passen bij mijn persoonlijkheid.
Als die thuis komt, stuurt die mij meteen dat haar ex een beetje psycho (go figure) is. O ... K ... :eek:
En die sluit af met: 'ik ga je nu niet meer horen zeker?'
Ik reageer er niet meteen op. Maar dan 's avonds vind ik dus een zakje wit poeder net onder het bed eh. :wtf: Ik wil daar dus zo snel mogelijk niks meer mee te maken hebben, hoewel ik er precies voor vrees dat die nu wél plots veel gaat antwoorden en sturen. Puzzelstukjes zijn gevallen.

Hopelijk tegen eind van de week voor mij zelf ook wat meer duidelijkheid, want heb een (normale) date terug met diegene die ik wel zeer aangenaam vind. Als zij zelf ook weet waar ze naartoe wilt, leg ik het tindergedoe lam. 't mag ook wel eens :)

Laatst bewerkt:

Maar goed, heb haar op een vriendelijke manier laten weten dat het nooit iets kan worden, omdat het niet echt klikt. Ik wacht op een reactie ...
Dus here goes: Ik had ze inderdaad wel paar keren gestuurd dat ze moest afkomen, en dat heeft dan gedaan. Ze kwam toe met nogal veel aanwezigheid. Semi arrogant zelfs. Soit, het was sluitingsuur en zij heeft mij dan naar huis gevoerd. Thuis nog iets gedronken, en ze vertelde direct dat ze ADHD had. Was ook zeer geloofwaardig op dat moment want die was overactief. Bed ingedoken.
Om 5u 's morgens ging haar gsm constant af. Ene die aan het bellen was, berichten aan het sturen enz. Neemt niet op en legt gsm af. 's Morgens was ze wel wat rustiger en is relatief normaal vertrokken. Nuja, had meteen het gevoel dat die niet zou passen bij mijn persoonlijkheid.
Als die thuis komt, stuurt die mij meteen dat haar ex een beetje psycho (go figure) is. O ... K ... :eek:
Ik reageer er niet meteen op. Maar dan 's avonds vind ik dus een zakje wit poeder net onder het bed eh. :wtf: Ik wil daar dus zo snel mogelijk niks meer mee te maken hebben, hoewel ik er precies voor vrees dat die nu wél plots veel gaat antwoorden en sturen. Puzzelstukjes zijn gevallen.

Hopelijk tegen eind van de week voor mij zelf ook wat meer duidelijkheid, want heb een (normale) date terug met diegene die ik wel zeer aangenaam vind. Als zij zelf ook weet waar ze naartoe wilt, leg ik het tindergedoe lam. 't mag ook wel eens :)
Is dat nu die dokter of gaat het over een ander?

En dat is wel de huisarts?
Je stelt ook nogal harde deadlines, terwijl je zelf van de ene naar de andere schuift :p.

Hoh, ik heb genoeg geboemeld nu. Laat ons zeggen dat ik het niet erg vind als er wat stabiliteit zou komen. Dus is niet meteen een deadline, het zou gewoon leuk zijn een signaal te krijgen dat het naar iets normaals/serieus kan evolueren ipv bitches be crazy.
Klopt , de 'normale' geplande date is met de huisarts. Daar verwacht ik geen cocaine toestanden van, maar ik verschiet al van niet veel meer :unsure:

Laatst bewerkt:
Ik zou er gewoon als de tyfus vandoor gaan man tering hé!!:laugh:
Wou @TooChé nog eerst wel begrijpen omdat hij haar het voordeel van de twijfel gunde maar hoe meer hij over haar en heel die situatie post hoe meer ik zoiets heb van dump die handel en move on.
Ja obviously. Maar ik begin te vrezen dat ik er niet zo makkelijk vanaf ga geraken.

Doet me denken aan aan vriendin die plots snachts belde en vervolgens sms stuurde met de vraag “kan jij iets leveren bij mij thuis”. Telefoon stond stil, maar van sms was ik wakker. Dus ik vraag wat ze nodig heeft, want ik had al wel eens sigaretten voor haar gekocht toen ze zelf niet in winkel geraakte. Ze antwoordde dan “c...” en iets onsamenhangend dat ze dacht dat ik met nacht stond (ik werk niet in shiften 🤔). Ik had met haar nog geen sms history (enkel whatsapp en messenger) dus leek me klaar en duidelijk dat ze zich van nummer had vergist en ik zei haar dat ook. Ook dan nog wat onsamenhangende wartaal (waaronder een bericht “is connecting” 🤨🤪) dat ze zich niet vergist had en we nog eens iets moesten afspreken met de kinderen. Eeuuhhhh whut? 🤪

Hoh, ik heb genoeg geboemeld nu. Laat ons zeggen dat ik het niet erg vind als er wat stabiliteit zou komen. Dus is niet meteen een deadline, ik hoop er gewoon op :)
Klopt , de 'normale' geplande date is met de huisarts. Daar verwacht ik geen cocaine toestanden van, maar ik verschiet al van niet veel meer :unsure:
Alvorens uw account te sluiten zou ik toch eerst zien hoe het met de 2 kinderen vlot en of je die kinderen wel de nodige stabiliteit kan bieden :p.

hoezo tegen eind van de week meer duidelijkheid? ze heeft een ex die misschien geen ex is die nogal bezitterig is, ze kwam raar over qua gedrag (hoewel ge in uw eerste posts daarover totaal geen melding van maakte, dus is dat kleuring achteraf?) en ze gebruikt mogelijks drugs

op welke duidelijkheid zit gij te wachten? :thinking:

Terug
Bovenaan