Het grote BeyondGaming Dating topic

Als je height goed zit en je bent een stukje above average looking dan lukt alles wel als opener.

Of je nu in een drukke bar iets zegt als " it takes a long time to get a drink here " terwijl je beide bv aan het wachten bent om te bestellen of je dumpt de smoothest line ever maakt dan niet uit.
Vrouwen scannen je op 2 seconden en hebben bepaald of ze interesse hebben of niet, tenzij je dan iets totaal debiel er uit floept kan je niet failen.

Een vriend van mij is heel good looking en 1m90, heeft een vriendin en als we uitgingen wou die gwn een drankje hebben en wat muziek luisteren, kerel moest per avond zeker 8 knappe grieten afwimpelen, meiden die gwn straight up af kwamen van "can i get your number ?"

Meanwhile vriend 2 is heel average en gaat vooral voor de confidence kaart, moest heel wat meer moeite doen op een avond maar scoorde soms toch een nummer ( vooral dan bij meiden waar confidence een green flag is )
Maar het verschil was toch enorm.

Persoonlijk, ik heb nu de dating apps verwijderd.
Binnenkort verhuizen we toch weer maar als dat rond is ga ik ook gwn op meiden beginnen af te stappen als ik uitga ( al vermijd ik wel echt clubs clubs want daar zit geen potentieel )
Als ik zie hoeveel dagen er in een jaar zijn en ik tel de keren dat ik toch uitga per maand is het bijna onmogelijk dat er niet eens iets gaat gebeuren als je zelfvertrouwen hoog genoeg zit.

...
Als ik zie hoeveel dagen er in een jaar zijn en ik tel de keren dat ik toch uitga per maand is het bijna onmogelijk dat er niet eens iets gaat gebeuren als je zelfvertrouwen hoog genoeg zit.
Ha, de kansberekening. Dat speelde ook in mijn voordeel tijdens mijn "glorie" periode.
Aantal dagen uitgaan per week: 7
Aantal kroegen bezocht per avond: 5+
Dan heb je nu eenmaal een grotere kans om iemand op te scharrelen dan iemand die één keer per week één kroeg bezoekt.

Als je height goed zit en je bent een stukje above average looking dan lukt alles wel als opener.

Of je nu in een drukke bar iets zegt als " it takes a long time to get a drink here " terwijl je beide bv aan het wachten bent om te bestellen of je dumpt de smoothest line ever maakt dan niet uit.
Vrouwen scannen je op 2 seconden en hebben bepaald of ze interesse hebben of niet, tenzij je dan iets totaal debiel er uit floept kan je niet failen.

Een vriend van mij is heel good looking en 1m90, heeft een vriendin en als we uitgingen wou die gwn een drankje hebben en wat muziek luisteren, kerel moest per avond zeker 8 knappe grieten afwimpelen, meiden die gwn straight up af kwamen van "can i get your number ?"

Meanwhile vriend 2 is heel average en gaat vooral voor de confidence kaart, moest heel wat meer moeite doen op een avond maar scoorde soms toch een nummer ( vooral dan bij meiden waar confidence een green flag is )
Maar het verschil was toch enorm.

Persoonlijk, ik heb nu de dating apps verwijderd.
Binnenkort verhuizen we toch weer maar als dat rond is ga ik ook gwn op meiden beginnen af te stappen als ik uitga ( al vermijd ik wel echt clubs clubs want daar zit geen potentieel )
Ga je weg uit Lissabon?

Volledig dit dus

Toevallig was ik gisteren naar een datingprogramma aan het kijken en daar vroegen ze aan een knappe deerne wat ze zocht in een man en haar antwoord was:

Height
Nice Shoes
Decent teeth

Volledig dit dus

Toevallig was ik gisteren naar een datingprogramma aan het kijken en daar vroegen ze aan een knappe deerne wat ze zocht in een man en haar antwoord was:

Height
Nice Shoes
Decent teeth
Tot blijkt dat hij een rotkarakter heeft, dan stopt het verhaal toch?

Als ik naar andere vrouwen kijk is mijn eerste indruk toch ook gebaseerd op hoe ze eruit ziet. Niet alleen kledij, lichaamskenmerken of mate van verzorging maar ook naar uitstraling. Een razendknappe vrouw die mensen hautain bekijkt verliest in mijn ogen toch veel van haar pluimen.

Volledig dit dus

Height
Nice Shoes
Decent teeth
Toevallig was ik enkele weken terug op date met een knappe deerne en ik vroeg wat ze zocht in een man. Ze zei emotionele maturiteit, down to earth, geen drama en uitstraling.

Grapjes in lounge en zwam, er is reeds veelvuldig gewezen op de regels in relaties en intimiteit.
Toevallig was ik enkele weken terug op date met een knappe deerne en ik vroeg wat ze zocht in een man. Ze zei emotionele maturiteit, down to earth, geen drama en uitstraling.
Phew dat was dan toch hopelijk de laatste date?

Lijkt mij zo een eenheidworst antwoord, gruwelijk

Kan je haar anders eens vragen wat YouTube is?

Je moet elke vrouw verwennen of ze is weg die hebben aandacht genoeg volgens de cijfers en statistieken

Ze zeggen toch dat een vrouw een huis kost

Als vooroordelen gestaafd worden door cijfers en veel mensen stop het met vooroordelen te zijn maar noemen we ze feiten ;)

Dan ben ik toch eens benieuwd uit welke cijfers blijkt dat elke vrouw verwend moet worden of ze is weg en waaruit blijkt dat een vrouw een huis kost.

Aan de vooroordelen dat de mannen hier hebben snap ik wel dat ze falen op dating gebied. Wat een niveau terug.
Dit dus. Ik denk dat de verhouding tussen kans om single te zijn en neiging om alle vrouwen op een hoop te smijten recht evenredig is.
Of verhouding tussen kans om single te zijn en dating benaderen als een soort van spel waarbij ge de parameters zo veel mogelijk probeert naar uw hand te zetten.

Ik haal toch ook deze nog eens boven:
Jongens, kijk eens wat minder "incels die zich in de slachtofferrol wentelen"-filmkes op youtube/tiktok/... Dit soort houding naar vrouwen toe straal je uit op dates en is totaal niet aantrekkelijk.

Al dat gezwans over looks en geld, terwijl net heel veel vrouwen vallen op persoonlijkheid. Ik ken helaas heel veel mannen die er niet slecht uit zien die het constant weten te verpesten op dates of tijdens het uitgaan omdat ze zo ongelofelijk awkward doen. Als je inderdaad al vertrekt vanuit het gegeven dat een vrouw "een huis kost" (wtf zelfs) of dat ze enkel staan te wachten op je jobtitel of penislengte of wat weet ik allemaal, dan straal je zo'n ongelofelijk domperaura uit dat de vrouwen inderdaad gaan lopen.

Ik ga vaak uit (kroeg, festivalletjes, ...) en ik geraak nogal vaak aan de praat met vreemden. Het is al een aantal keer gebeurd dat een vrouw dan op een gegeven moment vraagt of ik single ben of niet of nog eens wil afspreken, ook al ben ik totaal niet op zoek. Dus kom niet af met dat het allemaal niet lukt of "niet meer mag". Uiteraard: als je iemand aanspreekt en ze hebben er duidelijk geen zin in, gewoon zo laten dan. Niets "me too" aan.

Maar als je vrouwen respecteert en gewoon een naturel gesprek voert zonder dat je daarbij overduidelijk een of andere checklist afgaat ("ik moet mijn job vermelden, ik moet trakteren, ik moet ...") of als een of andere schlemiel een of andere act staat op te voeren, dan kan je al heel ver komen hoor.

Er zijn uiteraard vrouwen die enkel uit zijn op status en geld, maar de meeste vrouwen zijn (verrassing!) gewone mensen die een leuke tijd willen hebben met leuke personen. Daar zo Andrew Tate-gewijs wat friemelig en zenuwachtig staan doen jaagt "de goeikes" weg ja.

Terug
Bovenaan