Het grote BeyondGaming Dating topic

Kunnen we specifiëren over welke lengte het dan wel gaat? Die van de handen in verhouding met andere lichaamsdelen? De totale lengte of andere zaken?
Wat versta je niet aan de lengte van de man?

Waarschijnlijk nog nooit op de apps gezeten aangezien dat vraag numero uno is

Wat versta je niet aan de lengte van de man?
Ik denk dat hij een mopje maakte...

En verder: Ik ben als vastbenoemde ambtenaar aan het daten met een zelfstandige met eigen firma. Nobody cares. Het is maar hoe je in het leven staat. Wel groter dan 1m80 ✅ (lichaamslengte!)

Ik denk dat hij een mopje maakte...

En verder: Ik ben als vastbenoemde ambtenaar aan het daten met een zelfstandige met eigen firma. Nobody cares. Het is maar hoe je in het leven staat. Wel groter dan 1m80 ✅ (lichaamslengte!)
Ik probeer er ook steeds mee uit te pakken dat ik vastbenoemde ambtenaar ben, maar het pakt voorlopig niet :p

Klopt, alle mannen die minder dan 3500 euro netto per maand verdienen zijn vrijgezel.

Blijkbaar om het meeste success te hebben open de dating apps moet je:

The phrase "6 inch, 6 cert, 6 figures" is a reference to the "666 rule" in dating, which is a set of criteria that some women reportedly use when choosing a partner. It specifies that a man should ideally be at least 6 feet tall, have a "six-pack" (indicating physical fitness), and earn at least six figures annually (a salary of $100,000 or more). Additionally, the "6 inch" refers to a man's penis size.

Blijkbaar om het meeste success te hebben open de dating apps moet je:
In Vlaanderen kunnen we dat dan vertalen naar:

- 183 cm groot (6feet)
- 15cm penis (6inch)
- 3500 netto per maand - Laten we zeggen 60k bruto (hebben we die 6 terug)
- 6 pack maar dat lijkt me het minst belangrijke, denk dat een gewone gezonde en verzorgde uitstraling gemiddeld beter is.

Makkie.

Ge kunt hier natuurlijk ook wat spelen met de verhoudingen. Als ge bijvoorbeeld een 8 pack hebt dan kun je makkelijk 5cm van de penis halen.
Gewoon niet overdrijven. 210cm met een 5cm penis is niemand blij mee.

Klopt, alle mannen die minder dan 3500 euro netto per maand verdienen zijn vrijgezel.
Wel, je lacht ermee en het is zuiver anecdotisch plus ik zit in een semi gepriviligieerde omgeving maar...

Ik ken veel mannen die samen zijn met dames zonder iets van carrière, die de meest toegankelijke jobs doen en soms ronduit fantasiejobs doen genre 2 dagen per week pilatesles geven. Omgekeerd... Not so much.

Ik geloof daaarom wel dat het een grotere impact heeft dan bij vrouwen.

Maar ben je eerlijk geweest? Of stiekem gezegd dat je hoofdboekhouder bent?
Ze wist het al voor we begonnen chatten. Lengte kon ze pas zien op de eerste date.
Ik ken redelijk wat leuke, interessante en aantrekkelijke single vrouwen en ik begrijp 100% waarom die zeggen dat het moeilijk is om iemand deftig te vinden.
Idd, niet als een hijgend hondje achter iemand aanlopen om iets te forceren, dat is super onaantrekkelijk. (toch voor emotioneel mature vrouwen, en is dat niet wat we willen?) Gewoon normaal doen. Als het matcht zal ze wel interesse tonen.

- 15cm penis (6inch)

Altijd grappig als ik vrouwen in van die straat interviews zie die niet het besef hebben wat een normaal penislengte is.

Komen ze daar af dat het minstens 8 inches (20 cm) moet zijn. Dames 3% van de mannelijke bevolking heeft een lengte van 20 cm of langer. Ik kan u verzekeren dat de meeste mannen u kunnen doen zingen met 15.

Altijd grappig als ik vrouwen in van die straat interviews zie die niet het besef hebben wat een normaal penislengte is.

Komen ze daar af dat het minstens 8 inches (20 cm) moet zijn. Dames 3% van de mannelijke bevolking heeft een lengte van 20 cm of langer. Ik kan u verzekeren dat de meeste mannen u kunnen doen zingen met 15.

Lengte en omtrek zijn ondertussen terug al verleden tijd.

Wat nu telt is de densiteit, je moet niet meer afkomen met penis van minder dan 1,05g/cm³

Sinds ik mijn profiel op basis van feedback hier heb aangepast, 0 matches.
Alle likes die ik sindsdien gekregen heb, totaal niet mijn ding. Generiek af.

Ik heb bumble en breeze nu voor onbepaalde tijd (misschien eeuwig) op inactief gezet.
Als ik ooit nog terug actief zou worden op die apps dan ga ik gewoon onafgeremd mijzelf zijn in profielbeschrijving. Ik denk dat het beste is voor iedereen. Fuck conventies, wenselijk, of datingnormerend gedrag.

Denk dat ik de hoop/wens om nog een gezin te starten best begin los te laten.
Jammer, maar ik ben echt een misfit op vlak van moderne relaties (en hoe mensen omgaan met elkaar), dus ik denk niet dat relaties gaan lukken voor mij.

Het statement "Ik ben vastbenoemde ambtenaar" is tegenwoordig iets om mee uit te pakken op dating in niet-sovjet landen?
Ik hoop dat ik niet meer op de datingmarkt beland, want ik ben reddeloos verloren vrees ik 😳
Een vastbenoemde ambtenaar heeft tenminste werkzekerheid en is dus alvast geen werkloze marginaal.

Terug
Bovenaan