Het grote BeyondGaming Dating topic

Geen linkdropping, gelieve het artikel te duiden in je post.
Als je als man CTO, CFO, CEO, manager of dergelijke op je profiel zet, dan ga je pakken meer likes krijgen dan boekhouder of ambtenaar.
CEO's en the like zijn meestal narcistische kwallen. Mijn pa was een vastbenoemde ambtenaar (inmiddels op pensioen) en is echt een intelligente mens die zich te goed voelt om een managerspositie in te vullen. Iets vergelijkbaars zie ik zitten als partner.

CEO's en the like zijn meestal narcistische kwallen. Mijn pa was een vastbenoemde ambtenaar (inmiddels op pensioen) en is echt een intelligente mens die zich te goed voelt om een managerspositie in te vullen. Iets vergelijkbaars zie ik zitten als partner.
Sommige ambtenaren zullen ook narcistische kwallen zijn. 😅

Veralgemeningen zijn voor niets nuttig.
Veel vrouwen zullen wel op presitge titels vallen, maar ook veel vrouwen zullen niet zo oppervlakkig zijn en eerder kijken naar een karakter waarmee ze een relatie en leven kunnen opbouwen.
Idem met mannen en op uiterlijk afgaan.

Het zijn die personen die iemand echt willen kennen en samen een relatie en leven willen opbouwen die je idealiter wil vinden (of die ik toch wil). Maar soms lijken die wel heel dun bezaaid, of al allemaal ingenomen lol

Gisteren een matched speeddate gedaan.
Ik ben eerder introvert dus had wat schrik voor de ongestructeerde "iedereen komt binnen" en de "ge kunt erna nog verder praten aan de bar" momenten, na de 1 op 1 gesprekken.

Maar dat viel eigenlijk goed mee. Zelfs tot laatste gebleven achteraf omdat er wel een tof groepje nog aan het napraten was, waar dan ook iemand in zat waar ik 1 op 1 mee gedaan had. Niets romantisch, maar wel een sociale avond.

De personen met wie je samengezet wordt zelf, daarvan merkte je wel dat het aanbod beperkt was. Ik geef aan in mijn lijst dat ik geen kinderen meer wil, en dan toch 2 gesprekspartners die aangeven dat ze een kinderwens hebben. Vanaf dat moment wordt het gesprek wat ambetanter want ge weet dat het geen match is maar moet ge toch nog interesse tonen terwijl ge weet dat ge die persoon nooit meer terug ziet.

Helaas ook niemand waar ik wat kriebeltjes bij voelde.
Maar wel stuk voor stuk open mensen, leuke babbels, vriendelijk. Ik ga het nog wel eens een kans geven.

Helaas :D volledig naast de roos.

Je hebt interesse getoond in 4 perso(o)n(en).
En anderzijds heeft/hebben 4 perso(o)n(en) jou aangeduid.

Van de 4 perso(o)n(en) die jij hebt aangeduid,
hebben/heeft 0 perso(o)n(en) jou ook aangeduid.

Ale , de laatste 2 weken waren "interessant" al kan ik zelf niet meer volgen.

Match 1 : blablabla geweldig, date afgesproken op maandag voor afgelopen zaterdag en niets meer van gehoord.

Match 2 : meer down to earth en chats die meer met persoonlijke vragen waren met de intentie om toch wat meer te weten te komen.
Uiteindelijk op date gevraagd " oh thanks for the offer, what you have in mind and I can see to free up time "
Bon, activiteit afgesproken maar sinds we een dag en uur moeten kiezen => opeens met de noorderzon verdwenen.

Match 3 : Zondag mee beginnen te chatten op Tinder, ook weer vragen heen en weer uit interesse standpunt.
Stuurt me ook dagelijks random van "hoe gaat je dag" en zo op de middag en dan savonds toch weer heen en weer sturen.

Bon, ook op date gevraagd en ja gezegd en ze kwam zelf af met eten en karaoke voor deze zaterdag om 19u

We zullen het wel weer zien zeker, vrijdag komt er ook nog wel aan eerst dus ze kan nog altijd gewoon random verdwijnen.

Bon, dit voelt als eendjes vissen met een lijn zonder haak aan, en net zoals bij een kermiskraam vraag je je dan uiteindelijk af of het spel wel de prijs waard is.

#Ijustwanttobelovedbro

Laatst bewerkt:
Sla de Tinder-tristesse over en laat u koppelen door vrienden of familie. Ook geen garantie op succes (hier wel momenteel 🤩) maar het deprimerende van die apps sla je alvast over.

Ale , de laatste 2 weken waren "interessant" al kan ik zelf niet meer volgen.

Match 1 : blablabla geweldig, date afgesproken op maandag voor afgelopen zaterdag en niets meer van gehoord.

Match 2 : meer down to earth en chats die meer met persoonlijke vragen waren met de intentie om toch wat meer te weten te komen.
Uiteindelijk op date gevraagd " oh thanks for the offer, what you have in mind and I can see to free up time "
Bon, activiteit afgesproken maar sinds we een dag en uur moeten kiezen => opeens met de noorderzon verdwenen.

Match 3 : Zondag mee beginnen te chatten op Tinder, ook weer vragen heen en weer uit interesse standpunt.
Stuurt me ook dagelijks random van "hoe gaat je dag" en zo op de middag en dan savonds toch weer heen en weer sturen.

Bon, ook op date gevraagd en ja gezegd en ze kwam zelf af met eten en karaoke voor deze zaterdag om 19u

We zullen het wel weer zien zeker, vrijdag komt er ook nog wel aan eerst dus ze kan nog altijd gewoon random verdwijnen.

Bon, dit voelt als eendjes vissen met een lijn zonder haak aan, en net zoals bij een kermiskraam vraag je je dan uiteindelijk af of het spel wel de prijs waard is.

#Ijustwanttobelovedbro

Is dit niet vermoeiend? Ik ga er vanuit dat je telkens bij een andere match hetzelfde script gebruikt. Altijd weer dezelfde basic vragen dit en dat.

Breeze met hetzelfde aanbod als tinder/bumble zou echt ideaal zijn.

Of gewoon eens gaan speeddaten?
Ik denk dat dat echt opnieuw z'n opmars gaat maken. Mensen willen opnieuw old school live ervaringen ipv swipen.

Of gewoon eens gaan speeddaten?
Ik denk dat dat echt opnieuw z'n opmars gaat maken. Mensen willen opnieuw old school live ervaringen ipv swipen.
Eens rondgekeken hier in de buurt en dat zit meestal voor mannen, maanden op voorhand al vol :rofl: Ge moet een beetje plannen zo.

Is dit niet vermoeiend? Ik ga er vanuit dat je telkens bij een andere match hetzelfde script gebruikt. Altijd weer dezelfde basic vragen dit en dat.

Breeze met hetzelfde aanbod als tinder/bumble zou echt ideaal zijn.
Dat is extreem vermoeiend, toch na een tijd.
Ik pas soms wel het script aan gebaseerd op haar foto's of hobbies of profile text maar zelfs als je dat elke keer aanpakt met 100% confidence moet je elke keer weer door die small talk vragen, vragen voor een date en dan zien of dit gebeurd en hoe dit eindigd.

Daten op zich vind ik wel leuk, maar altijd terug van 0 beginnen begint wel zijn tol te eisen.
Eerlijk voel ik eigenlijk wel wat dating fatigue opkomen, als zaterdag weer op niets uitdraait misschien toch even een stap terug.

Maar dat zeg ik elke keer, en uiteindelijk die drang om iemand te vinden haalt altijd weer de bovenhand.
Deze persoon nu lijkt echt wil interested dus als dit weer niet lukt zaterdag dan leg ik me er bij neer dat ik wel de confidence heb maar gwn niet de skill om dit te escaleren naar physical contact of desire.

Ik ben al trots op mezelf dat ik de laatste 2 jaren de boot heb omgegooid naar full confidence, wat ook duidelijk beter werkt maar er blijft iets schelen waardoor ik bijna nooit tot die 2de date komt.
Op zich wil ik het wel weten maar aan de andere kant ben ik ook stilaan uitgeput.

Sla de Tinder-tristesse over en laat u koppelen door vrienden of familie. Ook geen garantie op succes (hier wel momenteel 🤩) maar het deprimerende van die apps sla je alvast over.
Ik woon al lang niet meer in eigen land dus dat is geen optie.
Zou ook al beter gaan als ik gwn op iemand zou durven afstappen maar voor al mijn confidence wat ik heb gekweekt in de laatste 2 jaar is dat nog steeds niet voor mij, fear of rejection on the spot etc.

Die apps zijn zowel mijn blessing als mijn curse.
Nuja als je maar lang genoeg blijft vissen vang je wel eens iets zeker.

Lol die jobfunctie is toch echt geen reden om je minderwaardig te voelen?

Vrouwen vallen op mannen die ze leuk vinden. Of die nu boekhouder, brandweerman of advocaat is maakt meestal niet veel uit.
Meestal niet.
Vaak wel.

Nou mijn date is weer al eens niet gebeurd ( voor de verandering )
Kreeg vanmiddag bericht dat ze migraine had en ging nog iets laten weten moest dat tegen de avond veranderen, maar niets meer gehoord.

Wel nog 3 verontschuldigingen gehad op 3 verschillende momenten en dat ze echt wilt re-schedulen omdat ze me echt wel wilt ontmoeten maar deep down ben ik er toch wel klaar mee eigenlijk, ik merk dat het ook stilaan weer mijn borderline begint te triggeren en daar heb ik helemaal geen zin in.

Op dit moment schrijft deze tragedie ( of komedie ) zichzelf zonder dat ik weinig moet doen dus dat is wel grappig I guess.
Chapter 3 schrijft zichzelf, terwijl chapter 2 meekijkt voor het plot en chapter 4 al een storyline aan het verzinnen is.

Nou mijn date is weer al eens niet gebeurd ( voor de verandering )
Kreeg vanmiddag bericht dat ze migraine had en ging nog iets laten weten moest dat tegen de avond veranderen, maar niets meer gehoord.

Wel nog 3 verontschuldigingen gehad op 3 verschillende momenten en dat ze echt wilt re-schedulen omdat ze me echt wel wilt ontmoeten maar deep down ben ik er toch wel klaar mee eigenlijk, ik merk dat het ook stilaan weer mijn borderline begint te triggeren en daar heb ik helemaal geen zin in.

Op dit moment schrijft deze tragedie ( of komedie ) zichzelf zonder dat ik weinig moet doen dus dat is wel grappig I guess.
Chapter 3 schrijft zichzelf, terwijl chapter 2 meekijkt voor het plot en chapter 4 al een storyline aan het verzinnen is.
Rustig, kan iedereen overkomen zeker... Relativeren en niet zo snel op je strepen staan... Komt misschien alsnog goed, stel bv. eens een korte videochat voor, zeg dat je wat ongerust bent en ze eens wilt zien ;)

Rustig, kan iedereen overkomen zeker... Relativeren en niet zo snel op je strepen staan... Komt misschien alsnog goed, stel bv. eens een korte videochat voor, zeg dat je wat ongerust bent en ze eens wilt zien ;)
Nah I'm good.
Ik sta niet snel op mn strepen en ik geef zeker niet snel op maar dit is zaterdag 3 van de 3 dat een date af zegt, je moet ergens voor jezelf zeggen dat het genoeg is zonder dat je jezelf verliest, voor mij is dat ook te makkelijjk om te doen met alcohol of xtc en heb ik geen zin in ( hoewel we momenteel een paar vodka redbulls aan het weg werken zijn in het park tussen de happy couples )

En ja misschien sprak ze de waarheid maar misschien ook niet, en eerlijk het 2de heb ik al 80x vaker meegemaakt dan het eerste dus don't hate me omdat ik heb geleerd dat het 2de veel vaker bij me voorkomt dan het eerste.

Goed om te lezen dat de date ervaringen hier wel vrij goed gaan via apps.

Ik ben ondertussen nog wat aan het namalen van m'n groepsreis (al mindert dit ook wel). Ik kan het moeilijk loslaten dat ze m'n Instagram vroeg op dag 2-3 en ik daar veel te persoonlijk en veel te lang op reageerde dat ik een detox ervan neem. In de praktijk: ik heb het verwijderd omdat ik geen social media meer wou. Achteraf bijkomend dat ik niet ambitieus ben op werkvlak en geen kwartier langer blijf op m'n werk, maar dat is een ander punt. Negatieve mensen zijn idd niet aantrekkelijk.

Nog mensen die geen social media (meer) hebben en er bv vragen over krijgen? Nog een paar keer eerder was het anderen opgevallen - dus ze zochten me op ? - met vraag waarom ik het niet meer heb. Idem antwoord van hierboven.

Terug
Bovenaan