Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dat een kwestie is van haar een pm te sturen en met wat geluk is 't in de sakosj.De enige die me hier kan krijgen is Glashelder!

Ik ga proberen!Ik denk dat dat een kwestie is van haar een pm te sturen en met wat geluk is 't in de sakosj.![]()
FTFYIk denk dat dat een kwestie is van haar een pm te sturen en met wat geluk en 200 euro is 't in de sakosj.![]()
Ah ja, goed punt. Ik sprak vanuit mijn geprivilegieerde bril als onweerstaanbare rebelse adonis. Sorry voor de valse hoop, @Lifen.
).Kga eens op cursus moeten komen bij nonkel NahrtentDan ligt het dus niet aan uw kop maar aan uw conversation skills he man.![]()
De bio vind ik ook een moeilijke, ik ben totaal niet creatief op dat vlak om mezelf te gaan “verkopen”.

Wil je echt daten met mensen die zichzelf te goed voelen voor een goedkopere of zelfs gratis site?Heeft er iemand al ervaring gehad met elite dating? Is het de moeite om de premium versie voor een jaar eens te proberen? Is wel al direct veel geld zag ik (234 EUR).
Bumble vind ik nog goed, dat is het zowat denk ik.Ik zit nu al even op parship, maar daar is het toch echt een dode boel geworden.
Ook nooit verder gekomen dan een gesprek.
Op aanraden van een collega eens facebook dating geprobeerd, maar tot nu toe geen succes mee gehad.
Zijn er nog aanraders (buiten tinder) die eventueel de moeite zijn om te checken?
Het ligt ook wat aan de tijd nu vrees ik, dat het daten wat plat ligt (bij mij toch).
Ja, want ik ben dé meester in mensen mij leuk doen vinden. Vraag maar aan al mijn fans op Pol&Actua.Kga eens op cursus moeten komen bij nonkel Nahrtent
Tuurlijk, ik geef hem hier tips die zijn aantal matches wellicht met 50 tot 200% verhogen maar veel reactie van hem krijg ik niet. Als meneer geen moeite wilt doen, tja dan moet hij ook niet heel de tijd komen klagen hier.Ja, want ik ben dé meester in mensen mij leuk doen vinden. Vraag maar aan al mijn fans op Pol&Actua.
Dat terzijde Jones, ik heb het u al honderd keer gezegd.
Het ligt 100% aan uw attitude, en dat ge dat niet wilt geloven is de eerste en tegelijk ook grootste drempel waar ge over moet. Ik kan u daar niet bij helpen hoor.
OkJa, want ik ben dé meester in mensen mij leuk doen vinden. Vraag maar aan al mijn fans op Pol&Actua.
Dat terzijde Jones, ik heb het u al honderd keer gezegd.
Het ligt 100% aan uw attitude, en dat ge dat niet wilt geloven is de eerste en tegelijk ook grootste drempel waar ge over moet. Ik kan u daar niet bij helpen hoor.
![]()
Photofeeler | Unbiased Photo Feedback for Business, Social, and Dating Profiles.
Improve your online presence with real feedback on your business, social, and dating photos. Photofeeler provides trusted human insights to help you choose the best profile pictures for more success in professional, personal, and romantic settings.www.photofeeler.com
Misschien gebruik je de verkeerde fotos? Laat hier eens 10-15 foto’s raten en zet vervolgens enkel de beste 3 op die dating app.
Ja, oke andere foto's. Maar de foto's zijn volgens Mulan en iamhollywood goedTuurlijk, ik geef hem hier tips die zijn aantal matches wellicht met 50 tot 200% verhogen maar veel reactie van hem krijg ik niet. Als meneer geen moeite wilt doen, tja dan moet hij ook niet heel de tijd komen klagen hier.
Buiten het hele 'elite' gegeven vind ik dat ook gewoon veel geld, waarschijnlijk om dat in de verf te zetten.Heeft er iemand al ervaring gehad met elite dating? Is het de moeite om de premium versie voor een jaar eens te proberen? Is wel al direct veel geld zag ik (234 EUR).
https://www.datic.be/login.php bestaat ook nog altijd, gemaakt door een 9liver. Geen idee of daar wat volk opzit maar goed.