Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn meestal de types om van weg te blijven als je zelf wel meer wilt.Ze geeft aan dat van zichzelf beseft dat ze nog niet genoeg open staat voor nieuwe gevoelens en dat ze dus over alles twijfelt.
Ik geef het wat tijd, we zien welHet zou leuk zijn als er nog dates volgen.
Toeval wil (of het lot mss) dat ik ze gisteren in decathlon tegenkom :')
Oogjes blurrenvoor of na het nemen van de foto?
![]()
Lol inderdaad. Ik denk dat vrouwen gewoon zoveel matches hebben dat ze de bomen door het bos niet meer kunnen zien soms. Moet wel bekennen dat ik sinds kort een redelijk goed contact heb met een schoon bloemeke. Als dit zo blijft duren binnenkort toch maar eens afspreken om ze te proberen plukkenHaha story of my life, alé de afgelopen weken toch. Tis precies nen trend aant worden om matchen te verzamelen om nadien straal te negeren.
.Je bedoelt dat de volgende keer hare vriend aan zijn deur staat?Ik zie serieuze red flags...

Kheb nog wat plaats over in mijne diepvriesTot ze mij heeft leren kennen ...![]()

Tenzij ze iemand is die ook een hekel heeft aan jou/jouw foutenWacht dan maar tot ze mij leert kennen
Ze zal jouw ook rap vergeten zijn!

For once I'm on your side, lady KILLERIk ben nuchter genoeg om daarover te oordelenVooral, omdat ik echt geen verwachtingen heb hoe dit afloopt. Maar ben blij dat gij daar beter kunt over oordelen dan ik
![]()

Tenzij ze iemand is die ook een hekel heeft aan jou/jouw fouten![]()

Aaaaaah, maar een lekker ding zijn, wil nog niet zeggen dat de binnenkant ook goed meevalt! (laat de kanibaalgrapjes maar komen!)Nochtans heeft een mulan, mylan, malyn ooit gezegd dat ik een lekker ding ben![]()

ze zegt dat tegen iedereen zeNochtans heeft een mulan, mylan, malyn ooit gezegd dat ik een lekker ding ben![]()
Aaaaaah, maar een lekker ding zijn, wil nog niet zeggen dat de binnenkant ook goed meevalt! (laat de kanibaalgrapjes maar komen!)![]()