Het grote BeyondGaming Dating topic

Wispelturig, twijfelen, en dan er opeens vol voor gaan. Ofwel heeft ze nog nooit in haar leven gevoelens gehad zoals voor hem nu; ofwel is het eentje die dit al 10x heeft meegemaakt. Kies maar wat je wilt geloven

Dit dooft even snel uit als het gestart is.
Op 2 dates heb je geen gevoelens eh. Dat is gewoon hoe daten vandaag loopt, wispelturigheid, twijfels en plezier/aandacht opzoeken.

Maar zolang er geen verwachtingen zijn kan hij er gewoon maar van genieten.
En wie weet wordt hij toch ooit aangenaam verrast.

It wasn't me.:unsure:
Of had je een andere naam op 9lives en heb ik ooit een foto gezien van jou?

👀
Als ik het was, weet ik welke andere naam want ik heb er maar 2 hun foto's gekeurd en Jonas zit hier onder zijn eigen naam én ik kan me best inbeelden dat ik de ander een lekker ding genoemd heb 😂😝

Nu weet Jonas ook wat je echt van zijn foto vond. :s
Ik heb hem hier al eerder perfect "blind getrouwd"-materiaal genoemd 😇 En daar blijf ik bij! Jonas is qua uiterlijk - in mijn ogen - "the boy next door", helemaal niets mis mee en geen idee waar hij het haalde in het verleden dat zijn uiterlijk vrouwen afstoot!
Ik zou liever met Jonas daten dan met sommige anderen hier die een bepaalde vibe uitstralen 😝

Ik heb hem hier al eerder perfect "blind getrouwd"-materiaal genoemd 😇 En daar blijf ik bij! Jonas is qua uiterlijk - in mijn ogen - "the boy next door", helemaal niets mis mee en geen idee waar hij het haalde in het verleden dat zijn uiterlijk vrouwen afstoot!
Ik zou liever met Jonas daten dan met sommige anderen hier die een bepaalde vibe uitstralen 😝
Ge zou me niet aankunnen gij :eviltongue:

Nu weet Jonas ook wat je echt van zijn foto vond. :S
t'is çava Zubrowka :unsure:
oke, terraske doen? :coolbrows:

Lol inderdaad. Ik denk dat vrouwen gewoon zoveel matches hebben dat ze de bomen door het bos niet meer kunnen zien soms. Moet wel bekennen dat ik sinds kort een redelijk goed contact heb met een schoon bloemeke. Als dit zo blijft duren binnenkort toch maar eens afspreken om ze te proberen plukken 😏.
De bloem is al verwelkt precies. Madam praat ook al niet meer. Manman toch, zelfs ik begin te ondervinden hoe het voelt om wanhopig te zijn. Die datingapps zijn precies toch echt niet goed voor ne mens. Sterke neiging tot deïnstalleren.

Voor de vrouwen die op zoek zijn Bill Gates scheid , dus zou zeggen sla je slag en scoor . ( )

De bloem is al verwelkt precies. Madam praat ook al niet meer. Manman toch, zelfs ik begin te ondervinden hoe het voelt om wanhopig te zijn. Die datingapps zijn precies toch echt niet goed voor ne mens. Sterke neiging tot deïnstalleren.
Leg eens uit hoe dat komt op nog geen 12 uur? Of heb je gestuurd dat je haar bloemeke wel eens wilt water geven? :unsure:

Terug
Bovenaan