pardal
Well-known member
Ik kan mij helemaal vinden in je post, alleen je laatste stukje zie ik anders.Ik vind dat jammer dat er zo los met seks omgesprongen wordt alsof het zomaar iets is wat je met random mensen doet als je zin hebt.
Los van mijn eigen visie op seks, ben ik van mening dat het niet aan mij is om te oordelen hoe andere dit voor zichzelf invullen.
Ik ben juist blij dat er verschillende visies over seks zijn, zodat iedereen zichzelf kan zijn en kan doen en laten waarmee hij/zij/x zich het beste in voelt (binnen het wettelijk kader), zonder daar raar voor bekeken wordt.
In mijn beeld is het OK om een conservatieve mening hierover te hebben en het is even OK om dit niet hebben.

Het zit vast in het hoofd inderdaad. Nu na een relatie van 9 en 6 jaar wat rondkijken tot het hier zowat rond is en daarna, maar weer op zoek naar iets serieuzer ofzo. Lijkt me logisch met ne kleine.
)
het enige waar ik wat schrik voor zou hebben is hoe ze zou reageren op je verleden met prostituees enzo, heb je dat al eens besproken met haar?