Het grote BeyondGaming Dating topic

Dat vind ik nu een moeilijke om in te schatten, sommige vrouwen verwachten nog wat contact naar aanloop van de date, anders wordt dat aanzien als ongeïnteresseerd of niet committed zijn en tegen de dag van de date beginnen ze te twijfelen of annuleren ze de date omdat er de voorbije week nauwelijks contact was en er een koude sfeer is tussengeslopen. Anderen vinden elke dag berichten heen en weer sturen dan verstikkend of needy. Het is niet altijd even makkelijk om de balans daartussen te vinden.. Of misschien zit ik te overdenken…
Ja dat heb ik dus ook al aan de hand gehad.
Een date die 2 weken in de toekomst gepland was waarbij korter voor de date het afgezegd werd wegens elkaar weinig horen.
Terwijl ik wou voorkomen dat 2 weken lang eerder oppervlakkige "hoe was je dag" gesprekken de interesse zou doen afzwakken.

Niet gemakkelijk dat daten maar ik heb de indruk dat dingen gewoon ter sprake brengen wel het beste is ipv foute conclusies aan de overkant te laten manifesteren.

Ik denk dat de meesten die periode tussen dates waarbij er nog geen vonken zijn geweest wel ambetant vinden?
maar ik heb de indruk dat dingen gewoon ter sprake brengen wel het beste is ipv foute conclusies aan de overkant te laten manifesteren.
Niet alleen tijdens het daten. Ook in een relatie. NIVEA: Niet Invullen Voor Een Ander

En dan aanziet men dat als een zwakte, of hopeloosheid...? In sommige gevallen toch... Nu ja, misschien is er gewoonweg teveel keuze voor vrouwen en vallen sommige mannen sneller uit de boot.
Als iemand afknapt op het feit dat je verwachtingen op elkaar probeert af te stemmen en je daar duidelijk over communiceert, dan ben je die liever kwijt dan rijk hoor IMHO.

En dan aanziet men dat als een zwakte, of hopeloosheid...? In sommige gevallen toch... Nu ja, misschien is er gewoonweg teveel keuze voor vrouwen en vallen sommige mannen sneller uit de boot.
Jij moet toch dringend stoppen met Andrew Tate en consoorten te volgen hoor.

Gewoon tijdens die date eens nahoren hoe graag ze bezig is met haar telefoon... Dan weet je direct of ze graag berichten stuurt of niet. En als de date zelf terug goed verloopt zou ik me er ook weinig zorgen om maken.

Iemand die afknapt op "zwakte" zou ik idd liever kwijt dan rijk zijn. Bij mijn partner wil ik mezelf kunnen zijn en dat houdt ook in dat ik mijn onzekerheden kan tonen.
In het leven zal je als man altijd op je hoede moeten zijn en sterk in je schoenen staan, zelfs je meest dierbaren zoals je partner, kinderen, ouders, … zullen er maar zijn om je te ondersteunen tot op een bepaald niveau. Als je je zwakten toont aan je partner, zal zij niet meer hetzelfde positieve / aantrekkelijke beeld hebben van jou en kan zij het zelfs gebruiken tegen u in de toekomst. Ik ben van mening dat je altijd een bepaalde afstand moet houden van iedereen, zelfs je partner. Als man zijnde kunnen wij jammer genoeg onszelf zijn wanneer we alleen zijn.

In het leven zal je als man altijd op je hoede moeten zijn en sterk in je schoenen staan, zelfs je meest dierbaren zoals je partner, kinderen, ouders, … zullen er maar zijn om je te ondersteunen tot op een bepaald niveau. Als je je zwakten toont aan je partner, zal zij niet meer hetzelfde positieve / aantrekkelijke beeld hebben van jou en kan zij het zelfs gebruiken tegen u in de toekomst. Ik ben van mening dat je altijd een bepaalde afstand moet houden van iedereen, zelfs je partner. Als man zijnde kunnen wij jammer genoeg onszelf zijn wanneer we alleen zijn.
Het is goed spiderman, het is goed.

Bro wat

Ik ga akkoord dat je niet moet consistent de extreem softe boy uithangen, de meeste vrouwen kijken wel graag wat op naar hun man en een zekere mannelijkheid wordt bij de meesten wel geapprecieerd, maar je moet het nu ook niet beginnen doortrekken dat je als man een bepaalde afstand moet houden van iedereen... Integendeel, het is net door er volledig te zijn voor uw partner dat je zo ook je engagement toont, je je vrouw op haar gemak stelt en zo ook een goede en gezonde relatie kan hebben. Emotioneel intelligent zijn moet je niet verwarren met zwakte. Je kan perfect een aantrekkelijke mannelijke man zijn en toch ook emotioneel gezond en close zijn met je partner en je omgeving...

Gohja in sommigen mannen hun geval is het inderdaad beter toch wat afstand te houden. Als je als vrouw eentje te strikken hebt die evolutionair gezien eigenlijk met een knots op bizons zou moeten jagen, is het in het in het belang van het voortbestaan van de relatie dat je daar niet achter komt.

Laatst bewerkt:
Het is goed spiderman, het is goed.
IMG-7768.jpg

Dat is bij mij gelukkig niet van toepassing. Dat klinkt heel vermoeiend en vooral ook heel eenzaam.

Helaas zijn er mannen (maar ook vrouwen) die de ideale partner zijn maar op een bepaald moment 'geweldadig' worden en hun partner in elkaar beginnen timmeren. Of je partner is depressief aan het worden (for whatever reason) stopt met werken en wat je ook probeert je merkt op dat je partner niet meer de intentie heeft ooit nog te gaan werken + je hebt een grote lening lopen. Dat is ne moeilijke.

Ik hoop dat uw post zo bedoeld is en ja als je in zo'n relatie zit dan is dat 'shit' en ga je inderdaad 'knopen' moeten doorhakken.

Echter ik vind dat je je nooit mag inhouden tov je partner (en kinderen). Als je er niet alles aan doet om een relatie te doen slagen dan strandt die relatie vroeg of laat he. Een relatie is eeuwig er aan blijven werken. En lukt het niet meer? Dan is dat zo maar je wil jezelf nog in de spiegel kunnen aan kijken en zeggen: Ik heb er alles aan gedaan.

Gisterenavond op een eerste date geweest. Alles leek goed te gaan, de ambiance was goed, feeling was goed, we lachen en bespreken uiteenlopende zaken, er zijn amper van die stiltes, alsof je een oude vriend(in) terug tegenkomt na een lange periode. De meeste topics die we bespreken over het leven, relatie, enz. daar zijn we ook op de zelfde golflengte, alleszins dat leek zo. Na de date stuur ik een sms en dank ik haar voor de leuke tijd en vraag of het nu zo awkward was zoals zij vreesde (tijdens onze eerdere gesprekken zei ze dat ze een eerste date spannend vond en dacht dat het awkward zou zijn). Tot mijn verbazing antwoordt ze “ja soms, we hebben over veel zaken een verschillende mening”. Ik ben nu in schok… is dat dezelfde persoon waarmee ik een leuke tijd had, waar zij ook continu zat te lachen en vol enthousiasme vragen stelde en akkoord ging met al de topics die we bespraken? Hoe is dat nu mogelijk… ik heb me serieus mispakt. Ze heeft me gezegd dat de zaken waar we anders over denken een probleem kunnen vormen in de toekomst en dat ze onze tijd niet wil verspillen, dat ik een goeie jongen ben…Ik heb haar gezegd dat ik haar gevoel en keuze respecteer en alsnog bedankt voor de avond.

Ik heb er vanochtend over zitten denken en het is een complete mindfuck, … om niets tot toeval achter te laten heb ik haar deze ochtend opnieuw een sms gestuurd om te zeggen dat als ik vanuit mijn kant iets kan doen om een middenweg te vinden en het te doen werken dat ik daar bereid voor ben, dat we haar verwachtingen allemaal kunnen bespreken (want ik weet zelfs niet wat er nu het probleem is), maar als zij zeker is van haar gedachte om hier te stoppen, dan respecteer ik haar keuze.

Ik weet niet of ik nu de situatie ‘forceer’ maar ik moest die vervolg sms wel sturen om achteraf te kunnen zeggen dat ik alles heb gedaan dat ik kon. Als zij nu zegt dat ze het niet ziet zitten dan denk ik dat zij eigenlijk geen romantische aantrekking heeft gehad tijdens de date en dat dit allemaal een excuus is om het te eindigen zonder te zeggen dat ze mij qua uiterlijk/romantisch niet aantrekkelijk vindt. Ik ben benieuwd naar haar antwoord. Soms is daten echt balen.. geen leuk gevoel.

Als zij nu zegt dat ze het niet ziet zitten dan denk ik dat zij eigenlijk geen romantische aantrekking heeft gehad tijdens de date en dat dit allemaal een excuus is om het te eindigen zonder te zeggen dat ze mij qua uiterlijk/romantisch niet aantrekkelijk vindt.
ik denk dit.

Vrouwen zijn meestal niet direct op dat vlak, communicatie zijn ze niet goed in.

Is de date is besproken met en geanalyseerd door enkele van haar vriendinnen en de uitkomst was nee.

ik denk dit.

Vrouwen zijn meestal niet direct op dat vlak, communicatie zijn ze niet goed in.

Is de date is besproken met en geanalyseerd door enkele van haar vriendinnen en de uitkomst was nee.
Ja ze houdt dus vast aan haar standpunt. Ofwel voelt ze zich niet aangetrokken ofwel trekt ze conclusies voor zichzelf zonder mij verder te willen leren kennen, ofwel was het een analyse door haar vriendinnen die haar beïnvloeden…. Wat het ook was, zij heeft het uitgemaakt in haar hoofd en het is klaar en duidelijk. Ik heb alleszins gedaan wat ik kon. Jammer van de uitkomst maar het is nu eenmaal wat het is. Nu een paar dagen depressief zijn, doorbijten en verdergaan met het leven, en tijd laten doen wat het meestal doet, let it heal.

Het is geen sollicitatiegesprek waarbij de ene kan zeggen: “ik wil graag 4d thuiswerk”
En de andere zegt “2 is mogelijk”, en de uitkomst 3 is.
Of er wat extra loon gegeven wordt.

Het klikt of het klikt niet. En vaak ga je het nooit weten.
En vrouwen doorgronden, kost alleen energie en brengt niks op.

Ik had in dating proces ooit (klaarblijkelijk) iets verkeerd gedaan (nooit geweten wat), waardoor na 5 dates besloten werd dat het niks ging worden.
Na paar maanden ineens terug contact van haar kant.
Heb ze dan gewoon geblokkeerd. Aan die mindfuck games heb ik een broertje dood.
Mss ook de reden waarom ik nog alleen ben.
Ik ben niet goed in dat circus wat daten is.
Ook als ik soms lees hoe dat dan gaat in relaties: genegeerd worden etc of dubbele en onduidelijke signalen en dan erna ambras.
Pff laat maar.

Het is geen sollicitatiegesprek waarbij de ene kan zeggen: “ik wil graag 4d thuiswerk”
En de andere zegt “2 is mogelijk”, en de uitkomst 3 is.
Of er wat extra loon gegeven wordt.

Het klikt of het klikt niet. En vaak ga je het nooit weten.
En vrouwen doorgronden, kost alleen energie en brengt niks op.
Wijze woorden.. je hebt gelijk, bedankt hiervoor.

Terug
Bovenaan