MisterV
Well-known member
Ja, maar van wie...?Als je als man CTO, CFO, CEO, manager of dergelijke op je profiel zet, dan ga je pakken meer likes krijgen dan boekhouder of ambtenaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar van wie...?Als je als man CTO, CFO, CEO, manager of dergelijke op je profiel zet, dan ga je pakken meer likes krijgen dan boekhouder of ambtenaar.
ExactJa, maar van wie...?
CEO's en the like zijn meestal narcistische kwallen. Mijn pa was een vastbenoemde ambtenaar (inmiddels op pensioen) en is echt een intelligente mens die zich te goed voelt om een managerspositie in te vullen. Iets vergelijkbaars zie ik zitten als partner.Als je als man CTO, CFO, CEO, manager of dergelijke op je profiel zet, dan ga je pakken meer likes krijgen dan boekhouder of ambtenaar.
Sommige ambtenaren zullen ook narcistische kwallen zijn.CEO's en the like zijn meestal narcistische kwallen. Mijn pa was een vastbenoemde ambtenaar (inmiddels op pensioen) en is echt een intelligente mens die zich te goed voelt om een managerspositie in te vullen. Iets vergelijkbaars zie ik zitten als partner.
Helaas ook niemand waar ik wat kriebeltjes bij voelde.
Maar wel stuk voor stuk open mensen, leuke babbels, vriendelijk. Ik ga het nog wel eens een kans geven.
Ale , de laatste 2 weken waren "interessant" al kan ik zelf niet meer volgen.
Match 1 : blablabla geweldig, date afgesproken op maandag voor afgelopen zaterdag en niets meer van gehoord.
Match 2 : meer down to earth en chats die meer met persoonlijke vragen waren met de intentie om toch wat meer te weten te komen.
Uiteindelijk op date gevraagd " oh thanks for the offer, what you have in mind and I can see to free up time "
Bon, activiteit afgesproken maar sinds we een dag en uur moeten kiezen => opeens met de noorderzon verdwenen.
Match 3 : Zondag mee beginnen te chatten op Tinder, ook weer vragen heen en weer uit interesse standpunt.
Stuurt me ook dagelijks random van "hoe gaat je dag" en zo op de middag en dan savonds toch weer heen en weer sturen.
Bon, ook op date gevraagd en ja gezegd en ze kwam zelf af met eten en karaoke voor deze zaterdag om 19u
We zullen het wel weer zien zeker, vrijdag komt er ook nog wel aan eerst dus ze kan nog altijd gewoon random verdwijnen.
Bon, dit voelt als eendjes vissen met een lijn zonder haak aan, en net zoals bij een kermiskraam vraag je je dan uiteindelijk af of het spel wel de prijs waard is.
#Ijustwanttobelovedbro
Eens rondgekeken hier in de buurt en dat zit meestal voor mannen, maanden op voorhand al volOf gewoon eens gaan speeddaten?
Ik denk dat dat echt opnieuw z'n opmars gaat maken. Mensen willen opnieuw old school live ervaringen ipv swipen.
Ge moet een beetje plannen zo.Dat is extreem vermoeiend, toch na een tijd.Is dit niet vermoeiend? Ik ga er vanuit dat je telkens bij een andere match hetzelfde script gebruikt. Altijd weer dezelfde basic vragen dit en dat.
Breeze met hetzelfde aanbod als tinder/bumble zou echt ideaal zijn.
Ik woon al lang niet meer in eigen land dus dat is geen optie.Sla de Tinder-tristesse over en laat u koppelen door vrienden of familie. Ook geen garantie op succes (hier wel momenteel) maar het deprimerende van die apps sla je alvast over.
Meestal niet.Lol die jobfunctie is toch echt geen reden om je minderwaardig te voelen?
Vrouwen vallen op mannen die ze leuk vinden. Of die nu boekhouder, brandweerman of advocaat is maakt meestal niet veel uit.
Rustig, kan iedereen overkomen zeker... Relativeren en niet zo snel op je strepen staan... Komt misschien alsnog goed, stel bv. eens een korte videochat voor, zeg dat je wat ongerust bent en ze eens wilt zienNou mijn date is weer al eens niet gebeurd ( voor de verandering )
Kreeg vanmiddag bericht dat ze migraine had en ging nog iets laten weten moest dat tegen de avond veranderen, maar niets meer gehoord.
Wel nog 3 verontschuldigingen gehad op 3 verschillende momenten en dat ze echt wilt re-schedulen omdat ze me echt wel wilt ontmoeten maar deep down ben ik er toch wel klaar mee eigenlijk, ik merk dat het ook stilaan weer mijn borderline begint te triggeren en daar heb ik helemaal geen zin in.
Op dit moment schrijft deze tragedie ( of komedie ) zichzelf zonder dat ik weinig moet doen dus dat is wel grappig I guess.
Chapter 3 schrijft zichzelf, terwijl chapter 2 meekijkt voor het plot en chapter 4 al een storyline aan het verzinnen is.

Nah I'm good.Rustig, kan iedereen overkomen zeker... Relativeren en niet zo snel op je strepen staan... Komt misschien alsnog goed, stel bv. eens een korte videochat voor, zeg dat je wat ongerust bent en ze eens wilt zien![]()