Het grote BeyondGaming Dating topic

giphy.gif

Ze geeft aan dat van zichzelf beseft dat ze nog niet genoeg open staat voor nieuwe gevoelens en dat ze dus over alles twijfelt.
Ik geef het wat tijd, we zien wel :) Het zou leuk zijn als er nog dates volgen.
Toeval wil (of het lot mss) dat ik ze gisteren in decathlon tegenkom :')
Dat zijn meestal de types om van weg te blijven als je zelf wel meer wilt.
Beetje de typische gang van zaken op tinder: men weet niet wat men in het leven wil of durft niet zeggen dat je niet volledig hun ding bent maar geniet verder wel van de aandacht..

Ik ben al zeer tevreden dat ze daar open over is. En ik geniet ook van de aandacht :)
Ik stel mezelf geen valse verwachtingen op hoor, ik zie wel hoe het loopt.

Haha story of my life, alé de afgelopen weken toch. Tis precies nen trend aant worden om matchen te verzamelen om nadien straal te negeren.
Lol inderdaad. Ik denk dat vrouwen gewoon zoveel matches hebben dat ze de bomen door het bos niet meer kunnen zien soms. Moet wel bekennen dat ik sinds kort een redelijk goed contact heb met een schoon bloemeke. Als dit zo blijft duren binnenkort toch maar eens afspreken om ze te proberen plukken 😏.

Ons twijfelmadam, stond hier gisteren terug aan de deur. Zeer onverwachts opnieuw, leuke avond. Terug gekust & geknuffeld & elkaar zot zitten maken. Niet in bed gedoken.
Kheb haar naar huis gestuurd met: "nu hebt ge nog iets om naar uit te kijken" :sneaky:

Ik zie ze nog niet :)
Deze morgen stuurde ze ook meteen al berichtje, wat vroeger telkens enkel gebeurde als ik initiatief nam.

Neenee, van haar ex is er al lang geen sprake meer. Ze twijfelt nog omdat ze 3tal maand geleden al meerdere keer op date was geweest en ze daar ook wel wat gevoelens voor heeft ontwikkeld.
Tot ze mij heeft leren kennen ... :coolbrows:

En mocht em aan mijn deur staan, des te beter. Dan is dat probleem meteen opgelost :unsure: Kheb nog wat plaats over in mijne diepvries

Wispelturig, twijfelen, en dan er opeens vol voor gaan. Ofwel heeft ze nog nooit in haar leven gevoelens gehad zoals voor hem nu; ofwel is het eentje die dit al 10x heeft meegemaakt. Kies maar wat je wilt geloven

Dit dooft even snel uit als het gestart is.

Ik ben nuchter genoeg om daarover te oordelen :) Vooral, omdat ik echt geen verwachtingen heb hoe dit afloopt. Maar ben blij dat gij daar beter kunt over oordelen dan mij ;)

Inderdaad we komen natuurlijk allemaal naar hier voor het professioneel advies he!

BG stelt nooit teleur.

Nu moet ik wel even door want blijkbaar wachten er hete singles hier op mij in de buurt

Terug
Bovenaan