Deze post begon echt sterk!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze post begon echt sterk!

De bloem is al verwelkt precies. Madam praat ook al niet meer. Manman toch, zelfs ik begin te ondervinden hoe het voelt om wanhopig te zijn. Die datingapps zijn precies toch echt niet goed voor ne mens. Sterke neiging tot deïnstalleren.

Iets drinkenTroost u, zelfs IK word vandaag geghost!![]()
![]()
?Nope, ook vandaag is Jonas nog steeds de winnaar!Iets drinken?

Ok back to ghosting it isNope, ook vandaag is Jonas nog steeds de winnaar!![]()

Ja sorry nog daarvoor ik val enkel op vrouwen met een drankprobleem.Troost u, zelfs IK word vandaag geghost!![]()
![]()
Zodat ze aangenaam verrast zijn in het echt?Waarom zoude ook de slechtere foto's kiezen bij een vleeskeuring?
3 weken tinder, samengevat:
- 1 zeer vlot gesprek, date was gepland. Op het laatste moment afgeblazen, sindsdien amper nog iet gezegd
- 1 minder vlot gesprek (die antwoord alleen als ze zat is denk ik) , maar ziet er mij echt een topper uit. Helaas moeilijk vat op te krijgen.
- 1 zeer vlot gesprek, wil ook afspreken maar ik heb daar een 'meh' gevoel bij. Qua uiterlijk minder mijn type dan de eerste foto's doen uitschijnen want op facebook staan er pakje meer & qua karakter kan die mijne levensstijl niet aan denk ik. Ongetwijfeld zeer lieve & zorgzame enzovoort. Maar bij mij moet het wat meer rock & roll zijn.
- 1 semi vlot gesprek, mama met 2 kindjes & arts. Dus die heeft gewoon amper tijd om te chatten. Start gesprek is nog recent, zal die wel zo snel mogelijk eens uitnodigen. Zien of die erop in gaat
- ondertussen heeft gesprek 1 duidelijk aangegeven dat de afstand te veel is, maar ze wil wel eens op terras iet gaan drinken. Zal daar denk ik wel op ingaan, want lijkt dat we zonder bedoelingen, ook een plezante dag kunnen beleven
- Ondertussen daar ook niks meer van gehoord, nadat ik ze specifiek heb gevraagd om eens af te spreken. Spijtig
- Status quo
- Laatste heeft aangegeven al enkele dates achter de rug te hebben en het lijkt positief te evolueren, dus deze valt ook weg

TooChé om zoveel geduld te hebben met madam. Ik vrees er wel een beetje voor dat ze volgend weekend platte band zal hebben.Nieuwe maandag, begint bijna traditie te worden dat ik hier iets over moet vertellen.
Dus so far: diegene met kindjes & arts is echt een leuke, we blijven vlot praten.
Maar, wat is er dit weekend gebeurd. Sinds de laatste keer dat ik die (uit de quote) had gestuurd om iets te drinken, heeft die nooit meer gereageerd. Da's zo wat 2-3 weken geleden denk ik. Na een paar dagen dan nog een laatste berichtje gestuurd, dat ik het spijtig vond dat ze niet meer reageerde, want dat ik haar graag had leren kennen.
Zaterdag zat ik ganse dag op mijn favoriete terras, tegen 's avonds al redelijk aangeschoten. Krijg ik plots een bericht van die, uit het niks. "Sorry dat ik niet geantwoord heb, moeilijk weken etc... "
Ik heb nadien het gesprek nagelezen, toch wat zatter dan ik dacht want heb die blijkbaar wel 5x uitgenodigd om erbij te komen zitten op het terras :')
Anyway, die is afgekomen tegen sluitingsuur , niks meer kunnen drinken natuurlijk. Dus , ik heb mijne fiets laten staan en zij heeft mij naar huis gebracht en hier gebleven.
En volgend weekend is verlengd weekend, ik ben benieuwd :')
Gewoon laten doen. Als er wederzijdse interesse is moet hij/zij dat maar aantonen door te antwoorden. Gesprekjes initiëren hoort daar voor mij ook bij. Ik persoonlijk loop nooit iemand achterna.Ik stuur eigenlijk nooit opnieuw als ze niet meer antwoorden.
Misschien moet ik dat maar eens gaan doen?
Maar dat komt zo needy over nee?
Avontuurtje van dit weekend met (wat ik dacht) een topper zou zijn, krijgt nog een akelig staartje
Die is precies volledig loco in the coconut. Eerst zien hoe ik dat vlot kan duidelijk maken, dan post ik de details eventueel.
Avontuurtje van dit weekend met (wat ik dacht) een topper zou zijn, krijgt nog een akelig staartje
Die is precies volledig loco in the coconut. Eerst zien hoe ik dat vlot kan duidelijk maken, dan post ik de details eventueel.
Die is precies volledig loco in the coconut.

)Of loco in the coco. Maar toch geen mengeling!Zegt de persoon die haar tot 5 maal toe stuurde om af te komen
(En wij zeggen crazy in the coconut klinkt beter)
SentShoot!!
Als er nog iemand behoefte heeft aan een (eerlijke) beoordeling, i'm over here!![]()
.