Het grote BeyondGaming Dating topic

Zij heeft het opnieuw uitgesteld, deze keer met 30 dagen. Reden: ze is blijkbaar ziek en nog niet genezen. Daarna plant ze om op vakantie te vertrekken.

Dan denk ik: Als je 2 maanden geen date kunt fixen, sluit de app en kom terug als je klaar bent om te daten. Wat een gedoe is dit. Of is het herhaaldelijk uitstellen een trucje om de andere persoon te laten cancellen en de penalty te schuiven op een ander? Dat zou smerig zijn. Ik wou haar unmatchen maar ik wil door haar geen penalty (1 week blokkage van mijn account) oplopen.
Wat een gedoe ook. Nou ja. Niemand belet je van ondertussen andere meiden te daten 😁. Daarna wel even 30 dagen uitstellen.

Ik wou haar unmatchen maar ik wil door haar geen penalty (1 week blokkage van mijn account) oplopen.
Je kan contact opnemen met de support van Breeze? Die zullen ook wel zien dat ze het vooruit blijft schuiven. Haar uitleg kan kloppen hé maar die houdt u waarschijnlijk gewoon open als optie?

Je kan contact opnemen met de support van Breeze? Die zullen ook wel zien dat ze het vooruit blijft schuiven. Haar uitleg kan kloppen hé maar die houdt u waarschijnlijk gewoon open als optie?
Nee ik kaats de bal wel terug door uit te stellen, ik ga daar geen energie in steken. Zij is zelfs geen optie voor mij, want zoals gezegd wou ik haar unmatchen maar ik wil geen penalty oplopen. Ik heb nul tolerantie voor dat soort gedrag gelijk “opties openhouden”. Van zodra ik het merk, is het gedaan. Zoals nu het geval. Ik focus liever op serieuze dates.

Hoe werkt dat dan? Komt er dan iemand van de app langs die dag om te kijken of jullie echt aan het daten zijn?

Klinkt in elk geval vermoeiend allemaal. Allez ook gewoon daar op die manier mee bezig zijn. Wat is het nut om u af te vragen of iemand die ge niet kent zijn redenen om iets uit te stellen oprecht zijn? Zeg gewoon: "ahja ik hoor het dan wel.” Hoor je ze nog en ben je vrij dan, toppie. Hoor je ze niet meer, dan ja, niks eigenlijk eh.

Hoe werkt dat dan? Komt er dan iemand van de app langs die dag om te kijken of jullie echt aan het daten zijn?

Klinkt in elk geval vermoeiend allemaal. Allez ook gewoon daar op die manier mee bezig zijn. Wat is het nut om u af te vragen of iemand die ge niet kent zijn redenen om iets uit te stellen oprecht zijn? Zeg gewoon: "ahja ik hoor het dan wel.” Hoor je ze nog en ben je vrij dan, toppie. Hoor je ze niet meer, dan ja, niks eigenlijk eh.
Breeze werkt zo niet. Je kan niet met elkaar chatten, het is matchen, betalen aan Breeze en dan in een planner een date vastleggen. Praten kan pas in het echt, dat is het hele concept.

Dat betalen aan Breeze is hun verdienmodel, daar zit dan een eerste drankje in. En dat maakt het ook een beetje wranger als iemand blijft uitstellen, ook al gaat het maar om een paar euro's. Op Tinder & co kost het u niks als een match maar blijft uitstellen, buiten wat tijd. (en daarvan verspeel je er op die apps sowieso toch hopen)
Zij is zelfs geen optie voor mij, want zoals gezegd wou ik haar unmatchen maar ik wil geen penalty oplopen.
Wel, zoals ik eerder zei geef je dit dan door aan de support van Breeze, die unmatchen dat dan wel voor u en geven u uw centen terug, daar zit niks van penalty achter...

is enkel intern hé, ze zullen vragen of die effectief is opgedaagd, is wie hij/zij/het claimt dat ie is en of er ongewenst gedrag is vertoond ofzo veronderstel ik.
Niet publiekelijk uiteraard.

is enkel intern hé, ze zullen vragen of die effectief is opgedaagd, is wie hij/zij/het claimt dat ie is en of er ongewenst gedrag is vertoond ofzo veronderstel ik.
Niet publiekelijk uiteraard.
Klopt. Ge moet de andere op 5 sterren een score geven, eventueel een tekstje erbij met wat meer uitleg. Daar krijg je dan ook de optie om te zeggen dat de andere niet is opgedaagd. Dan krijgt ge de optie om wel of niet gsm nummers uit te wisselen, met daar dan ook nog eens een berichtje bij als je "nee" kiest voor de andere.

De laatste weken toch wat opgegeven met de apps buiten Tinder gold wat in m'n Revolut plan zit inbegrepen.
En dan nog kijk ik dan enkel eens tijdens de pauzes s'nachts op werk en ben nu al meer dan een week vrij dus ook niet bekeken.

De reden weet ik niet echt, misschien het gebrek aan likes, denk laatste 100 rechts swipes een stuk of 5 maar dan antwoorden ze de helft van de tijd niet.

Anderzijds misschien omdat heel het gedoe m'n depressieve zijde stilaan weer boven haalt en ik mn eigen weer die " you are enough for someone " verhaaltjes moet afspelen en daar heb ik eigenlijk geen zin in als het de komende 2 weken 30 graden of meer gaat zijn.

Dus voorlopig zetten we een halt op de apps en het echte uitgaan ( waar je toch niemand serieus vind dat verder gaat dan muilen ) en genieten we gwn van vrienden, 50cl biertjes voor 2 euro op een terras, de wekelijkse zanglessen en gaan we volgende week gwn terug aan het werk.

50 km gereden om bij aankomst in stad X te merken dat mijn date tijdens het rijden volgend bericht had geschreven in de Breeze app:

"Eigenlijk weinig zin om nog buiten te komen vandaag, sorry. Neem gerust iemand anders mee om er een op mijn kosten te drinken", 40min. voor het afgesproken tijdstip.

Haar account heeft ze dan nog ook eens verwijderd, dus madam had plots in het geheel geen goesting meer om nog te daten.

50 km gereden om bij aankomst in stad X te merken dat mijn date tijdens het rijden volgend bericht had geschreven in de Breeze app:

"Eigenlijk weinig zin om nog buiten te komen vandaag, sorry. Neem gerust iemand anders mee om er een op mijn kosten te drinken", 40min. voor het afgesproken tijdstip.

Haar account heeft ze dan nog ook eens verwijderd, dus madam had plots in het geheel geen goesting meer om nog te daten.
What the.. ook bizar zo uit het niets. Anderzijds, misschien ook beter zo. Stel u voor dat ge met zo'n instabiel persoon zou samen zijn. Desalniettemin wel pijnlijk en triest natuurlijk..

Zeer flauw van haar!!
Heb vroeger tientallen dates gehad en al mijn dates zijn altijd doorgegaan.

Gewoon shit van uw tijd dat je in haar heb gestoken.

Komt over als iemand die beseft heeft dat ze (nog) niet klaar is om te daten, enkel de timing is wat jammer voor u. Up to the next one!

Laatst bewerkt:
Als je dit soort gedrag gaat vergoelijken besef je niet dat dit mensen zijn die een mooi concept - gewoon iets gaan drinken in een veilige omgeving, en in 't echt babbelen in plaats van eindeloos digitaal chatten - kapot maken en binnen de kortste keren is die app rommel net als Tinder.

Je kan 48h op voorhand beleefd annuleren of uitstellen, meestal weet je dan wel of je met iemand anders aan het daten bent of niet, of ook wanneer je er nog niet klaar voor bent... laat staan "weinig zin om nog buiten te komen vandaag." Dat klinkt eerder als een labiel persoon denk ik dan.

Ik heb die Breeze app ook al een paar keer gebruikt voor een 5-tal dates die meestal zeer aangename avonden waren waar meestal nog een 2e drankje (4/5) op volgde of zelfs een heel late avond, maar geen romantische klik tot dusver. Op 't werk wel iemand die zo een relatie gevonden heeft voor die app.
Een paar keer annuleringen gehad maar langer op voorhand voor goede redenen (met iemand anders beginnen daten, daar wil je zelf ook niet mee verder), maar gelukkig steevast een paar dagen op voorhand.

Ik zou die vrouw gewoon melden via de helpdesk dat ze een bevroren/verbannen account krijgt wanneer ze die app nog eens probeert "wanneer ze wel goesting heeft om buiten ge komen".

Dat is ronduit boertig en respectloos.

Komt over als iemand die beseft heeft dat ze (nog) niet klaar is om te daten, enkel de timing is wat jammer voor u. Up the next one!
Dit. Zeer jammer van de timing maar ergens ook menselijk dat iemand met de druk van een aanstaande date kan beseffen dat ze er nog niet klaar voor is? Feit dat ze haar account afgesloten heeft bewijst dat ze inzag dat ze er niet klaar voor is.

Laat dat inderdaad uw zin om de daten niet verpesten en ga vol goeie moed op zoek naar de volgende.

Ook wel chapeau dat gij voor een totaal onbekende 50km over hebt. Toch al een serieuze afstand, zeker als het dan voor niks was.

Ook wel chapeau dat gij voor een totaal onbekende 50km over hebt. Toch al een serieuze afstand, zeker als het dan voor niks was.
De Breeze app is vooral interessant voor mensen in of nabij grootsteden, als er gematched wordt, dient er afgesproken te worden in een samenwerkende bar in een grootstad... (zelfs al bevindt jouw date zich in jouw dichte regio).

Is wel een beetje mèrde als je in zuid west Vlaanderen woont... in Kortrijk zijn er (voorlopig?) geen samenwerkingen. Heel weinig mensen te zien ook in de buurt.

Terug
Bovenaan