Het grote BeyondGaming Dating topic

Praat nu al eventjes met een match en we babbelen echt enorm vlot.! Maar ... woont aan de andere kant van het land. Dus praktisch zal dat wel echt geen makkie worden.
Maar we kunnen ook over echt alles praten. En het is wel een feit ... vrouwen hebben hopen matches waaruit ze kunnen selecteren.
Da's precies de loterij winnen als je als man iemand hebt waarmee je effectief op date kan gaan.

Praat nu al eventjes met een match en we babbelen echt enorm vlot.! Maar ... woont aan de andere kant van het land. Dus praktisch zal dat wel echt geen makkie worden.
Maar we kunnen ook over echt alles praten. En het is wel een feit ... vrouwen hebben hopen matches waaruit ze kunnen selecteren.
Da's precies de loterij winnen als je als man iemand hebt waarmee je effectief op date kan gaan.

En hoeveel dates hebben jullie al gehad?
Vlotten de gesprekken in het echt ook zo goed?

Nog maar een 3tal weken actief. Ik zou met 1 meteen een kunnen afspreken, want die zit er zelf achter te vragen maar daarvan ben ik niet overtuigd. De 2e zou ook meteen afspreken, maar da's die aan de andere kant van het land ... praktisch is het niet.
En de 3e is volgens mij een topper en ik hoop daarmee binnenkort eens af te kunnen spreken. De interesse lijkt wederzijds maar 't is zoals de corona aanpak : eerst zien, dan geloven :)

Conclusie : (nog) geen. Maar ben er wel 200% van overtuigd dat het met die laatste 2 enorm vlot zal lopen irl ook. Hoewel de 2e er redelijk warmpjes in zit , en ik ben maar een gewone mensch. Uit ervaring weet ik dat dat wel eens kan fout lopen dan

Da's zowat de enige foto waarmee ik kan 'uitpakken'.
De rest van de foto's zijn gekozen uit de categorie: minst schaamtelijk.
Voordeel is dat de geïnteresseerde dames ook meteen mijn passie voor skiën delen.

Voor de vrouwelijke BG'ers. Je zal dus ook meteen mijn tinder profiel kunnen linken hier aan BG :sneaky:

Nuja, dat swipen is echt enorm oppervlakkig. Ge baseert u op enkele bewust selectief goei gekozen foto's ...
't is omwille van corona dat Tinder quasi de enige mogelijkheid is, want irl : goei marchandise verkoopt zijn eigen

Ik vond de discussie een paar pagina's terug wel interessant over de klik met iemand van hetzelfde opleidingsniveau, omdat ik ook zo'n situatie heb meegemaakt. Ik ben zelf hooggeschoold, twee masterdiploma's en een leidinggevende functie. Mijn ex was ook hooggeschoold, ze was aan het doctoreren en had daarna ook een professionele job. Maar qua communicatie botste dat vaak. Ik had het gevoel dat er soms een soort competitie was, dat er dan diepe "intellectuele" conversaties waren waarbij ik dan met dure woorden en concepten onder tafel werd gepraat. Uiteindelijk is die relatie gebroken, we begrepen elkaar niet meer.

Mijn nieuwe vriendin is laaggeschoold, een diploma middelbaar en daarna een syntra-opleiding en werkt als verkoopster. Maar bij haar is de communicatie veel beter. Ik kan gewoon mezelf zijn. Misschien ben ik in de kern een simpele ziel, maar ik heb bij haar veel minder stress dan bij mijn hooggeschoolde ex. En ja, soms kent ze een concept niet, maar dan kan ik het uitleggen en is ze mee. Ze is ook slim, ze heeft gewoon geen diploma. De relatie die ik nu heb draait veel beter en is gewoon leuker en aangenamer dan mijn vorige relatie. Ik denk dat dat voor een stuk ook komt omdat niet ons opleidingsniveau, maar wel onze achtergrond hetzelfde is. Zowel zij als ik komen uit een gewoon middenklassegezin, ik ben de eerste in mijn familie die unief heeft gedaan. Mijn pa is gewoon technieker, op zijn 18e naar het leger gegaan, allemaal simpel maar gelukkig. Haar ouders zijn ook zo. De familie van mijn ex waren allemaal hooggeschoolde mensen, moeder was juriste, pa ingenieur, een paar proffen in de familie. Misschien dat zij een ander kader heeft meegekregen vroeger, maar ik voelde me bij haar familie nooit op mijn gemak, en uiteindelijk had ik ook het gevoel dat ik ook bij haar mezelf niet meer kon zijn. Ondanks gelijke opleidingsniveaus.

Joa, ik zie het eerder als het belang van het karakter en de achtergrond van de persoon in plaats van wat die persoon bereikt heeft.

Moraal van het verhaal intelligentie heeft niets te maken met hoeveel diploma's of masters je wel niet hebt :)
Dat is ook onzin hé. De correlatiecoëfficiënt is geen 1 uiteraard maar er is wel een relatie natuurlijk.

Mensen zonder diploma daarom dom noemen is natuurlijk onnozel.

Nog maar een 3tal weken actief. Ik zou met 1 meteen een kunnen afspreken, want die zit er zelf achter te vragen maar daarvan ben ik niet overtuigd. De 2e zou ook meteen afspreken, maar da's die aan de andere kant van het land ... praktisch is het niet.
En de 3e is volgens mij een topper en ik hoop daarmee binnenkort eens af te kunnen spreken. De interesse lijkt wederzijds maar 't is zoals de corona aanpak : eerst zien, dan geloven :)

Conclusie : (nog) geen. Maar ben er wel 200% van overtuigd dat het met die laatste 2 enorm vlot zal lopen irl ook. Hoewel de 2e er redelijk warmpjes in zit , en ik ben maar een gewone mensch. Uit ervaring weet ik dat dat wel eens kan fout lopen dan
Spreek gewoon zo snel mogelijk af, dan weet je waar je aantoe bent. Zeker als ze er voor openstaan.

Zelf ondanks de afstand, blijkt het op een eerste date in real toch niet te klikken is dat probleem ook meteen van de baan.

Dat is net het punt. Maar als iemand met een grappige openingszin start ga je meestal wel mee in de lol en effectief antwoorden.
En als je "doelwit" er niet mee kan lachen is het een zuurpruim die geen gevoel voor humor heeft. Maar dat is voor iedereen anders. Humor kan geweldig ontwapenend zijn, maar niet iedereen heeft door wanneer humor wordt gebruikt en wanneer ernst in het spel is. Dat kan wel eens pijnlijk zijn. :p

Terug
Bovenaan