Het grote BeyondGaming Dating topic

Leg eens uit hoe dat komt op nog geen 12 uur? Of heb je gestuurd dat je haar bloemeke wel eens wilt water geven? :unsure:
Nee kheb gestuurd dat mijne gieter bijna overloopt. All jokes aside heb ik er geen verklaring voor. Mevrouw is gewoon plots gestopt met praten tegen mij.

Hoi!

Geen idee of dit in de juiste sectie wordt gepost maar anyway.

Ik ben 3 weken geleden plots onverwacht gedumpt door mijn vriendin. Wij hadden 2 jaar een heel goede relatie zonder ooit ruzie of serieuze discussies. Zij had een huis gekocht waar we binnen 3 maanden naar toe zouden verhuizen samen met mijn dochter uit een vorige relatie. (ik zou me op een later tijdstip inkopen in het huis wegens omstandigheden).

Tot een week voor de breuk was ik nog de man van haar leven, zei ze ook regelmatig.

1week voor de breuk zijn we nog naar het huis geweest om dingen op te meten en wou ze nog een uitstapje plannen samen.

Tot ze me plots vertelde dat het over was. Ze was ineens niet meer verliefd. Ik heb er nog 5 dagen bij gewoond om al mijn spullen te verzamelen en alles te regelen.

Gedurende die 5 dagen gaf ze constant gemengde signalen af. Ze knuffelde mij geregeld. Kuste mij nog meermaals op de mond zelfs en begon ook te wenen en onsamenhangende dingen te zeggen. Ze bleef me ook schat noemen.

Ze zei ook dat de breuk definitief was en dat het nooit goed zou komen.

Uiteraard was dit een donderslag bij heldere hemel. Ondertussen heb ik ze ook al 3 weken niet meer gehoord omdat ze ruimte wil om dit alles te plaatsen.

Haar reden was dat ik te negatief in het leven zou staan. Wanneer ik echter vraag om dan een voorbeeld te geven van dit gedrag in het dagelijkse leven... Kon ze mij geen voorbeeld geven.

Haar gedrag de laatste 3 weken sinds de breuk is precies of zij is gedumpt en ik ben de dader.

Mijn laatste bericht naar haar werd genegeerd maar ze heeft wel gestuurd naar mijn beste maat.

Daarin stond dat ze de juiste beslissing heeft genomen maar dat iemand kwetsen die ze zo graag ziet vreselijk voelt.

Geen idee wat ik er allemaal van moet maken. Ik typ dit hier neer om het even af te schrijven en om jullie mening eens te krijgen over wat haar gedrag kan betekenen en wat ik nog kan of mag verwachten in de toekomst.

Haar vrienden vertelden me dat ze dit nog al is heeft gedaan in het verleden en dat zij het type is dat eeuwig alleen zal blijven omdat ze alle kansen op geluk weggooit.

Anyway... Thx om te lezen!

Voor je eigen welzijn én dat van je dochter: geef jezelf de kans te rouwen maar vis niet naar nog een kans.
Ik vermoed dat ze bindingsangst heeft en het plots allemaal te overweldigend werd?
Op zich niets mis mee, maar in dit geval is er ook nog een kind dat je moet beschermen en als ze heel dubbele signalen geeft en dat zelf niet kan benoemen of uitleggen, wijst er voor mij om dat ze heel erg twijfelt aan wat nu wél de juiste keuze is.
Zowel jij als je kind hebben recht op en nood aan stabiliteit, iets wat zij je nu niet kan geven.
Wat je ook zou willen veranderen aan jezelf om haar tegemoet te komen, als de echte reden bestaat uit angsten die enkel zij heeft, maakt de "uitleg" die ze er aan geeft, geen hol uit. 🤷

Zit er hier een madam die goesting heeft om wat foto's te beoordelen? Kga ze hier wel niet open & bloot zetten. Daar ben ik iets te verlegen voor ☺️.

Voor je eigen welzijn én dat van je dochter: geef jezelf de kans te rouwen maar vis niet naar nog een kans.
Ik vermoed dat ze bindingsangst heeft en het plots allemaal te overweldigend werd?
Op zich niets mis mee, maar in dit geval is er ook nog een kind dat je moet beschermen en als ze heel dubbele signalen geeft en dat zelf niet kan benoemen of uitleggen, wijst er voor mij om dat ze heel erg twijfelt aan wat nu wél de juiste keuze is.
Zowel jij als je kind hebben recht op en nood aan stabiliteit, iets wat zij je nu niet kan geven.
Wat je ook zou willen veranderen aan jezelf om haar tegemoet te komen, als de echte reden bestaat uit angsten die enkel zij heeft, maakt de "uitleg" die ze er aan geeft, geen hol uit. 🤷
Bedankt voor je reactie. Ik vermoed ook dat bindingsangst een factor is.

Ze heeft me ook ontvolgd op sociale media zodat ze mijn verhalen en foto's die ik post samen met mijn dochter niet kan zien.. Ik heb dan zelf maar even de stap gezet om ze van alles te verwijderen om rust te vinden.

Ik was zelfs naar trouwringen aan het kijken... Zo zeker was ik van onze relatie. En nu is alles weg... Een bittere pil om te slikken.

Jonas, die date komt eraan, je bent de overduidelijke winnaar vandaag! 😁😁😁
Yesss!
2cd79592ee35dbd5f74162123560bdee.gif

Terug
Bovenaan