Dus een Tinder match, dame dat niet ver uit de buurt woonde. Gesprek liep vlot, al had ik wel mijn twijfels bij de eerste date omdat ik echt niet wist wat te verwachten. Eerste date gehad, was heel tof en er was wel een goede klik. Op het einde van de date had ze zelf nog ergens een afspraak en vroeg te om mee te wandelen (ook al moest ik compleet de andere richting uit). Toch gedaan, was heel tof.
Enkele dagen later terug afgesproken, maar dit is toen herzet geweest vanuit haar kant. Dus enkele dagen uitstel, en terug afgesproken. Ging een korte date worden maar uiteindelijk (in de regen) meer dan 4 uur zitten wandelen en babbelen, heel tof. Ik merkte toen wel dat ik heel erg aangetrokken was tot haar. Deze dat was dus een goeie week geleden.
Wat is nu het probleem? Ik kan haar absoluut niet lezen en kan absoluut geen hoogte krijgen van haar intenties. Ik merk dat ik heel erg struggle met het feit dat alle voorgaande dates die ik had ze ofwel binnen de kortste keren zot stonden van mij (maar ik niet van hun), ofwel het op de eerste date duidelijk was dat het niks ging worden, ofwel er na date 1 of 2 al in bed beland werd en het duidelijk was dat het een fwb ding ging worden. Hier hebben we twee dates achter de rug, sturen we wel maar merk ik dat ik mezelf inhou om te sturen, en merk ik ook dat het bij haar allemaal veel trager gaat dan bij mij (wat me positief lijkt), en dat ik daar nogal moeilijk mee om kan. Mijn hoofd blijft maar malen over 'moet ik sturen' vs. 'ik neem wat afstand en laat het van haar kant komen'. Normaal gezien deze week afgesproken, maar ze geeft aan van ziek te zijn dus de datum is al twee maal verzet. Geeft me allemaal wat gemengde gevoelens waarvan ik wel merk dat het meer een reflectie is van mijn eigen hersenkronkels en het weinig met haar te maken heeft. Dus ja, hele toffe date, ik hoop van haar nog te zien, maar ik vind het onmogelijk om haar te lezen en mijn rare hersenkronkels zorgen ervoor dat ik het gevoel krijg dat ze weinig interesse heeft, ook al geeft ze zelf aan dat het lang duurt voordat ze zich kan openstellen. Gewoon heel hard het gevoel dat dit voor de derde maal is dat ik iemand écht tof vind maar dat ze zelf gaan terugkrabbelen, ofzo. En dan wil ik mezelf wel wat meer openstellen maar heb ik schrik dat ik deze persoon eerder ga wegjagen. Heel frustrerend. Dus sinds vandaag laat ik het wat meer langs haar kant komen en ga ik zelf een mini beetje afstand nemen ofzo. Denk ik