derp
Well-known member
Als jij geen respect kan opbrengen voor mijn visie, moet ik ook de uwe niet respecteren, dus dat is wel handig zo. Vanwaar je denkt dat ik uw mening over dit onderwerp waardevol zou vinden is mij ook een raadsel want vanuit andere threads denk ik dat wij sowieso op een heel andere manier in het leven staan. Maar you do you, als je dat gelukkig maakt.
Maar het is duidelijk dat gij een vrouw die losse seksuele contacten heeft gehad (boven een bepaalde drempel) associeert met iemand die weinig zelfrespect heeft, en blijkbaar zijt ge van mening dat iemand die met een vrouw ergens komt die in het verleden wat heeft rondgevogeld automatisch gepaard gaat met een verlies aan respect ... van andere mannen.
Uiteraard is het uw goed recht om het fijner te vinden om te daten met iemand die seks ook beschouwt al iets dat ge enkel met een kleine groep speciale mensen van wie ge echt houdt te delen. Het is niet oké om te zeggen dat iemand die uw visie niet deelt kampt met een gebrek aan zelfrespect. Enfin ja, 'niet oké', ge doet wat ge wilt he, maar tis niet zo dat het een schadeloze visie is die ik dan maar moet respecteren.
Laatst bewerkt: