Het grote BeyondGaming Dating topic

Ok, bompa hier weer want Tinder en co zijn bijna 10 jaar geleden...maar het is me nu wel nooit overkomen dat iemand er compleet anders uitzag dan op foto (wel een keer groter dan verwacht). Ik bedoel, make-up en filters bestaan natuurlijk, maar iemand die enkel foto's heeft met 20 filters en 2 cm make up is misschien niet ideaal?

Ik denk dat je je eigen antwoord al gegeven hebt:

Ok, bompa hier weer want Tinder en co zijn bijna 10 jaar geleden..

10j geleden werkten de filters en al die dingen veel minder goed als ze toen zelfs al bestonden.

Ben hier iemand tegengekomen op Tinder die ik ook in het echt kan 'van zien' (iemand die bij de apotheek werkt waar ik soms kom).

Zag er totaal onherkenbaar uit op de foto's. Ik zag de naam (vrij uniek), de afstand en toen ik twee keer keek zag ik wel dat zij het effectief was.
Heel vreemd, want haar bijgewerkte foto's (veel saturatie precies alsof ze op elke foto meer gebruind is) deden haar geen goed.
Wat veel zegt hoe je jezelf soms ziet in vergelijking met anderen.

Als buitenstaander krijg ik eigenlijk een heel dubbel gevoel bij hoe ge ermee bezig zijt. Enerzijds lijkt het alsof ge heel hard op zoek zijt naar een goei lief en daar ook heel intens in gaat met al dat daten. Anderzijds klinkt ge in hoe ge erover praat soms ook best judgemental. Dat komt bij momenten soms wel wanhopig en oppervlakkig over, alsof ge niet helemaal stilstaan bij hoe ge zelf overkomt.
Ik snap wat je bedoeld en hoe dit kan overkomen. Voor mij is dit ook maar gewoon een compleet ongefilterde en anonieme rant over mijn dagelijks leven. In het echt ben ik (hopelijk) van een iets hoger niveau. Zie het als een Beffer maar dan met minder schrijftalent.

Mijn datingleven is een combo van een goei lief zoeken (ik ben nooit het type geweest die van relatie naar relatie springt, ben best oké als single) en gewoon wat plezier en bewust genieten van mijn ´laatste´ datingjaren. En ik ben eigenlijk hier ooit beginnen in posten om wat tegengas te bieden voor die 95% van de posts dat geklaag zijn over apps want als het mij lukt lukt het eender wie. Plus hier kan ik alles kwijt wat ik niet in het echt kwijt kan :unsure:

Op deze moment is´t trouwens compleet celibaat vanwege geen apps meer, mijn volgende avonturen gaan nog even op zich laten wachten.

Mijn datingleven is een combo van een goei lief zoeken (ik ben nooit het type geweest die van relatie naar relatie springt, ben best oké als single) en gewoon wat plezier en bewust genieten van mijn ´laatste´ datingjaren. En ik ben eigenlijk hier ooit beginnen in posten om wat tegengas te bieden voor die 95% van de posts dat geklaag zijn over apps want als het mij lukt lukt het eender wie.
Ja, Jipser, maar je moet ook gewoon toegeven dat je in een luxe positie zit met al jouw kansen.
Je gaat telkens zo hard gaan vergelijken tussen jouw dates zodat je nooit tot iets standvast wil komen en geniet eigenlijk duidelijk van de aandacht van het daten.
Perfectie bestaat echt niet, hoor, maar ik begrijp uiteraard als je zo veel kansen hebt, dat je kieskeurig mag zijn.

Kijk, stel je eens in mijn plaats: als ik ooit een date zou kunnen halen uit die dating apps (wat ik nu wel betwijfel), dan ga ik wel mijn best doen om het contact te laten groeien, als het gevoel goed zou zitten (belangrijk uiteraard die voorwaarde).
Maar bij jou lees ik eigenlijk heel veel warmte in jouw dates, en dan toch uiteindelijk geen concrete binding, uit een soort van angst of gevoel dat het gras waarschijnlijk toch nog net iets groener zou kunnen zijn bij iemand anders.

Ja, Jipser, maar je moet ook gewoon toegeven dat je in een luxe positie zit met al jouw kansen.
Je gaat telkens zo hard gaan vergelijken tussen jouw dates zodat je nooit tot iets standvast wil komen en geniet eigenlijk duidelijk van de aandacht van het daten.
Perfectie bestaat echt niet, hoor, maar ik begrijp uiteraard als je zo veel kansen hebt, dat je kieskeurig mag zijn.

Kijk, stel je eens in mijn plaats: als ik ooit een date zou kunnen halen uit die dating apps (wat ik nu wel betwijfel), dan ga ik wel mijn best doen om het contact te laten groeien, als het gevoel goed zou zitten (belangrijk uiteraard die voorwaarde).
Maar bij jou lees ik eigenlijk heel veel warmte in jouw dates, en dan toch uiteindelijk geen concrete binding, uit een soort van angst of gevoel dat het gras waarschijnlijk toch nog net iets groener zou kunnen zijn bij iemand anders.
Bwaaaa. Ja en neen.

Laat me even verduidelijken dat ik er 30 ben. Ik vermoed dat dat iets jonger is dan het gemiddelde hier en het ´datingleven´ van mijn leeftijdsgenoten ook nog iets actiever is. Ik heb twee serieuze relaties achter de rug, en hoop ergens ook wel om ooit iemand tegen te komen waarmee ik het klassieke gezinsbeeld kan opbouwen.

Stel dat dat er van zou komen (ik weet het, hypothetisch) dan wilt dat zeggen dat dit mijn laatste jaren zijn om het er van te pakken.

Ik mag niet klagen over mijn hoeveelheid dates, en dat ligt zeker niet aan mijn looks. Ik denk dat, afgaande van uw post, uw ingesteldheid/zelfbeeld het grootste probleem is.

Ik ben zeer kieskeurig, ik ben ook een persoon die heel sterk weet wat hij wilt. Ik heb heel goede matches gehad, waarvan ik niks fout kon zeggen, maar ik het toch niet voelde. Twijfel ik daar soms over? Absoluut! Ik had al lang van´t straat kunnen zijn. Heb ik er spijt van? Hell no.

Ik zie te veel bij mijn leeftijdsgenoten dat ze zich settelen uit gemak en niet uit grote liefde. En dat zijn situaties die ik zelf probeer te vermijden. Dus ja, ik ben kieskeurig, want ik ben liever vrijgezel dan dat ik in een relatie stap waarbij ik zelf niet 100% overtuigd ben.

En geloof me, mijn hoofd maalt non-stop. Toen ik na mijn laatste date, waar er langs mijn kant wel gevoelens waren, naar een feestje ging, kwam ik iemand tegen met wie ik een tijd heb gedate maar het zelf niet voelde. Mijn vrienden verklaarde me zot dat ik daar neen tegen zei. En ik stond daar, wat triest van mijn afwijzing, te kijken naar de zeer knappe en wulpse dame die ik enkele maanden daarvoor zelf had afgewezen. Misschien was het karma. Maar het pikte. En toch wist ik dat het de juiste keuze was om er niet mee verder te gaan.

Liever semi gelukkig als single dan ongelukkig ik een relatie.

Tldr: pinten op een zondag :woohoo:

Laatst bewerkt:
Na maanden nopes had ik recent opnieuw een match waarmee ik vrijdagavond heb afgesproken.
Eigenlijk gewoon voor de fun om nog eens iets te beleven, want een relatie behoort niet tot de mogelijkheden: ze is moslima en ik niet, ze
heeft kinderen en mijn voorkeur gaat uit naar geen kinderen en tenslotte woont ze op meer dan een uur rijden van mij...

Dus een date zonder verder potentieel, maar toch vond ik het leuk om nog eens te ervaren. :coolbrows:

Na maanden nopes had ik recent opnieuw een match waarmee ik vrijdagavond heb afgesproken.
Eigenlijk gewoon voor de fun om nog eens iets te beleven, want een relatie behoort niet tot de mogelijkheden: ze is moslima en ik niet, ze
heeft kinderen en mijn voorkeur gaat uit naar geen kinderen en tenslotte woont ze op meer dan een uur rijden van mij...

Dus een date zonder verder potentieel, maar toch vond ik het leuk om nog eens te ervaren. :coolbrows:
Fijn om dit te lezen! Uiteindelijk zullen de dobbelstenen wel eens juist vallen :)

In oktober eens bumble premium+ genomen pas nu krijg ik matches op basis van mijn superswipes van toen (meerdere). Iemand een verklaring? Verder heb ik wel heel weinig succes op eender welke app
Ik hoor ook wel vaker dat ik nu pas voorbijkwam terwijl ik een hele poos terug op de like of hoe dat ook noemt in elke app heb gedrukt. De pool bij dames zal toch een stuk groter zijn dan die bij heren.

Laatst bewerkt:
Nadat ik hier twee afspraakjes had met mijn vorige match is het opeens naar radiostilte van haar kant gegaan. Blijkbaar is mensen ghosten na het verstrijken van de leeftijd van 30 ook nog een dingetje. Je zou toch ergens wel verwachten dat je tegen mekaar kan communiceren dat de interesse er toch niet volledig is.

Ik neem het verlies maar op en heb het nummer dan ook al gewist.🤷‍♂️ De kans dat er nu na twee weken nog wat binnen komt is nihil. Verlies is misschien een groot woord in deze.

Nja, dat gebeurt inderdaad zo vaak. Komt natuurlijk omdat vrouwen zo verwend zijn op datingapps.

Misschien zouden wij als mannen ook niet elk chatgesprek netjes afsluiten als we tientallen matches per dag hebben.

Komt natuurlijk omdat vrouwen zo verwend zijn op datingapps.
Het is maar wat je verwend noemt. Met hopen likes ben je niet veel als daar weinig potentieel tussen zit. Ik hoor toch weinig positieve verhalen over het aanbod voor vrouwen.

Je zal als vrouw maar pakweg op date gaan met iemand die eigenlijk geen interesse heeft omdat je moslima bent en kinderen hebt, maar hij wou gewoon nog eens een date ervaren. Daar zit je dan tijd en moeite te verdoen met een vent die geen enkele intentie heeft om daar potentieel iets uit te laten groeien.

Het is maar wat je verwend noemt. Met hopen likes ben je niet veel als daar weinig potentieel tussen zit. Ik hoor toch weinig positieve verhalen over het aanbod voor vrouwen.

Je zal als vrouw maar pakweg op date gaan met iemand die eigenlijk geen interesse heeft omdat je moslima bent en kinderen hebt, maar hij wou gewoon nog eens een date ervaren. Daar zit je dan tijd en moeite te verdoen met een vent die geen enkele intentie heeft om daar potentieel iets uit te laten groeien.

Ik denk niet dat die vrouw veel "verloren" heeft door met mij op date te gaan.

Ik heb haar getrakteerd op een etentje. Dus buiten een uurtje van haar tijd heeft ze niets verloren aan mij...

Omgekeerd heb ik wel al veel verloren door op date te gaan omdat de dame geen interesse meer heeft in een tweede ontmoeting

Ik heb haar getrakteerd op een etentje. Dus buiten een uurtje van haar tijd heeft ze niets verloren aan mij...
Omgekeerd heb ik wel al veel verloren door op date te gaan omdat de dame geen interesse meer heeft in een tweede ontmoeting
Wat voor een redenering is dat nu? Zij gaan met u op eerste date met de intentie te zien waar het toe leidt en of er potentieel een volgende date in zit. Blijkt dat het voor hen niks wordt, jammer. Jij gaat met iemand op eerste date terwijl je op voorhand al weet dat het niks wordt en nul komma nul intentie tot meer hebt.

Jij zou in het eerste geval verliezen en zij in het tweede geval niet? Euh? Twee maten, twee gewichten?

Terug
Bovenaan