Het grote BeyondGaming Dating topic

Gematcht met een waanzinnig aantrekkelijke (maar volgens mij ook wel vrij gekke) Spaanse dame. We gaan binnenkort op eerste date naar de naaktsauna. Ofwel wordt dat de beste date ooit, ofwel raak ik een nier kwijt. Je leeft maar één keer, jongens. x
Hoe is het nu afgelopen in de sauna?

Ondertussen een maand later, de naaktsauna-date is uiteindelijk niet doorgegaan omdat ze last-minute buitenlandse werkverplichtingen had. In de tussentijd elkaar wel geregeld blijven sturen, en gisteren eindelijk tijd gevonden om te kunnen afspreken voor een drankje in het Leuvense. Ik merkte tijdens 't sturen al wel dat we héél veel raakvlakken hadden, en het bleek in het echt eigenlijk nog zoveel beter te zijn. Zowel op vlak van interesses als hoe we op dit moment in het leven staan. Wat oorspronkelijk een kort drankje zou moeten geweest zijn is uiteindelijk uitgemond in een net geen 24-uur samenzijn hihi, inclusief zelfgemaakte wellness-ervaring in de badkamer. En ja, ik heb m'n beide nieren nog. :unsure:

Dus een Tinder match, dame dat niet ver uit de buurt woonde. Gesprek liep vlot, al had ik wel mijn twijfels bij de eerste date omdat ik echt niet wist wat te verwachten. Eerste date gehad, was heel tof en er was wel een goede klik. Op het einde van de date had ze zelf nog ergens een afspraak en vroeg te om mee te wandelen (ook al moest ik compleet de andere richting uit). Toch gedaan, was heel tof.

Enkele dagen later terug afgesproken, maar dit is toen herzet geweest vanuit haar kant. Dus enkele dagen uitstel, en terug afgesproken. Ging een korte date worden maar uiteindelijk (in de regen) meer dan 4 uur zitten wandelen en babbelen, heel tof. Ik merkte toen wel dat ik heel erg aangetrokken was tot haar. Deze dat was dus een goeie week geleden.

Wat is nu het probleem? Ik kan haar absoluut niet lezen en kan absoluut geen hoogte krijgen van haar intenties. Ik merk dat ik heel erg struggle met het feit dat alle voorgaande dates die ik had ze ofwel binnen de kortste keren zot stonden van mij (maar ik niet van hun), ofwel het op de eerste date duidelijk was dat het niks ging worden, ofwel er na date 1 of 2 al in bed beland werd en het duidelijk was dat het een fwb ding ging worden. Hier hebben we twee dates achter de rug, sturen we wel maar merk ik dat ik mezelf inhou om te sturen, en merk ik ook dat het bij haar allemaal veel trager gaat dan bij mij (wat me positief lijkt), en dat ik daar nogal moeilijk mee om kan. Mijn hoofd blijft maar malen over 'moet ik sturen' vs. 'ik neem wat afstand en laat het van haar kant komen'. Normaal gezien deze week afgesproken, maar ze geeft aan van ziek te zijn dus de datum is al twee maal verzet. Geeft me allemaal wat gemengde gevoelens waarvan ik wel merk dat het meer een reflectie is van mijn eigen hersenkronkels en het weinig met haar te maken heeft. Dus ja, hele toffe date, ik hoop van haar nog te zien, maar ik vind het onmogelijk om haar te lezen en mijn rare hersenkronkels zorgen ervoor dat ik het gevoel krijg dat ze weinig interesse heeft, ook al geeft ze zelf aan dat het lang duurt voordat ze zich kan openstellen. Gewoon heel hard het gevoel dat dit voor de derde maal is dat ik iemand écht tof vind maar dat ze zelf gaan terugkrabbelen, ofzo. En dan wil ik mezelf wel wat meer openstellen maar heb ik schrik dat ik deze persoon eerder ga wegjagen. Heel frustrerend. Dus sinds vandaag laat ik het wat meer langs haar kant komen en ga ik zelf een mini beetje afstand nemen ofzo. Denk ik :unsure:
Allee, update. Jammer genoeg.

Dus, na een hele hoop Tinder dates die altijd heel snel gingen was het een verademing om is niet te lopen kussen of in bed te duiken op een tweede date om het wat op het gemak te doen.
Date 1 was leuk, date 2 was leuk. Op date 3 gezegd dat ik wat op zoek was naar haar intenties, alles besproken, heel tof.
Date 4 was leuk, op date 5 stelde ze me voor aan een paar vrienden en daarna nog een hele toffe date gehad waarbij er wat toenadering werd gezocht. Allebei ook zin om te kussen maar ons toch ingehouden.
Dan gisteren date 6, waarbij we overdag hadden afgesproken en ik s' avonds voorstelde om samen naar een optreden te gaan. De dag voordien stuurde ze dat ze wat moe was, en niet wist of ze naar dat optreden mee ging. Ik had al vermeld dat ik het begreep maar wel jammer vond aangezien ze elke keer we iets 'langer' plande het afzegde. Dus dan afgesproken dat we overdag afspraken en dan zien.

Toffe afspraak gehad, wat bij haar thuis gezeten. Daarna nog koffie'tje gedronken. Toen was het 6 uur en liet ze wat verstaan dat ze liever alleen at. Beetje vreemd aangezien ik in mijn hoofd had dat we s' avonds dan nog wat lui een film gingen kijken ofzo, en ik ook mijn hele avond vrij had gehouden voor haar. Dan maar vertrokken met een heel vreemd gevoel.

Daarna is het bij mij wat beginnen malen. Allemaal leuk en wel om het trager aan te doen, maar ik vind/vond het toch wat zorgwekkend dat het op date 6 nog steeds niet lukte om eens samen iets te doen. We geraakte precies niet verder dan overdag even afspreken en that's it. En mijn buikgevoel zei dat dat ook niet ging veranderen.

Daarna is het wel uitgesproken via sms, waarbij het, langs mijn kant, wel zo was dat ik aangaf van te zijn vertrokken met een heel slecht gevoel. Toen ze nog vroeg om volgende week af te spreken zei ik nog 'ik zie niet in waarom volgende week wel zou werken maar vandaag niet'.

Geen idee of ik nu mijn eigen ruiten heb ingegooid of niet. Ondanks dat ik ze héél tof vond en het wel zag zitten voelde ik dat er bij haar iets niet juist zat. Maar... Nu baal ik er wel van. Ben ik te snel geweest? Had ik meer geduld moeten hebben? Had ik naar mijn buikgevoel moeten luisteren en na de 3e date er mee moeten stoppen? Stom gevoel om mijne zondag mee te starten seg!

Dus, na een hele hoop Tinder dates die altijd heel snel gingen was het een verademing om is niet te lopen kussen of in bed te duiken op een tweede date om het wat op het gemak te doen.
Date 1 was leuk, date 2 was leuk. Op date 3 gezegd dat ik wat op zoek was naar haar intenties, alles besproken, heel tof.
Date 4 was leuk, op date 5 stelde ze me voor aan een paar vrienden en daarna nog een hele toffe date gehad waarbij er wat toenadering werd gezocht. Allebei ook zin om te kussen maar ons toch ingehouden.
Dan gisteren date 6, waarbij we overdag hadden afgesproken en ik s' avonds voorstelde om samen naar een optreden te gaan. De dag voordien stuurde ze dat ze wat moe was, en niet wist of ze naar dat optreden mee ging. Ik had al vermeld dat ik het begreep maar wel jammer vond aangezien ze elke keer we iets 'langer' plande het afzegde. Dus dan afgesproken dat we overdag afspraken en dan zien.

Toffe afspraak gehad, wat bij haar thuis gezeten. Daarna nog koffie'tje gedronken. Toen was het 6 uur en liet ze wat verstaan dat ze liever alleen at. Beetje vreemd aangezien ik in mijn hoofd had dat we s' avonds dan nog wat lui een film gingen kijken ofzo, en ik ook mijn hele avond vrij had gehouden voor haar. Dan maar vertrokken met een heel vreemd gevoel.

Daarna is het bij mij wat beginnen malen. Allemaal leuk en wel om het trager aan te doen, maar ik vind/vond het toch wat zorgwekkend dat het op date 6 nog steeds niet lukte om eens samen iets te doen. We geraakte precies niet verder dan overdag even afspreken en that's it. En mijn buikgevoel zei dat dat ook niet ging veranderen.

Daarna is het wel uitgesproken via sms, waarbij het, langs mijn kant, wel zo was dat ik aangaf van te zijn vertrokken met een heel slecht gevoel. Toen ze nog vroeg om volgende week af te spreken zei ik nog 'ik zie niet in waarom volgende week wel zou werken maar vandaag niet'.

Geen idee of ik nu mijn eigen ruiten heb ingegooid of niet. Ondanks dat ik ze héél tof vond en het wel zag zitten voelde ik dat er bij haar iets niet juist zat. Maar... Nu baal ik er wel van. Ben ik te snel geweest? Had ik meer geduld moeten hebben? Had ik naar mijn buikgevoel moeten luisteren en na de 3e date er mee moeten stoppen? Stom gevoel om mijne zondag mee te starten seg!
6 dates en nog niet eens gezoend? Nog niet meteen meegemaakt. Het moet ook niet allemaal snel snel gaan, maar als ge 6 keer met iemand afspreekt hebt ge toch al een bepaald gevoel bij iemand.

Geen idee natuurlijk hoe die dates zijn gegaan, maar dat is natuurlijk iets dat ge voor uw eigen moet uitmaken. Vind ik dit ok? Wil ik hiermee verder? Het antwoord op die vraag is iets dat jij alleen kan invullen.

Succes!

6 dates en nog niet eens gezoend? Nog niet meteen meegemaakt. Het moet ook niet allemaal snel snel gaan, maar als ge 6 keer met iemand afspreekt hebt ge toch al een bepaald gevoel bij iemand.

Geen idee natuurlijk hoe die dates zijn gegaan, maar dat is natuurlijk iets dat ge voor uw eigen moet uitmaken. Vind ik dit ok? Wil ik hiermee verder? Het antwoord op die vraag is iets dat jij alleen kan invullen.

Succes!
Ja, zoals ik zei was het een verademing om dat is niet te doen. Mijn ervaring leert dat kussen op een eerste of tweede date meestal geen voorteken is van iets stabiels. En dan vorige date, ergens deze week, was er langs beide kanten wel toenadering (wel veel meer langs de mijne merkte ik).

Maar idd, ook wel mijn idee. Als je op date 6 nog niet zo iets hebt van 'dit wil ik' gaat dat op date 7, 8 of 12 er ook niet zijn denk ik. Maar ik heb gemerkt dat dat bij nog wel wat vrouwen speelt.

Onlangs ook met iemand gesprek gehad, ze had 3 maanden met iemand ´casual´ gedate en na 3 maanden vond het ze het vreemd dat er niks serieus uit voort kwam. Ja, als je al drie maand met iemand in bed kunt duiken zonder dat er gevoelens zijn, gaan die er ook niet plots komen. En daar staan vrouwen vaak stom van merk ik :unsure:

Maar ik baal er wel van. Da´s de derde keer in twee jaar tijd dat ik voor ´serieus´ date en het fout loopt. Ik probeer te werken aan meer geduld te hebben (ik ben iemand die weet wat hij wilt) maar ben nu toch op m´n limieten gebotst. Maar mijn buikgevoel zat denk ik wel juist. Da´s een goede raadgever.

Ik denk dat je goed gehandeld hebt.
Je legt de bal in haar kamp, ik zou niks meer sturen en haar zelf met een concreet voorstel laten komen.

Ik denk dat je goed gehandeld hebt.
Je legt de bal in haar kamp, ik zou niks meer sturen en haar zelf met een concreet voorstel laten komen.
Hehe, dat was ook mijn plan. Maar daarop zei ze dat ze momenteel niet kon bieden wat ik ´zocht´. Dat kon ze twee weken geleden ook wel al weten denk ik maar bon.

Op naar de volgende (nadat dit wat is gaan liggen)!

op date 5 stelde ze me voor aan een paar vrienden
...
Allebei ook zin om te kussen maar ons toch ingehouden.
Euh?
Mijn ervaring leert dat kussen op een eerste of tweede date meestal geen voorteken is van iets stabiels.
Daten is geen wiskundige formule. Kussen op een tweede date heeft nu eens echt niks te maken met de stabiliteit van een relatie.

Of ze weet het zelf niet en laat het maar wat aanmodderen.
Of ze zit te wachten tot je een move maakt maar die komt maar niet omdat je daten ziet als een vorm van hogere wiskunde en daarom begint ze stilaan uit te tunen.

Euh?

Daten is geen wiskundige formule. Kussen op een tweede date heeft nu eens echt niks te maken met de stabiliteit van een relatie.

Of ze weet het zelf niet en laat het maar wat aanmodderen.
Of ze zit te wachten tot je een move maakt maar die komt maar niet omdat je daten ziet als een vorm van hogere wiskunde en daarom begint ze stilaan uit te tunen.
Ja, ik snap uw punt. Maar met 101 Tinder dates te hebben waarmee je nogal snel fysiek gaat worden is dat kussen op een tweede date ook niet echt meer iets speciaals.

Ik denk dat het probleem was dat ze het zelf wat zag als hogere wiskunde en daardoor alles zat te overdenken. Ik heb denk ik (voorzichtig) genoeg moves proberen te maken en heb/had niet het gevoel dat haar overtuigd binnendraaien had gewerkt.

De rode draad door mijn dating leven is dat ik in 90% van mijn dates geen interesse heb, maar zij wel (sterk) in mij. Die 10% waar ik wel interesse in heb en moeite in steek lopen fout. Hoe meer moeite ik ergens in steek hoe meer kans dat het fout loopt. Ben gedoemd! :evil:

Ja, ik snap uw punt. Maar met 101 Tinder dates te hebben waarmee je nogal snel fysiek gaat worden is dat kussen op een tweede date ook niet echt meer iets speciaals.
Het is trouwens niet omdat het voor u date 102 is dat het voor de tegenpartij dat ook is.

Het is trouwens niet omdat het voor u date 102 is dat het voor de tegenpartij dat ook is.
Hehe dat is waar.

Nu, op zich merk ik gewoon dat het niet abnormaal is om iemand heel snel heel tof te vinden, maar dat zo´n gevoel ook snel kan wegebben. Genoeg dates gehad die de eerste keren heel leuk waren maar ik na date 3 of 4 iets had van ´dit is het toch niet´. En dan is het achteraf (voor mij toch) een vreemd gevoel van daar mee te staan hebben kussen. Maar bon, staat los van deze zaak!

Al eens andere foto's en tekstje geprobeerd?
Ik merkte de afgelopen weken ook wel dat mijn aantal matches lager lag dan vroeger, maar idd wat andere foto´s en tekst kunnen soms helpen. Hoe minder moeite ik in zo´n profiel stak hoe meer resultaat ik er uit haalde.

De komende maanden als het weer wat beter gaat worden zullen bij vele mensen de kriebels wel terugkomen.

Ik wacht nog steeds op mijn eerste dat van 2026... :help:

Zit nochtans op 4 apps en swipe 70% naar goedgekeurd.
Februari was natuurlijk wel een korte maand :p

Ok slechte mop, maar ik begrijp je frustratie wel.
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Er zijn natuurlijk veel zaken waaraan het kan liggen. Als je toch hier en daar een match hebt maar niet tot aan een date geraakt dan kan daar het probleem liggen? Als je geen matches hebt dan moet er toch ergens iets aan je profiel niet echt uitnodigend zijn.

Ik heb onlangs iemand ontmoet die net 30 was geworden en nog maar net zijn maagdelijkheid was verloren. Er was niks verkeerd met die jongen maar hij was gewoon iets anders dan de sociale norm en daardoor heeft het allemaal wat langer geduurd. Hij had nu ondertussen wel een vriendin gevonden en leek zeer gelukkig te zijn!

Geen idee waarom ik het juist zeg, maar vond het wel een mooi voorbeeld van iemand die gewoon geduldig was en waarvoor uiteindelijk toch de dingen in de juiste plooi vielen.

Ik ben 41 jaar, maar fysiek niet echt aantrekkelijk (terugtrekkende haarlijn,...).

Ik probeer wel realistische foto's te tonen. Veel (vooral) vrouwen werken met filters in hun selfie's (voor een mooie gladde huid) maar ik heb geen zin om mensen te misleiden en mezelf beter voor te doen

Ik ben 41 jaar, maar fysiek niet echt aantrekkelijk (terugtrekkende haarlijn,...).

Ik probeer wel realistische foto's te tonen. Veel (vooral) vrouwen werken met filters in hun selfie's (voor een mooie gladde huid) maar ik heb geen zin om mensen te misleiden en mezelf beter voor te doen
Ik zit in dezelfde leeftijdscategorie en mijn haarlijn is langs achter ook al helemaal teruggetrokken :p

Je kan natuurlijk nog altijd zelf invloed hebben op hoe je er uit ziet
- wat sporten
- kledij
- verzorgde haren (gezicht & hoofd :))

Die dingen heb je zelf onder controle en hebben toch een gigantische invloed op je aantrekkelijkheid.

Ik denk dat de vrouwen in de leeftijdsklasse waarin je zoekt ook niet meer het lichaam hebben van een 21jarige die naar de pilates gaat elke week?

Vanaf een bepaalde leeftijd is een lichaam nu eenmaal iets minder.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan