Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik zit nu al even op parship, maar daar is het toch echt een dode boel geworden.
Ook nooit verder gekomen dan een gesprek.
Op aanraden van een collega eens facebook dating geprobeerd, maar tot nu toe geen succes mee gehad.

Zijn er nog aanraders (buiten tinder) die eventueel de moeite zijn om te checken?
Het ligt ook wat aan de tijd nu vrees ik, dat het daten wat plat ligt (bij mij toch :unsure: ).

Heeft er iemand al ervaring gehad met elite dating? Is het de moeite om de premium versie voor een jaar eens te proberen? Is wel al direct veel geld zag ik (234 EUR).

Damn, never dat ik daar zoveel geld zou aan geven.
Ge kunt al beter u kans op tv eens wagen dan, programma's genoeg.
Dat ziet veel volk dus zet u instagram maar open en hoop op DM's :ROFLMAO:

Heeft er iemand al ervaring gehad met elite dating? Is het de moeite om de premium versie voor een jaar eens te proberen? Is wel al direct veel geld zag ik (234 EUR).
Wil je echt daten met mensen die zichzelf te goed voelen voor een goedkopere of zelfs gratis site?

Kan je dat niet eens een maandje proberen?
Wordt daar dan effectief één of andere screening gedaan? En op basis van wat? Scholing, inkomen?

Ik zit nu al even op parship, maar daar is het toch echt een dode boel geworden.
Ook nooit verder gekomen dan een gesprek.
Op aanraden van een collega eens facebook dating geprobeerd, maar tot nu toe geen succes mee gehad.

Zijn er nog aanraders (buiten tinder) die eventueel de moeite zijn om te checken?
Het ligt ook wat aan de tijd nu vrees ik, dat het daten wat plat ligt (bij mij toch :unsure: ).
Bumble vind ik nog goed, dat is het zowat denk ik.

Hinge is ook populair voor "serieuzere" relaties (in de US), maar heb het zelf nooit geprobeerd dus geen idee of het in Belgie ook veel gebruikt wordt. Vroeger ook nog paar andere apps geprobeerd, maar naar mijn mening:

OKCupid: Vrij populair in de US maar in Belgie zo goed als dood. Ik kreeg vaak vrouwen te zien vlak over de grens (Nederland, Duitsland) maar weinig tot geen uit Belgie zelf. En als er iemand mij eens aansprak was het een vrouw uit Indie op zoek naar een lange afstandsrelatie, nee dank u.

Badoo: Low quality app, veel marginale vrouwen en ook heel wat fakes denk ik. Es een half uur tijd op gespendeerd en dan weer verwijderd.

Happn: Ook vrij lage kwaliteit aan vrouwen, nooit een date op gehad. Wel paar gesprekken maar geen interessante vrouwen.

Is ‘the inner circle’ ook niet meer voor ‘elite’? Ik dacht dat dat wel gratis is. Zelf geen ervaring mee maar ken wel koppel die elkaar daar ontmoet hebben.

Kga eens op cursus moeten komen bij nonkel Nahrtent
Ja, want ik ben dé meester in mensen mij leuk doen vinden. Vraag maar aan al mijn fans op Pol&Actua.

Dat terzijde Jones, ik heb het u al honderd keer gezegd.
Het ligt 100% aan uw attitude, en dat ge dat niet wilt geloven is de eerste en tegelijk ook grootste drempel waar ge over moet. Ik kan u daar niet bij helpen hoor.

Ja, want ik ben dé meester in mensen mij leuk doen vinden. Vraag maar aan al mijn fans op Pol&Actua.

Het ligt 100% aan uw attitude, en dat ge dat niet wilt geloven is de eerste en tegelijk ook grootste drempel waar ge over moet. Ik kan u daar niet bij helpen hoor.
Tuurlijk, ik geef hem hier tips die zijn aantal matches wellicht met 50 tot 200% verhogen maar veel reactie van hem krijg ik niet. Als meneer geen moeite wilt doen, tja dan moet hij ook niet heel de tijd komen klagen hier.

Ok

Misschien gebruik je de verkeerde fotos? Laat hier eens 10-15 foto’s raten en zet vervolgens enkel de beste 3 op die dating app.
Tuurlijk, ik geef hem hier tips die zijn aantal matches wellicht met 50 tot 200% verhogen maar veel reactie van hem krijg ik niet. Als meneer geen moeite wilt doen, tja dan moet hij ook niet heel de tijd komen klagen hier.
Ja, oke andere foto's. Maar de foto's zijn volgens Mulan en iamhollywood goed

Buiten het hele 'elite' gegeven vind ik dat ook gewoon veel geld, waarschijnlijk om dat in de verf te zetten.

Vroeger kon je op tinder betalen om zichtbaarder te worden voor een uur ofzo, lijkt me dat zoiets een pak nuttiger is.

Terug
Bovenaan