Het grote BeyondGaming Dating topic

als ge na date 1 eigenlijk graag zo snel mogelijk date 2 hebt is dat toch al veelzeggend denk ik. Je weet dan toch of je nieuwsgierig bent en interesse hebt naar een vervolg. Dat neemt de rationaliteit niet weg dat je elkaar nog niet kent, maar op dat moment is de interesse er toch wel. Da's toch wel een voorwaarde ipv je naar de volgende date te slepen zonder echt zin te hebben met het idee "misschien vindt ik de ander na een paar keer wel leuker".

als ge na date 1 eigenlijk graag zo snel mogelijk date 2 hebt is dat toch al veelzeggend denk ik. Je weet dan toch of je nieuwsgierig bent en interesse hebt naar een vervolg. Dat neemt de rationaliteit niet weg dat je elkaar nog niet kent, maar op dat moment is de interesse er toch wel. Da's toch wel een voorwaarde ipv je naar de volgende date te slepen zonder echt zin te hebben met het idee "misschien vindt ik de ander na een paar keer wel leuker".
Ja, same een beetje. Ook al zijn we het op andere vlakken in dit topic niet altijd eens.

Als je na date 6 of 7 moet nadenken of er ruimte is om u te openen, is die er toch gewoon niet? Als ik na enkele dates met iemand twijfel of ik er zin in heb of niet, heb ik geen zin denk ik dan. Niks mis mee. Maar om na zo´n korte periode al twijfels te hebben is dat wel een sterk teken.

Afgelopen weekend date 2 met Spaanse furie. Opnieuw een groot succes. Opnieuw veel langer samen geweest dan initieel gepland. Vrijdag ga ik voor de eerste keer ook eens naar haar habitat in BXL, en de saunadate staat ook weer ingepland hihi, nu wel voor echt.

Ergens is het misschien wel héél snel héél intens geworden, dus het zal ook wel een beetje zaak blijven om niets te overhaasten ofzo, maar voorlopig voelt alles heel natuurlijk. Het voelt echt fijn om te matchen met iemand die op zoveel vlakken zoveel te bieden heeft (én dat dat gevoel ook wederzijds is. Ik heb lang gedacht dat dat type persoon een beetje 'out of my league' was, dus wel zot om te merken dat zij dat ook over mij zo voelt).

Hier na de vorige ervaring Bumble en Tinder verwijderd, ook even drukke periode hier dus de komende twee maanden te weinig tijd om te daten.

Hinge had ik wel laten opstaan, al had ik daar enkel matches op die te ver weg woonden (wel ongelofelijk knappe dames). Dan radius terug gezet naar 30 km en enkele weken geen enkele match gehad. Deze week m´n eerste foto vervangen en plots 3 matches op 2 dagen tijd.

Gewoon wat andere foto´s kan soms echt wonderen doen merk ik. Als ik binnenkort me terug aan Bumble/Tinder zou wagen probeer ik eens een fotoshoot te doen en zien wat dat geeft!

2de date ook weer achter de rug. Beetje gek wel, met de collega's van haar op een fuif, maar op het einde toch wat meer gebeurd dan dansen. We zien wel waar dit naartoe gaat. Is het naar ergens? Oké. Naar nergens, ook helemaal prima.

Dit weekend voor de eerste keer echt benoemd dat we een koppel zijn, dat klinkt misschien niet speciaal maar ik vond het wel een mooi moment :)

Nu binnenkort eens ons eerste tripje plannen, altijd spannend toch die eerste keer met iemand.

Hoe vinden jullie dates buiten dating apps? Ik ben de laatste keer op date geweest 2 jaar geleden via een vrouw dat ik op Tinder leerde kennen. Kort en eerlijk gesprek gehad en dan onmiddelijjk afgesproken. Lieve vrouw, zonder hoge eisen. Opzoek naar een lieve, eerlijke man voor samen dingen te ervaren en om een serieuze relatie te ontwikkelen. Helaas was ze niet mijn type. Ik vond het zo erg. Kon mij emotioneel helemaal vinden in haar, maar was bang dat ik die seksuele intimiteit misschien niet zou kunnen vinden.

Kunnen evengoed foto's geweest zijn van een tijdje terug en heel selectief en niet (meer) representatief zijn.
Foto´s kunnen inderdaad wel ouder zijn. Als ze alleen een foto hebben van hun gezicht is er meestal wel een reden voor (mijn excuses als dit grof klinkt).

Mijn laatste Breeze date was op foto enorm knap... In het echt ook, maar die zag er in het echt wel compleet anders uit. Bril, veel braver dan op de foto´s, ...

Was die toen niet zelf op mij afgestapt had ik gedacht dat ze niet was komen opdagen want ik had ze nooit herkend.

Foto´s kunnen inderdaad wel ouder zijn. Als ze alleen een foto hebben van hun gezicht is er meestal wel een reden voor (mijn excuses als dit grof klinkt).

Mijn laatste Breeze date was op foto enorm knap... In het echt ook, maar die zag er in het echt wel compleet anders uit. Bril, veel braver dan op de foto´s, ...

Was die toen niet zelf op mij afgestapt had ik gedacht dat ze niet was komen opdagen want ik had ze nooit herkend.
Als buitenstaander krijg ik eigenlijk een heel dubbel gevoel bij hoe ge ermee bezig zijt. Enerzijds lijkt het alsof ge heel hard op zoek zijt naar een goei lief en daar ook heel intens in gaat met al dat daten. Anderzijds klinkt ge in hoe ge erover praat soms ook best judgemental. Dat komt bij momenten soms wel wanhopig en oppervlakkig over, alsof ge niet helemaal stilstaan bij hoe ge zelf overkomt.

Ok, bompa hier weer want Tinder en co zijn bijna 10 jaar geleden...maar het is me nu wel nooit overkomen dat iemand er compleet anders uitzag dan op foto (wel een keer groter dan verwacht). Ik bedoel, make-up en filters bestaan natuurlijk, maar iemand die enkel foto's heeft met 20 filters en 2 cm make up is misschien niet ideaal?

.maar het is me nu wel nooit overkomen dat iemand er compleet anders uitzag dan op foto
Het hangt er waarschijnlijk ook van af op wat voor types je swiped. Als iemand gaat voor de bimbo met een gezicht volgeplamuurd met shmink aangevuld met wat fillers kan dat in realiteit wel eens tegenvallen als blijkt dat het vooral veel filters waren.

Of de verwachtingen zitten fout en men gaat ervan uit dat elke vrouw een strak fotomodellenlijf heeft terwijl een normale vrouw meestal niet graatmager is. (godzijdank)

Terug
Bovenaan