Green Mamba
Well-known member
En dat was vroeger niet zo? Het zijn nu gewoon draadloze oortjes.Meesten lopen nu met oortjes in of een koptelefoon.
Dat belemmert ook al wat toch?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat was vroeger niet zo? Het zijn nu gewoon draadloze oortjes.Meesten lopen nu met oortjes in of een koptelefoon.
Dat belemmert ook al wat toch?

Ha, de kansberekening. Dat speelde ook in mijn voordeel tijdens mijn "glorie" periode....
Als ik zie hoeveel dagen er in een jaar zijn en ik tel de keren dat ik toch uitga per maand is het bijna onmogelijk dat er niet eens iets gaat gebeuren als je zelfvertrouwen hoog genoeg zit.
Ga je weg uit Lissabon?Als je height goed zit en je bent een stukje above average looking dan lukt alles wel als opener.
Of je nu in een drukke bar iets zegt als " it takes a long time to get a drink here " terwijl je beide bv aan het wachten bent om te bestellen of je dumpt de smoothest line ever maakt dan niet uit.
Vrouwen scannen je op 2 seconden en hebben bepaald of ze interesse hebben of niet, tenzij je dan iets totaal debiel er uit floept kan je niet failen.
Een vriend van mij is heel good looking en 1m90, heeft een vriendin en als we uitgingen wou die gwn een drankje hebben en wat muziek luisteren, kerel moest per avond zeker 8 knappe grieten afwimpelen, meiden die gwn straight up af kwamen van "can i get your number ?"
Meanwhile vriend 2 is heel average en gaat vooral voor de confidence kaart, moest heel wat meer moeite doen op een avond maar scoorde soms toch een nummer ( vooral dan bij meiden waar confidence een green flag is )
Maar het verschil was toch enorm.
Persoonlijk, ik heb nu de dating apps verwijderd.
Binnenkort verhuizen we toch weer maar als dat rond is ga ik ook gwn op meiden beginnen af te stappen als ik uitga ( al vermijd ik wel echt clubs clubs want daar zit geen potentieel )
Als ik zie hoeveel dagen er in een jaar zijn en ik tel de keren dat ik toch uitga per maand is het bijna onmogelijk dat er niet eens iets gaat gebeuren als je zelfvertrouwen hoog genoeg zit.
Wat is YouTube?Ik zal mijzelf eens herhalen:
Als je height goed zit en je bent een stukje above average looking dan lukt alles wel als opener.
Of je nu in een drukke bar iets zegt als " it takes a long time to get a drink here " terwijl je beide bv aan het wachten bent om te bestellen of je dumpt de smoothest line ever maakt dan niet uit.
Vrouwen scannen je op 2 seconden en hebben bepaald of ze interesse hebben of niet, tenzij je dan iets totaal debiel er uit floept kan je niet failen.
Een vriend van mij is heel good looking en 1m90, heeft een vriendin en als we uitgingen wou die gwn een drankje hebben en wat muziek luisteren, kerel moest per avond zeker 8 knappe grieten afwimpelen, meiden die gwn straight up af kwamen van "can i get your number ?"
Tot blijkt dat hij een rotkarakter heeft, dan stopt het verhaal toch?Volledig dit dus
Toevallig was ik gisteren naar een datingprogramma aan het kijken en daar vroegen ze aan een knappe deerne wat ze zocht in een man en haar antwoord was:
Height
Nice Shoes
Decent teeth
Toevallig was ik enkele weken terug op date met een knappe deerne en ik vroeg wat ze zocht in een man. Ze zei emotionele maturiteit, down to earth, geen drama en uitstraling.Volledig dit dus
Toevallig was ik gisteren naar een datingprogramma aan het kijken en daar vroegen ze aan een knappe deerne wat ze zocht in een man en haar antwoord was:
Height
Nice Shoes
Decent teeth
Phew dat was dan toch hopelijk de laatste date?Toevallig was ik enkele weken terug op date met een knappe deerne en ik vroeg wat ze zocht in een man. Ze zei emotionele maturiteit, down to earth, geen drama en uitstraling.
Tot blijkt dat hij een rotkarakter heeft, dan stopt het verhaal toch?
Zelfde reden dat mannen soms pronken met trofeevrouwen met een rotkarakter zeker? Als ze die maar genoeg verwennen, blijft dat karakter onder controle.Maar je bent wel door de eerste screening
En rotkarakters blijken ook soms interessant
“Ik ga hem wel veranderen”.
Een vrouw een huis, kinderen €150.000. Nog even en ik ben miljonair!Je moet elke vrouw verwennen of ze is weg die hebben aandacht genoeg volgens de cijfers en statistieken
Ze zeggen toch dat een vrouw een huis kost
Kost he niet opbrengtEen vrouw een huis, kinderen €150.000. Nog even en ik ben miljonair!
Aan de vooroordelen dat de mannen hier hebben snap ik wel dat ze falen op dating gebied. Wat een niveau terug.

Als vooroordelen gestaafd worden door cijfers en veel mensen stop het met vooroordelen te zijn maar noemen we ze feiten![]()
Dit dus. Ik denk dat de verhouding tussen kans om single te zijn en neiging om alle vrouwen op een hoop te smijten recht evenredig is.Aan de vooroordelen dat de mannen hier hebben snap ik wel dat ze falen op dating gebied. Wat een niveau terug.
Duidelijk BroScience. Zolang je jezelf maar iets blijft wijsmaken, ga je het nog zelf geloven ook.Dan ben ik toch eens benieuwd uit welke cijfers blijkt dat elke vrouw verwend moet worden of ze is weg en waaruit blijkt dat een vrouw een huis kost.
Jongens, kijk eens wat minder "incels die zich in de slachtofferrol wentelen"-filmkes op youtube/tiktok/... Dit soort houding naar vrouwen toe straal je uit op dates en is totaal niet aantrekkelijk.