Het grote BeyondGaming Dating topic

Miljaar. Eerst had ik altijd gesprekken die stilvielen, en nu ben ik aant praten met een die nie weet van ophouden. Schuur staat in brand denk 🔥.
Hmmm ik ben ondertussen al iets terughoudender. Ze geeft aan nog nooit een relatie te hebben gehad en ze is 25... Red flag? Kweet het nie..

Hmmm ik ben ondertussen al iets terughoudender. Ze geeft aan nog nooit een relatie te hebben gehad en ze is 25... Red flag? Kweet het nie..
Zien mensen dit serieus als een red flag? Is het zo gek dat je voor je 25ste niet per se toe bent aan een relatie of nog niemand bent tegengekomen waarmee je voor altijd wil samenzijn?

Ik vind net het omgekeerde waar. Iemand die bij wijze van spreken 7 exen heeft, is voor mij een grotere red flag dan iemand die er geen of één heeft.

Zien mensen dit serieus als een red flag? Is het zo gek dat je voor je 25ste niet per se toe bent aan een relatie of nog niemand bent tegengekomen waarmee je voor altijd wil samenzijn?

Ik vind net het omgekeerde waar. Iemand die bij wijze van spreken 7 exen heeft, is voor mij een grotere red flag dan iemand die er geen of één heeft.

"Bij wijze van spreken" zegt ge, maar ik ken er zo verschillende ze. :tongue: Meestal mensen die echt niet alleen kunnen zijn.

Ik wil dit wel nuanceren. Mensen die relaties aaneenrijgen waren voor mij red flags omdat ik zelf iemand zocht om een leven lang mee samen te blijven. Was er iemand met 10 exen waarvan 8 in een 'zotte periode' van 2 of 3 jaar, die ondertussen al lang achter haar lag, dan zag ik daar geen graten in.

Het was zeer leuk gisteren. Ze had nood aan wat rust na enkele drukke dagen, dus het was een zeer rustige avond. We gaan elkaar nog zien :)

Sorry aan mijn volgers, geen wild verhaal deze keer

Mooie romantische gedachte wel. Ik sta er misschien wat negatief tegenover, maar ik hou altijd rekening met het feit dat mijn relatie op de klippen kan lopen op een moment.
Alles kan inderdaad mislopen, maar dat is geen uitgangspunt dat centraal mag staan in een relatie. Tenzij je van de hak op de tak springt en van plan bent om na 2 maanden uit te kijken naar een nieuwe verovering.

Ik zie ook het probleem niet met mensen die op hun 25ste nog geen (echte) relatie hebben gehad eigenlijk. Ik ken er genoeg die er ofwel niet mee bezig waren, of die er gewoon niet toe kwamen. Niet iedereen volgt hetzelfde pad in het leven of is met dezelfde dingen bezig uiteindelijk.

Een groot aantal exen dat is ook niet iets dat mij meteen zou aanspreken, omdat ik zelf zo niet ben. Anderzijds, shit happens, en daar ook is de vraag een beetje hoe serieus je een ex definieert.

Alles kan inderdaad mislopen, maar dat is geen uitgangspunt dat centraal mag staan in een relatie. Tenzij je van de hak op de tak springt en van plan bent om na 2 maanden uit te kijken naar een nieuwe verovering.

Soms heb ik inderdaad de indruk dat mensen hun relatie nogal snel opblazen, misschien gedreven door een soort drang naar perfectie. Ik denk dat onze generatie dat ook harder heeft, enerzijds omdat er minder taboes rond scheidingen, relatiebreuken, alleenstaanden hangen, anderzijds misschien omdat we ons heel hard bewust zijn van alle mogelijkheden en de nadruk misschien te hard ligt op de perfecte relatie (die volgens mij niet bestaat ondanks sociale mediaposts die het omgekeerde claimen :) ).

Elk nadeel heb z'n voordeel zeker, het aantal mensen die ongelukkig gevangen zitten in een relatie zal nu ook wel kleiner zijn dan bij onze ouders/grootouders vermoed ik.

Die drang naar perfectie is een vorm van sociale druk hé. Er zijn maatschappelijke verwachtingen die bepalen wat gelukkig zijn is en we volgen dat stramien vrij snel, ook al beweren we allemaal vrij en individueel te zijn. Ik wantrouw perfectie, want dat is onrealistisch en verstikkend. Met sociale media kunnen we de schijn hooghouden dat ons leven een aaneenrakeling is van fantastische momenten, maar ik vind het toch belangrijk te beseffen dat achter die schone schijn een andere realiteit bestaat. We leren het goede pas kennen als we iets slechts hebben meegemaakt. Een gebalanceerd leven bestaat uit contrasten.

Gelukkig zijn is voor mij geen doel, maar een positief neveneffect van bestaan dat ik als "goed" mag beschouwen.

Even een korte update: ze heeft blijkbaar wel al een aantal kortstondige "relaties" gehad, maar ze benoemd dat niet zo, omdat ze niet echt lang geduurd hebben. Nuja, ze heeft heel veel nood aan affectie op het moment, en ik ga ze daar toch maar al te graag van verlossen denk ik 😏🤭🤭.

Miss crazy stuurt vandaag de meest doodnormale berichten. "Hoe verloopt uwe werkdag?" "Druk op de baan?" etc
:help:
Als je erop reageert, hang je eraan vast en geraak je er nooit vanaf en als je haar negeert staat ze gelijk aan je deur met een gigantisch grote hakbijl dus either way, you're screwed.:laugh:

RIP Tooché
We zullen je mooie glimlach, dikke teen en psycho blik nooit vergeten.

Of ze wil gewoon het gesprek wat opbouwen om te vragen naar haar zakje.
Misschien durft ze het niet vlakaf te vragen. 😁

Of heeft ze dat er toch gelaten om sowieso nog eens af te kunnen spreken.
En dan ook een hint om het samen te consumeren.

Oeh, zoveel mogelijkheden. 😅

Miss crazy stuurt vandaag de meest doodnormale berichten. "Hoe verloopt uwe werkdag?" "Druk op de baan?" etc
:help:

Stuurt terug: bizar totaal niet veel geslapen maar ben toch niet moe.
Heb onlangs wel een zakje met wit poeder gevonden het kan daaraan ook liggen?

:p

Terug
Bovenaan