Het grote BeyondGaming Dating topic

Protip: ge moet de incelfluencers mijden als het op datingadvies aankomt. Vrouwen zitten in niet in een complot en naast de rotte appels zitten er hele toffe tussen.

Je moet elke vrouw verwennen of ze is weg die hebben aandacht genoeg volgens de cijfers en statistieken

Ze zeggen toch dat een vrouw een huis kost
Mijn vriendin(nen) hebben mij allemaal al veel meer opgebracht dan ze mij gekost hebben. Leven met twee is goedkoper dan alleen!

Tot blijkt dat hij een rotkarakter heeft, dan stopt het verhaal toch?
Ja, maar hoeveel laten zich niet eerst vangen binnen een toxische relatie met zo'n good looking bad boy?
Waarmee ik niet wil zeggen dat elke knappe man slechte bedoelingen of een slecht karakter heeft, maar het stereotype beeld klopt wel ergens.

In mijn directe omgeving toch al veel vrouwen in zulke situaties geweten.
"Ach, het is toch zo ne schone goede gast".

En dan is de vraag maar: leert men iets uit zulke relaties of trapt men terug in dezelfde val?

Ja, maar hoeveel laten zich niet eerst vangen binnen een toxische relatie met zo'n good looking bad boy?
Waarmee ik niet wil zeggen dat elke knappe man slechte bedoelingen of een slecht karakter heeft, maar het stereotype beeld klopt wel ergens.

In mijn directe omgeving toch al veel vrouwen in zulke situaties geweten.
"Ach, het is toch zo ne schone goede gast".

En dan is de vraag maar: leert men iets uit zulke relaties of trapt men terug in dezelfde val?
Liefde is geen rationeel proces. Het kan zijn dat je gelooft dat het nog goed komt of je denkt dat je moeilijk kan stoppen met de relatie want kinderen en een hypotheek en financiële stabiliteit. Dat lijkt me toch een reden waarom zoveel slechte relaties blijven aanslepen. Je stapt er niet zomaar terug uit.

Liefde is geen rationeel proces. Het kan zijn dat je gelooft dat het nog goed komt of je denkt dat je moeilijk kan stoppen met de relatie want kinderen en een hypotheek en financiële stabiliteit. Dat lijkt me toch een reden waarom zoveel slechte relaties blijven aanslepen. Je stapt er niet zomaar terug uit.
Ik bedoel eerder na een breuk.
Sommigen gaan terug in een nieuwe relatie met eenzelfde type, terwijl anderen de breuk eerder aanwenden als een levensles en uiteindelijk dan toch eerder kiezen voor iemand die wel de juiste waarden en normen heeft.

Vrouwen... Het zijn net mensen :laugh:

Ik lees hier mee en heb misschien makkelijk praten als niet op zoek zijnde vrouw, maar hey, wees gewoon jezelf en wees aardig, behandel een vrouw gelijkwaardig (dat zijn we ook). Maak het jezelf niet moeilijk door zo te focussen op lengtes, kleuren, jobs etc. En euh, er zijn echt wel vrouwen die hun eigen inkomen hebben en niet onderhouden willen worden. Geen enkele van mijn vrijgezelle vriendinnen wilt een man om op te teren. Dat zijn gewoon zelfstandige dames die een partner willen om samen het leven mee door te brengen. Who could have known...

Ik bedoel eerder na een breuk.
Sommigen gaan terug in een nieuwe relatie met eenzelfde type, terwijl anderen de breuk eerder aanwenden als een levensles en uiteindelijk dan toch eerder kiezen voor iemand die wel de juiste waarden en normen heeft.
Je zou denken dat mensen er lering uit trekken, maar dat is niet altijd het geval. En soms vallen ze nu eenmaal op bad boy's of golddiggers.

Mannekeslief, ik heb compassie met vrouwen op de datingmarkt. Bepaalde posts hier, niet moeilijk dat vrouwen extreem selectief zijn.

Ja, datingapps sucken en laten mensen niet van hun mooiste kant zien, hoe die dingen werken houdt dat ook in stand. Maar verder, de wereld loopt vol leuke vrouwen. Je moet het geluk hebben één tegen te komen waarmee het matcht en dat ook nog op het juiste moment.

Ik haal toch ook deze nog eens boven:

Al dat gezwans over looks en geld, terwijl net heel veel vrouwen vallen op persoonlijkheid. Ik ken helaas heel veel mannen die er niet slecht uit zien die het constant weten te verpesten op dates of tijdens het uitgaan omdat ze zo ongelofelijk awkward doen. Als je inderdaad al vertrekt vanuit het gegeven dat een vrouw "een huis kost" (wtf zelfs) of dat ze enkel staan te wachten op je jobtitel of penislengte of wat weet ik allemaal, dan straal je zo'n ongelofelijk domperaura uit dat de vrouwen inderdaad gaan lopen.

Ik ga vaak uit (kroeg, festivalletjes, ...) en ik geraak nogal vaak aan de praat met vreemden. Het is al een aantal keer gebeurd dat een vrouw dan op een gegeven moment vraagt of ik single ben of niet of nog eens wil afspreken, ook al ben ik totaal niet op zoek. Dus kom niet af met dat het allemaal niet lukt of "niet meer mag". Uiteraard: als je iemand aanspreekt en ze hebben er duidelijk geen zin in, gewoon zo laten dan. Niets "me too" aan.

Maar als je vrouwen respecteert en gewoon een naturel gesprek voert zonder dat je daarbij overduidelijk een of andere checklist afgaat ("ik moet mijn job vermelden, ik moet trakteren, ik moet ...") of als een of andere schlemiel een of andere act staat op te voeren, dan kan je al heel ver komen hoor.

Er zijn uiteraard vrouwen die enkel uit zijn op status en geld, maar de meeste vrouwen zijn (verrassing!) gewone mensen die een leuke tijd willen hebben met leuke personen. Daar zo Andrew Tate-gewijs wat friemelig en zenuwachtig staan doen jaagt "de goeikes" weg ja.
Eigenlijk heb ik grofweg dezelfde ervaring en begrijp ik niet zo goed wat sommigen klagen dat het zo moeilijk is om een vrouw te vinden. Let wel, ik zeg niet dat het makkelijk is om een leuke vrouw te vinden (in mijn ogen zijn de echt leuke vrouwen voor mij nog een zeer kleine minderheid van het aanbod).

Voor de jonge mannen hier die echt wanhopig beginnen worden: weet je wat een magische deur is waar je totaal niets voor hoeft te doen?
Dertig worden.
Geloof mij: op dat moment spreid je aantrekkingskracht zich uit over de vrouwen die tien jaar jonger zijn tot diegene die twintig jaar ouder zijn, het is echt ongelooflijk. Wil je op dat moment echt onweerstaanbaar worden voor sommige vrouwen, zorg dan ook dat je een stabiele baan hebt en liefst een ring rond je vinger om te tonen dat je al bezet bent.

Nou, ik ben 31, 5 jaar alleen nu en op wat Breezes date na, wat Bumble contacten die in 3 jaar nog geen 3 dates hebben opgeleverd dooft het allemaal uit. Moet wel zeggen, op den duur gaat men downdaten op basis van looks - want dat ziet ge enkel op apps - en zonder fysieke aantrekkingskracht lukt het niet voor mij. Ik heb ook vrouwelijke vriendinnen- ja dat kan- en ik kan daar gerust mee slapen in bed zonder 0,0 aantrekking.

Ik praat met vrouwen en behandel ze als mens (gek he) plaats vrouwen niet op een voetstuk - al voel ik me automatisch geïntimideerd door iemand die een job uitvoert als pakweg advocaat of architect omdat ik er niet mee kan wedijveren. Zelfde dan weer met te knappe vrouwen zoals pakweg Sydney Sweeney of Anna Kendrick.
Ik ben zeld oponvallend tot gemiddeld , ik zou lijken op bv Marco Bizot :unsure:

En "versieren" - wat een ***term eigenlijk - tijdens uitgaan heb ik nooit begrepen. Te luid, druk, niks gemeenschappelijks om over te spreken en nooit of nimmer heb ik een aantrekkingskracht naar vrouwen gevoeld daar. Ja, ik zal denken "geen misse" en ik ga vooruit met m'n avond. Again, ik kan niet gemeend smalltalken. Daarnaast, ik ga bijna niet meer uit buiten iets eens drinken.
Als ik moet uitgaan om te "scoren" dan voelt het te geforceerd.

Nou, ik ben 31, 5 jaar alleen nu en op wat Breezes date na, wat Bumble contacten die in 3 jaar nog geen 3 dates hebben opgeleverd dooft het allemaal uit. Moet wel zeggen, op den duur gaat men downdaten op basis van looks - want dat ziet ge enkel op apps - en zonder fysieke aantrekkingskracht lukt het niet voor mij. Ik heb ook vrouwelijke vriendinnen- ja dat kan- en ik kan daar gerust mee slapen in bed zonder 0,0 aantrekking.

Ik praat met vrouwen en behandel ze als mens (gek he) plaats vrouwen niet op een voetstuk - al voel ik me automatisch geïntimideerd door iemand die een job uitvoert als pakweg advocaat of architect omdat ik er niet mee kan wedijveren. Zelfde dan weer met te knappe vrouwen zoals pakweg Sydney Sweeney of Anna Kendrick.
Ik ben zeld oponvallend tot gemiddeld , ik zou lijken op bv Marco Bizot :unsure:

En "versieren" - wat een ***term eigenlijk - tijdens uitgaan heb ik nooit begrepen. Te luid, druk, niks gemeenschappelijks om over te spreken en nooit of nimmer heb ik een aantrekkingskracht naar vrouwen gevoeld daar. Ja, ik zal denken "geen misse" en ik ga vooruit met m'n avond. Again, ik kan niet gemeend smalltalken. Daarnaast, ik ga bijna niet meer uit buiten iets eens drinken.
Als ik moet uitgaan om te "scoren" dan voelt het te geforceerd.
Sorry, maar laat me dit eens ontleden.

Alinea 1: kennelijk vind jij jezelf iemand die aantrekkelijker is dan de doorsnee mens (downdaten op basis van looks).

Alinea 2: hier omschrijf je jezelf dan weer als gemiddeld terwijl je de concurrentie zou moeten aangaan met advocaten en consoorten voor vrouwen als een Sweeney. (Zeg je dan eigenlijk niet dat jij ook in die categorie thuis hoort?)

Alinea 3: Je gaat niet buiten om eens iets te drinken, uitgaan om een vrouw te versieren voelt te geforceerd, tja wat the fuck verwacht je dan? Dit is een forum, niet Lourdes. Zit niet te zeiken dat je geen vrouw kunt vinden als je de normale wegen om een partner te vinden afschrijft.

regelmatig ga ik met een paar single vrienden mee naar zo’n 30+ fuif. (Dat is pas een tempel voor hitsige mannen/biologische klokken die doortikken).

Vaak heb ik dan als eerste “prijs” en desondanks dat ik geen Brad pitt ben en meteen zeg dat ik niet single ben blijven die dames soms aandringen. Een leuke babbel en onnozel doen is trouwens ook niets mis mee, maar ik krijg ze niet doorgeschoven naar mijn single vrienden.

Wat ik belangrijk vind bij het uitgaan, Ben zelf 1,84 groot,blond maar niet de magerste.

*zelfzeker zijn.
*Max 3 weken geleden naar de kapper geweest. (Ja vrouwen zien dat)
*Draag een polo of hemdje (eenmaal in een relatie kan je dragen wat je wil)
*Toevallig heb ik altijd een deftige/dure horloge aan. (Ook zoiets dat vrouwen altijd “toevallig gezien hebben”)
*Geen korte broek!
*Deftige schoenen, op uw 16 geraak je met air Max aan een liefje, nadien gaat dat stijl bergaf. (Vrouwen beoordelen daar echt op)
*Veel glimlachen werkt, je valt op tussen uw vrienden die slechtgezind zijn omdat hun voetbalploeg verloren heeft.

Mannekeslief, ik heb compassie met vrouwen op de datingmarkt. Bepaalde posts hier, niet moeilijk dat vrouwen extreem selectief zijn.

Ja, datingapps sucken en laten mensen niet van hun mooiste kant zien, hoe die dingen werken houdt dat ook in stand. Maar verder, de wereld loopt vol leuke vrouwen. Je moet het geluk hebben één tegen te komen waarmee het matcht en dat ook nog op het juiste moment.

Tbh aan de vrouwenkant is dat hetzelfde se.
De vooroordelen die ik hoor van single vrouwen over mannen zijn van 't zelfde niveau se.

Sorry, maar laat me dit eens ontleden.

Alinea 1: kennelijk vind jij jezelf iemand die aantrekkelijker is dan de doorsnee mens (downdaten op basis van looks).

Alinea 2: hier omschrijf je jezelf dan weer als gemiddeld terwijl je de concurrentie zou moeten aangaan met advocaten en consoorten voor vrouwen als een Sweeney. (Zeg je dan eigenlijk niet dat jij ook in die categorie thuis hoort?)

Alinea 3: Je gaat niet buiten om eens iets te drinken, uitgaan om een vrouw te versieren voelt te geforceerd, tja wat the fuck verwacht je dan? Dit is een forum, niet Lourdes. Zit niet te zeiken dat je geen vrouw kunt vinden als je de normale wegen om een partner te vinden afschrijft.
Alinea 1: ik kan niet iemand leuk vinden die ik niet minstens een 7 op 10 vind, echter ik geen succes haal bij die "klasse", date ik 6/10 en 5/10. Puur subjectief. Hoe ik eruit zie staat volledig los hiervan.

Alinea 2: geen idee wat gij hiervan hebt gemaakt, maar dit is ook terug alinea 1. Te knappe vrouwen of als ik hoor dat ze hoge functies hebben, dat schrikt me af.

Alinea 3: ik ga gewoon eens iets drinken en uitgaan als in danscafés quasi niet. Moet iedereen op café gaan puur om te versieren?

Laatst bewerkt:
@Googke:
Alinea 1: ik kan niet iemand die ik niet minstens een 7 op 10 vind (wat kan je niet, kun je er even een zin van maken?). Vervolgens probeer je kennelijk aan te pappen bij vrouwen die je als een zes of vijf kwalificeert, en gezien je hier post is dat ook geen succes; dus moet ik jou nog lager inschatten??
Ik ben blij dat ik zelf vrouwen geen punten geef, ik werk gewoon met drie schalen.
- Vrouwen die gewoon een leuke avond wensen en bezet zijn, laat ik met rust.
- Vrouwen die een vaste partner zoeken, laat ik met rust.
- Vrouwen die gewoon plezier willen voor die avond/nacht, sweet, sweet honey.

Alinea 2: waarom schrikken vrouwen in een betere maatschappelijke positie jou af en denk je dat status status neukt? Oprechte vraag.
Een van mijn laatste scharrels was een docente aan de unief, wel zij genoot evenzeer van seks als ik en het maakte haar niet uit dat ik slechts een arbeider was.

Alinea 3: Tja, wat verwacht je? Je moet mogelijkheden scheppen om vrouwen te ontmoeten, als je altijd thuis zit dan is het ook logisch dat je alleen blijft. Sorry, maar veel duidelijker kan ik dit niet maken.

Terug
Bovenaan