Het grote BeyondGaming Dating topic

Nu is ze ondertussen wel al met iemand anders aan het daten.

Maar dus les geleerd dat je niet teveel mag veronderstellen in iemand anders zijn/haar naam. Had toen gewoon meer open kaart moeten spelen en niet er van uit gaan dat ze geen verdere interesse had. Ik en mijn brak zelfvertrouwen hé :p

Blijven pushen :oi22: Als ze echt serieus serieus aan het daten was met iemand zou ze uberhaupt niet antwoorden...

Vertelt ze dat ze de date ook wel leuk vond maar door omstandigheden minder gestuurd had en veel aan haar hoofd maar toen wel een tweede dat zag zitten. Maar zij dacht dat ik net geen zin meer had...

of ze geeft er een elegante draai aan om u in uw waarde te laten ipv te zeggen: “inderdaad ik wou niet verder met u”

Ik kreeg zonet nog een profiel op Tinder waar ik een jaar geleden al eens een date mee heb gehad. Ik vond dat toen wel een toffe madam maar na de eerste date kreeg ik toch minder reactie op whatsapp en is het contact eigenlijk gestopt omdat ik dacht dat het geen zin had.

Op zich vond ik het grappig dat exact dag op dag 1 jaar later haar profiel nog eens zie passeren op Tinder, ik dacht zal gewoon nog es sturen.

Vertelt ze dat ze de date ook wel leuk vond maar door omstandigheden minder gestuurd had en veel aan haar hoofd maar toen wel een tweede dat zag zitten. Maar zij dacht dat ik net geen zin meer had...

Maar dus les geleerd dat je niet teveel mag veronderstellen in iemand anders zijn/haar naam. Had toen gewoon meer open kaart moeten spelen en niet er van uit gaan dat ze geen verdere interesse had. Ik en mijn brak zelfvertrouwen hé :p

ze is aan het daten maar nog altijd op tinder? Dus ze is een rooster aan het maken? :support:

Of zijn er andere dating regels bij het online daten?

Of zijn er andere dating regels bij het online daten?
Het is toch vrij normaal om meerdere matches te hebben en in een beginfase parallel te daten? Ik vind dat bij momenten vervelend maar het is onvermijdbaar als je op apps zit. Het is niet dat je kan timen wanneer iemand u terugliked. Ik was hier ook met drie verschillende in gesprek en aan het inplannen. Op date geweest met één, het klikte duidelijk héél goed en dan de andere twee laten weten dat ik het voorlopig hierbij ging laten omdat ik touche had. Maar was die date "t was leuk, geen idee wat er in zit, we zien wel verder" geweest had ik de rest ook laten doorgaan.

Het is toch vrij normaal om meerdere matches te hebben en in een beginfase parallel te daten? Ik vind dat bij momenten vervelend maar het is onvermijdbaar als je op apps zit. Het is niet dat je kan timen wanneer iemand u terugliked. Ik was hier ook met drie verschillende in gesprek en aan het inplannen. Op date geweest met één, het klikte duidelijk héél goed en dan de andere twee laten weten dat ik het voorlopig hierbij ging laten omdat ik touche had. Maar was die date "t was leuk, geen idee wat er in zit, we zien wel verder" geweest had ik de rest ook laten doorgaan.

Ik ben al aan de oudere kant en in mijn tijd was daten de periode wanneer je samen was met een persoon. Ik zie nu online dat voor veel mensen dating een andere mening heeft.

Voor sommige is dating je focussen op één persoon en voor andere is dating gewoon met meerdere mensen op date gaan.

Als ik de nieuwe generatie moet begrijpen is daten meer als een situationship want je geeft geen titel aan wat jullie zien.

Ik ben echt oud aant worden.

Voor sommige is dating je focussen op één persoon en voor andere is dating gewoon met meerdere mensen op date gaan.

Als ik de nieuwe generatie moet begrijpen is daten meer als een situationship want je geeft geen titel aan wat jullie zien.

Ik ben echt oud aant worden.
Goh, da's meer een semantische discussie denk ik? Zelf ben ik geen fan van allerhande termen op allerhande situaties te plakken. In veel situaties is het ook moeilijk om concreet te zeggen wanneer iets een relatie is geworden, zeker in de huidige datingscène waarbij je toch vooral dated met mensen die je totaal niet kent en het wel efkes kan duren vooraleer je elkaar echt kent. Dat evolueert gewoon organisch naar een relatie.

Geen idee wat je als oud ziet, ik ben zelf in mijn veertiger jaren.

Goh, da's meer een semantische discussie denk ik? Zelf ben ik geen fan van allerhande termen op allerhande situaties te plakken. In veel situaties is het ook moeilijk om concreet te zeggen wanneer iets een relatie is geworden, zeker in de huidige datingscène waarbij je toch vooral dated met mensen die je totaal niet kent en het wel efkes kan duren vooraleer je elkaar echt kent. Dat evolueert gewoon organisch naar een relatie.

Geen idee wat je als oud ziet, ik ben zelf in mijn veertiger jaren.

Ben er 38 maar heb in 13 jarige relatie gezeten dus ik heel die online dating niet meegemaakt. Online daten was voor mij msn en ICQ.

Als ik de onlinedating subreddit bekijk is het een echte bloedbad waar niemand weet wat hij wilt. Als ik mijn situatie bekijk zit ik blijkbaar in een situationship. Dus ook weer iets nieuw geleerd.

Ben er 38 maar heb in 13 jarige relatie gezeten dus ik heel die online dating niet meegemaakt. Online daten was voor mij msn en ICQ.

Als ik de onlinedating subreddit bekijk is het een echte bloedbad waar niemand weet wat hij wilt. Als ik mijn situatie bekijk zit ik blijkbaar in een situationship. Dus ook weer iets nieuw geleerd.
Volgens mijn tiener nichtjes ben je eerst in 'talking stage' , dat kan dan overgaan in een situationship maar dan ben je nog niet exclusief en zit je tussen vriendschap en iets meer in en daarna ben je 'fixt' maar fixt wil niet zeggen dat jullie een exclusieve relatie hebben. Dat is dan de volgende stap.
Of zoiets...

Ik hou het liever simpel: de relatie mag beginnen als er wordt gekust. Wel al meegemaakt dat het soms maar een week of twee duurde voor het afsprong, maar ik hield het wel exclusief vanaf die kus. Lijkt me raar om met drie verschillende vrouwen te liggen lebberen om er dan eentje uit te kiezen vooraleer ik uit een "situationship" geraak.

Ik hou het liever simpel: de relatie mag beginnen als er wordt gekust. Wel al meegemaakt dat het soms maar een week of twee duurde voor het afsprong, maar ik hield het wel exclusief vanaf die kus. Lijkt me raar om met drie verschillende vrouwen te liggen lebberen om er dan eentje uit te kiezen vooraleer ik uit een "situationship" geraak.
2nd. Mensen lijken het altijd zo moeilijk te maken :tongue:

Met mijn vrouw gewoon een date gehad (ok, gingen toen al een tijdje samen op stap met vrienden, dus was al duidelijk dat we elkaar leuk vonden). Duidelijk gemaakt dat ik ‘ze wel zag zitten’, afgesloten door te kussen, en voila sindsdien gewoon een koppel. Datum van die date is ook gewoon de datum dat wij nemen als begin van onze relatie.

Al die zogenaamde ‘stadia’. Mensen denken soms echt té veel na. :tongue:

Dus zelfs hier h

Zelfs hier hebben mensen een verschillende versie van wat daten is.

In haar geval vind ik het raar dat ze tegen u zegt "ik ben aan het daten met iemand". Haal u profiel dan offline en wanneer het afspringt zet het dan weer online.

Ondertussen geloof ik meer de versie van Biljart en ga ik er van uit dat ze gewoon vriendelijk en beleefd was over de date vorig jaar.

Maar ik volg ook Avondland hier in zijn visie, met verschillende mensen sturen en afspreken lijkt me helemaal oké, maar vanaf het moment dat je gekust hebt dan ga ik toch zelf een keuze maken en mijn apps niet meer openen/gebruiken.

Iemand al eens succes gehad met het aanspreken van een knappe dame (man) op facebook, zonder dat je die kent?

Had ooit eens onder een publieke post op facebook commentaar geplaatst wat in de smaak viel bij een niet onaantrekkelijke dame.
Zij stuurde als eerste een persoonlijke bericht en dan vrij lang ongedwongen over vanalles en nog wat zitten te chatten. Verliep echt heel leuk.
Zij zat in een relatie toen, dus ja...

Toen ik paar jaar geleden voor het eerst op dating apps ging, kwam ik haar tegen.
Onmiddellijk herkend.

De oude chat van vroeger opgezocht en haar een berichtje gestuurd om te vragen hoe het ging en dat ik haar was tegengekomen op Tinder.

Geen respons gekregen.
Dat laatste is bij mij normaal.

Terug
Bovenaan