Het grote BeyondGaming Dating topic

De bloem is al verwelkt precies. Madam praat ook al niet meer. Manman toch, zelfs ik begin te ondervinden hoe het voelt om wanhopig te zijn. Die datingapps zijn precies toch echt niet goed voor ne mens. Sterke neiging tot deïnstalleren.

Troost u, zelfs IK word vandaag geghost! 😱 😂😂😂

3 weken tinder, samengevat:
- 1 zeer vlot gesprek, date was gepland. Op het laatste moment afgeblazen, sindsdien amper nog iet gezegd
- 1 minder vlot gesprek (die antwoord alleen als ze zat is denk ik) , maar ziet er mij echt een topper uit. Helaas moeilijk vat op te krijgen.
- 1 zeer vlot gesprek, wil ook afspreken maar ik heb daar een 'meh' gevoel bij. Qua uiterlijk minder mijn type dan de eerste foto's doen uitschijnen want op facebook staan er pakje meer & qua karakter kan die mijne levensstijl niet aan denk ik. Ongetwijfeld zeer lieve & zorgzame enzovoort. Maar bij mij moet het wat meer rock & roll zijn.
- 1 semi vlot gesprek, mama met 2 kindjes & arts. Dus die heeft gewoon amper tijd om te chatten. Start gesprek is nog recent, zal die wel zo snel mogelijk eens uitnodigen. Zien of die erop in gaat
- ondertussen heeft gesprek 1 duidelijk aangegeven dat de afstand te veel is, maar ze wil wel eens op terras iet gaan drinken. Zal daar denk ik wel op ingaan, want lijkt dat we zonder bedoelingen, ook een plezante dag kunnen beleven
- Ondertussen daar ook niks meer van gehoord, nadat ik ze specifiek heb gevraagd om eens af te spreken. Spijtig
- Status quo
- Laatste heeft aangegeven al enkele dates achter de rug te hebben en het lijkt positief te evolueren, dus deze valt ook weg

Nieuwe maandag, begint bijna traditie te worden dat ik hier iets over moet vertellen.
Dus so far: diegene met kindjes & arts is echt een leuke, we blijven vlot praten.
Maar, wat is er dit weekend gebeurd. Sinds de laatste keer dat ik die (uit de quote) had gestuurd om iets te drinken, heeft die nooit meer gereageerd. Da's zo wat 2-3 weken geleden denk ik. Na een paar dagen dan nog een laatste berichtje gestuurd, dat ik het spijtig vond dat ze niet meer reageerde, want dat ik haar graag had leren kennen.

Zaterdag zat ik ganse dag op mijn favoriete terras, tegen 's avonds al redelijk aangeschoten. Krijg ik plots een bericht van die, uit het niks. "Sorry dat ik niet geantwoord heb, moeilijk weken etc... "
Ik heb nadien het gesprek nagelezen, toch wat zatter dan ik dacht want heb die blijkbaar wel 5x uitgenodigd om erbij te komen zitten op het terras :')
Anyway, die is afgekomen tegen sluitingsuur , niks meer kunnen drinken natuurlijk. Dus , ik heb mijne fiets laten staan en zij heeft mij naar huis gebracht en hier gebleven. :censored:
En volgend weekend is verlengd weekend, ik ben benieuwd :')

Laatst bewerkt:
@insane01 Wat een rotstreek is dat zeg! Er valt echt niemand meer te vertrouwen in dit leven. Tis u overkomen, maar ik word er zelfs kwaad van. Ik kan me uw woede en onmacht wel inbeelden. Uw dochter zal mss ook vragen stellen terwijl je zelf het antwoord niet eens weet. Uw dochter komt nu op de eerste plaats, dus zoals @Mulan zei: zorg voor stabiliteit en probeer dit rustig te verwerken, ik wens u heel veel sterkte.

Nieuwe maandag, begint bijna traditie te worden dat ik hier iets over moet vertellen.
Dus so far: diegene met kindjes & arts is echt een leuke, we blijven vlot praten.
Maar, wat is er dit weekend gebeurd. Sinds de laatste keer dat ik die (uit de quote) had gestuurd om iets te drinken, heeft die nooit meer gereageerd. Da's zo wat 2-3 weken geleden denk ik. Na een paar dagen dan nog een laatste berichtje gestuurd, dat ik het spijtig vond dat ze niet meer reageerde, want dat ik haar graag had leren kennen.

Zaterdag zat ik ganse dag op mijn favoriete terras, tegen 's avonds al redelijk aangeschoten. Krijg ik plots een bericht van die, uit het niks. "Sorry dat ik niet geantwoord heb, moeilijk weken etc... "
Ik heb nadien het gesprek nagelezen, toch wat zatter dan ik dacht want heb die blijkbaar wel 5x uitgenodigd om erbij te komen zitten op het terras :')
Anyway, die is afgekomen tegen sluitingsuur , niks meer kunnen drinken natuurlijk. Dus , ik heb mijne fiets laten staan en zij heeft mij naar huis gebracht en hier gebleven. :censored:
En volgend weekend is verlengd weekend, ik ben benieuwd :')
TooChé om zoveel geduld te hebben met madam. Ik vrees er wel een beetje voor dat ze volgend weekend platte band zal hebben.

Ik stuur eigenlijk nooit opnieuw als ze niet meer antwoorden.
Misschien moet ik dat maar eens gaan doen?

Maar dat komt zo needy over nee?

What's there to lose 🤷‍♂️
Meestal is dat omdat ze even iemand anders aandacht gegeven hebben of effectief de app wat beu waren. Als je dan plots weer "bovenaan" staat, kan dat alleen maar in je voordeel zijn.

@insane01 : ik voel met je mee man, ik zou duizend vragen hebben naar haar beweegredenen.
Er wordt hier snel gezegd dat je best alles afsnijdt, maar het blijft toch een relatie van twee jaar met plannen ...
Heeft ze een historie van "vluchtgedrag" als het over schuldgevoel ofzo gaat? Mijn eerste idee als ik het las, was dat ze misschien vreemdgegaan is en het niet durft te vertellen en het dan maar op deze manier oplost. Zeker omdat je zegt dat ze zich gedraagt als degene die gedumpt is, toont toch ook aan dat ze mentaal nog niet bezig was met een breuk.

Ik stuur eigenlijk nooit opnieuw als ze niet meer antwoorden.
Misschien moet ik dat maar eens gaan doen?

Maar dat komt zo needy over nee?
Gewoon laten doen. Als er wederzijdse interesse is moet hij/zij dat maar aantonen door te antwoorden. Gesprekjes initiëren hoort daar voor mij ook bij. Ik persoonlijk loop nooit iemand achterna.

Aangezien de wuvvekes blijkbaar enigszins hitsig lopen dezer dagen én de terrasjes weer open zijn is de verleiding toch groot om ook terug te beginnen swipen moet ik zeggen, al is het maar om de post-Covid-sfeer op te snuiven.

Avontuurtje van dit weekend met (wat ik dacht) een topper zou zijn, krijgt nog een akelig staartje :o
Die is precies volledig loco in the coconut. Eerst zien hoe ik dat vlot kan duidelijk maken, dan post ik de details eventueel.

Avontuurtje van dit weekend met (wat ik dacht) een topper zou zijn, krijgt nog een akelig staartje :eek:
Die is precies volledig loco in the coconut. Eerst zien hoe ik dat vlot kan duidelijk maken, dan post ik de details eventueel.
68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e6177732e636f6d2f776174747061642d6d656469612d736572766963652f53746f7279496d6167652f6e6c4a44546a7738785a54714e413d3d2d3736313039393632332e31356233343865313965643133393336363435393931303631382e676966

Hier kijk ik wel naar uit. Laat maar komen.

Avontuurtje van dit weekend met (wat ik dacht) een topper zou zijn, krijgt nog een akelig staartje :eek:

Echt? Wie had dat nu kunnen zien aankomen? Iemand die de ene moment direct afspreekt en blijft slapen, zich dan weer een tijd niet laat horen, dan weer opduikt.... Dat is nu net het prototype van een stabiel persoon op zoek naar een langdurige relatie.
Ik snap er echt niks van.

Terug
Bovenaan