Het grote BeyondGaming Dating topic

2de grootste domme kloot.

Ik had ooit de signalen wél opgevangen, maar dacht eens clever te zijn in de zin van "deze 11/10 kan iedereen krijgen wie ze wil, dus alle gasten vallen in zwijm en vegen haar mouw. Ik zal eens hard to get spelen en haar kus ontwijken. Dát zal ze nog nooit meegemaakt hebben, waarna ze mij onweerstaanbaar zal vinden!"

Nooit meer gezien :laugh:
Haha, ik ben ook nog zo'n kieken geweest.

De hele avond flirten en zwoel dansen tot we elkaar uiteindelijk vast hebben en zij aanstalten maakt om te beginnen kussen. Net wanneer onze lippen elkaar zullen raken duw ik ze voorzichtig weg en begin er terug rond te dansen. Even hard to get spelen dacht ik, zal ze niet gewoon zijn.

't Was direct van: wa wilde gij eigenlijk?! En ze was weg. :laugh:
 
Nood aan advies…


Date gehad gisteren. Is supergoed verlopen, vlotte babbel, veel gelachen.

Bij thuiskomst nog een berichtje dat ze het gezellig vond. Maar blijkbaar is het voor haar “wennen” omdat ik een ander type ben dan waar ze normaal zou voor gaan.

Het komt er wat op neer dat ze op bad boys-types valt, en dat ik rustiger, liever, eerlijker ben, wat haar mentale rust geeft, maar ze is dat niet gewoon ….:oink:
Anyway, sedert vandaag wel opvallend minder berichten, radiostilte.. als ik om verduidelijking vraag dan zegt ze dat ze twijfelt.

Kruis over maken zeker?
Volgende keer stoute schoenen aantrekken? :unsure:

Alle gekheid op een stokje: als ze niet mee wil, heeft het inderdaad geen zin. Jammer voor jou, maar hopelijk geeft ze je nog een kans.
 
Nood aan advies…



Kruis over maken zeker?

Ja, dat. Ofwel iemand langer dan 24u tijd geven om eens na te denken, dingen een plaats te geven, eigen emoties te analyseren.

Mss is het grote probleem in het datinglandschap wel de nood aan instant gratification.
Ik heb 1 dag geswiped op tinder en heb geen 10 matches, dus tinder sucked.
Ik heb 1 date gehad en ze heeft niet onmiddellijk haar liefde verklaard, maar twijfels geuit. Dumpen die handel.
Ik stuur een bericht en krijg niet direct antwoord. Zeker met 10 anderen aan het sturen.

Ge zoekt iemand om de rest van uw leven mee te spenderen. Geef dat ne keer tijd om te ontwikkelen. Tenzij ge terminaal zijt, komt het echt niet op een paar weken.
 
Ge zoekt iemand om de rest van uw leven mee te spenderen. Geef dat ne keer tijd om te ontwikkelen. Tenzij ge terminaal zijt, komt het echt niet op een paar weken.
Hah, dat is mijn insteek. En dan krijg je na twee dates te horen "ik voel nog geen romantische klik, ik wil wel nog vriendschappeljk afspreken want je bent leuk". Euh, ja, oké dan, ik voel ook niet veel na 2 x 2 u oppervlakkige gesprekjes over uw kat en zo, geef dat eens wat tijd en vertel ook eens iets over uzelf? 🤷‍♂️
 
Doet me denken aan een date die ik een tijdje terug had met iemand die ik via een gemeenschappelijke vriendin had leren kennen.
Op die avond vond ik haar vrij saai. En achteraf hoorde ik van die vriendin dat ze mij saai vond. Op dat vlak een perfecte match lol.

Ik heb nochtans redelijk wat gezever tot mijn beschikking, maar ik ben verre van een geboren entertainer. En als de tegenpartij dan vrij defensief is dan verlies ik mijn goesting nogal snel. Plus op alles was ze nogal serieus aan het antwoorden en ik merkte enkel een sprankel van enthousiasme als het over haar werk ging.

Op fysiek vlak was het helemaal mijn type maar qua energieniveau of openheid zaten we niet op dezelfde golflengte of voldeden we niet aan elkaar verwachtingen.
 
En als de tegenpartij dan vrij defensief is dan verlies ik mijn goesting nogal snel.
Altijd lastig als ze weinig over zichzelf vertellen naast de cliché oppervlakkigheden. Om een beetje gevoel te krijgen moet de andere kant zich ook wel een beetje durven openstellen. Op den duur heb ik dan de indruk dat ik alleen maar over mijzelf bezig ben. Dat is dan niet omdat ik niks vraag maar omdat ge maar een halve zin als antwoord op elke vraag krijgt. Dan is er weinig om een gesprek op verder te bouwen.
 
Doet me denken aan een date die ik een tijdje terug had met iemand die ik via een gemeenschappelijke vriendin had leren kennen.
Op die avond vond ik haar vrij saai. En achteraf hoorde ik van die vriendin dat ze mij saai vond. Op dat vlak een perfecte match lol.

Ik heb nochtans redelijk wat gezever tot mijn beschikking, maar ik ben verre van een geboren entertainer. En als de tegenpartij dan vrij defensief is dan verlies ik mijn goesting nogal snel. Plus op alles was ze nogal serieus aan het antwoorden en ik merkte enkel een sprankel van enthousiasme als het over haar werk ging.

Op fysiek vlak was het helemaal mijn type maar qua energieniveau of openheid zaten we niet op dezelfde golflengte of voldeden we niet aan elkaar verwachtingen.
Heel herkenbaar, maar al bij al positief dat je blijkt te weten wat je wilt! Doet me wat denken aan mijn date van een paar weken geleden :unsure:

Toen ik een jaar of 15/16 was stond ik ook helemaal gek van een bepaalde persoon die op m´n school zat. He-le-maal mijn type, zelfde vriendengroep, zelfde feestjes. Maar toen had ze een lief.

Op latere leeftijd (19/20) uiteindelijk gedaan met haar lief, en via via na een tijdje toch een ´gemeenschappelijke´ date mee gescoord (a.k.a. we gingen samen uit). Bleek dat een van de meest saaie en nietszeggende personen te zijn dat ik ooit heb ontmoet, daar kwam nu is echt niks boeiends uit. Wat een teleurstelling.

Ik moet toegeven dat ik die nu soms nog is tegenkom op feestjes/festivals en daar in mijne zatte wel nog steeds op af stap. Om dan telkens tot de conclusie te komen dat ze nog steeds even knap maar even tergend saai is als vroeger...
 
Laatst bewerkt:
Om verder te gaan op Tinder... Nogmaals bevestiging dat er wel zeker een systeem achter zit.

Vorige week voor een 2e keer (een week) betaald voor gold. Paar matches, maar kwam geen enkele like bij. Sinds een uur is de gold afgelopen en plots 5 nieuwe likes.

Aangezien het hier druk is ga ik nu een weekje of 2/3 wachten, eerst wat likes opsparen :unsure:
 
Om verder te gaan op Tinder... Nogmaals bevestiging dat er wel zeker een systeem achter zit.

Vorige week voor een 2e keer (een week) betaald voor gold. Paar matches, maar kwam geen enkele like bij. Sinds een uur is de gold afgelopen en plots 5 nieuwe likes.
:unsure:

Er is geen incentive voor Tinder om je likes bij te geven indien je een abonnement hebt. Dit heeft naar mijn ervaring echter geen invloed op matches, dus likes die je zelf stuurt. Voor mij maakt dit eigenlijk niet uit, aangezien ik toch bijna nooit interesse heb in de likes die ik zelf binnenkrijg.
 
Er is geen incentive voor Tinder om je likes bij te geven indien je een abonnement hebt.
Als dat het default algoritme is is er ook weinig incentive voor de gebruikers om nog een abonnement te nemen, je benadeelt uzelf er mee. Swat, Tinder lijkt hoe langer hoe meer de bagger onder de datingapps, ook qua profielen die erop zitten, nog interessante alternatieven naast Bumble?
 
Happn en Hinge. Likes die ik daar soms zelf binnenkrijg komen meer overeen met wat ik zelf like op Tinder. Zou ik zeker eens proberen.
Happn is hier twee keer niks, bijna alleen mensen uit Frankrijk en een handvol ontmoetingen. Hinge dan maar eens proberen.
 
Er is geen incentive voor Tinder om je likes bij te geven indien je een abonnement hebt. Dit heeft naar mijn ervaring echter geen invloed op matches, dus likes die je zelf stuurt. Voor mij maakt dit eigenlijk niet uit, aangezien ik toch bijna nooit interesse heb in de likes die ik zelf binnenkrijg.
Ik snap uw overgang van likes naar matches niet.

Maar bon, zijn er op die paar uur nog 3 bijgekomen. Heel verleidelijk om dan te zeggen ´nog snel een weekje gold nemen´.

Maar ik ben sterk! :unsure:
 
Als dat het default algoritme is is er ook weinig incentive voor de gebruikers om nog een abonnement te nemen, je benadeelt uzelf er mee. Swat, Tinder lijkt hoe langer hoe meer de bagger onder de datingapps, ook qua profielen die erop zitten, nog interessante alternatieven naast Bumble?
Facebook dating al geprobeerd? Heb ik wel positieve ervaringen mee.
 
Ik heb uw berichten daarover ook gelezen, maar ik zie niet direct het grote verschil buiten die ´priority likes´. Maar wat ben je daarmee als de tegenpartij niet kan zien wie haar geliked heeft?
Zoals ik het begrijp sta je bovenaan de andere 200 likes die ze gekregen heeft, dus (als ze je ok vindt) heb je meer kans om te matchen/een gesprek te beginnen en dus te daten dan wanneer ze aan de 200ste moet geraken en ondertussen al 20 matches en gesprekken gaande heeft?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan