Het grote BeyondGaming Dating topic

Maakt allemaal niet zo gek veel uit. Laat maar komen, die leuke datingverhalen. De mindere ook hoor, dat is soms zelfs nog wel een glimlach waard.
 
Goede vriendin van ons, date geregeld via Tinder. Kerel vlotte babbel, zag er redelijk oké op zijn foto’s.

Afgesproken in restaurant, zij was al aanwezig en ze ziet iemand binnenkomen al mankend.

Kerel heeft jaren geleden een ongeval gehad waarbij hij zijn been heeft moeten laten amputeren en heeft nu een prothese.

Ze heeft die date uitgezeten maar achteraf toch vriendelijk bedankt en contacten verbroken.

Op foto’s zag je natuurlijk enkel bovenlichaam en heeft nooit melding gemaakt van zijn handicap.

Dat is toch iets dat je op voorhand vertelt zou ik denken? :unsure:
 
Goede vriendin van ons, date geregeld via Tinder. Kerel vlotte babbel, zag er redelijk oké op zijn foto’s.

Afgesproken in restaurant, zij was al aanwezig en ze ziet iemand binnenkomen al mankend.

Kerel heeft jaren geleden een ongeval gehad waarbij hij zijn been heeft moeten laten amputeren en heeft nu een prothese.

Ze heeft die date uitgezeten maar achteraf toch vriendelijk bedankt en contacten verbroken.

Op foto’s zag je natuurlijk enkel bovenlichaam en heeft nooit melding gemaakt van zijn handicap.

Dat is toch iets dat je op voorhand vertelt zou ik denken? :unsure:
Het ligt gevoelig, maar het lijkt me inderdaad wel iets waar je melding van maakt. Je kan naïef zijn en denken dat mensen eerst naar het innerlijk kijken en dan pas naar het uiterlijk, maar zo werkt het niet. Zo heb je mannen en vrouwen die obees zijn maar door allerlei filters en perspectieven online veel slanker lijken. Vroeg of laat moet je toch fysiek afspreken en val je door de mand, dan kan je toch beter meteen open kaart spelen? Want je hebt dan misschien wel vaker fysieke dates, je maakt dan toch vaker kans om een blauwtje te lopen?
 
Ik versta dat ergens wel. Het is voor veel mannen al niet evident om matches te krijgen, laat staan voor iemand met een beperking. Dan is het kwestie van de eerste filtering door te komen en te hopen dat het matcht qua karakter en die handicap niet zo'n issue is.
 
Ik versta dat ergens wel. Het is voor veel mannen al niet evident om matches te krijgen, laat staan voor iemand met een beperking. Dan is het kwestie van de eerste filtering door te komen en te hopen dat het matcht qua karakter en die handicap niet zo'n issue is.
Dat is waar - "wie niet waagt, niet wint", met wat geluk komen ze dan iemand tegen met wie het klikt en voor wie het niet zo erg is dat ze een beperking hebben. Dat zijn dan toch eerder uitzonderingen, voor veel mensen is zo'n beperking wel het melden waard voor je op date gaat.
 
Goede vriendin van ons, date geregeld via Tinder. Kerel vlotte babbel, zag er redelijk oké op zijn foto’s.

Afgesproken in restaurant, zij was al aanwezig en ze ziet iemand binnenkomen al mankend.

Kerel heeft jaren geleden een ongeval gehad waarbij hij zijn been heeft moeten laten amputeren en heeft nu een prothese.

Ze heeft die date uitgezeten maar achteraf toch vriendelijk bedankt en contacten verbroken.

Op foto’s zag je natuurlijk enkel bovenlichaam en heeft nooit melding gemaakt van zijn handicap.

Dat is toch iets dat je op voorhand vertelt zou ik denken? :unsure:
Tgoh als die kerel bijna altijd al op voorhand wordt afgewezen door zijn been dan snap ik wel dat die eens zo probeert om een kans te krijgen irl.
Ik zou het ook liever voorhand weten maar als het klikt qua babbel en op eerste fysieke zicht dan zou ik ook niet direct heldhaftig de date uitzitten en daarna alle contacten verbreken...
 
ik zie eigenlijk niet direct in waarom ge zou moeten melden dat ge een beenprothese hebt tenzij ge in de babbel op voorhand al weet dat haar hobby trekking of iets dergelijk is. Of als het meiske in kwestie wilt gaan zwemmen als eerste date. M.a.w. wanneer het echt relevant is.

En alsof een full length foto dat zou getoond hebben? eentje in short misschien (maar amai das is al veel gevraagd, misschien moeten we dan maar standaard lingeriefoto's online zetten zodat mensen kunnen inschatten of ze wel willen samen zijn met iemand met dikke kuiten of lange tenen :v)
 
Geen idee of ik daarmee zou willen daten :) Ik vind een prothese toch nog iets anders dan een stel dikke kuiten ofzo. Het neemt toch wel een aantal activiteiten weg die je samen zou kunnen doen, denk ik dan.

1710837798448.png
 
Het zou mij persoonlijk geen fluit uitmaken of er ergens een arm of been mist zolang het klikt qua karakter en er ook een fysieke klik is. Het is het totaalpakket dat telt. Evengoed heeft iemand ergens een lelijk litteken dat maar zichtbaar wordt als er kleren uit gaan, dat zijn toch ook geen dingen die je op een profiel zet? Ik zou liever hebben dat iemand vermeldt "narcistische persoonlijkheid" maar hé, dat doen ze dus ook niet.
 
Ik snap echt volledig dat hij geen foto's van zijn prothese erop zet eerlijk gezegd... Het is idd al niet simpel om aan een match te geraken bij het overaanbod aan mannen dus waarom zou je op voorhand je kansen nog verkleinen.
Dat het tijdens het chatten en het afspreken van de date ook niet vermeld wordt is misschien iets waar over te discussiëren valt maar uiteindelijk begrijp ik die man wel dat hij zo'n dingen liever face to face zegt indien er ook in het echt een klik is.

Tenzij de vrouw in kwestie een aantal actieve hobbies heeft waar ze graag haar partner in zou betrekken zie ik ook niet in wat het grote probleem is van zo'n beenprothese trouwens. Maar bon, dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.
 
Positief blijven!

Ik ben ook terug een tijdje single (hier nergens gepost, maar kut breakup. Ik wil ze nog steeds terug, heb er ook nog contact mee, maar het is wat speciaal allemaal); Maar in de tussentijd hier en daar wat dates, en ja, je hebt zeker de scheve gevallen er tussen zitten. Maar je hebt ook echt wel gewoon toffe mensen. Gisteren kwam een eerdere date me nog een koffie brengen doorheen de dag omdat ze me de hele nacht had wakker gehouden 😅 Ik kon het wel appreciëren.

Ga gewoon naar een date met de gedachten "worst case ben ik uit huis geraakt, best case kom ik de partner van mijn leven tegen, en most likely case kan ik er iets vriendschappelijks aan over houden."

Het komt allemaal wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Goede vriendin van ons, date geregeld via Tinder. Kerel vlotte babbel, zag er redelijk oké op zijn foto’s.

Afgesproken in restaurant, zij was al aanwezig en ze ziet iemand binnenkomen al mankend.

Kerel heeft jaren geleden een ongeval gehad waarbij hij zijn been heeft moeten laten amputeren en heeft nu een prothese.

Ze heeft die date uitgezeten maar achteraf toch vriendelijk bedankt en contacten verbroken.

Op foto’s zag je natuurlijk enkel bovenlichaam en heeft nooit melding gemaakt van zijn handicap.

Dat is toch iets dat je op voorhand vertelt zou ik denken? :unsure:
Ik heb destijds nog dates gehad met mannen die echt wel een kutkarakter hadden. Die hadden dat ook niet op voorhand gezegd, terwijl ik dat voor een relatie een veel groter probleem vind dan een missende ledenmaat.

Buiten dat dit een heel visueel mankement is, dat direct opvalt, is er weinig verschil met andere zaken: hoogtevrees, stotteren, een slechte rug, een hoorapparaat.... Dat zijn allemaal zaken die u als persoon essentieel niet anders maken, hoogstens u op bepaalde vlakken wat beperken. En die voor sommigen inderdaad een dealbreaker zullen zijn en voor anderen geen hol uitmaken. En allemaal zaken die je bij het daten gaandeweg ontdekt en niet worden aangekondigd voor een eerste date.
 
Ik heb overmorgen avond weer een Breeze date, fingers crossed 🤞

Deze keer in Antwerpen, gaat nog een gedoe zijn om daar tijdig te raken (en plaats waar ik moet zijn vinden, ik ken niks in Antwerpen)
Wel, gisteren uit nieuwsgierigheid eens geinstalleerd, en buiten een 10-tal profielen krijg ik niks meer te zien. Ik krijg enkel de melding dat ik m´n profiel moet aanpassen naar andere interesses.

Ligt het aan mij of leeft dat nog niet echt? Had er hiervoor nog nooit van gehoord.
 
In de week eens Bumble proberen hier, probleem is dat ik momenteel na het werk veel te lui ben om nog ergens te gaan dus krijg geen interessante foto's gemaakt en heb momenteel maar 1 recente van mezelf.
Ale recent of niet, ik heb zowiezo maar 1 eigen foto momenteel in mn camera roll.

Maar Don/Vrij zijn we vrij dus dan gaan we het eens proberen.
 
Ik heb overmorgen avond weer een Breeze date, fingers crossed 🤞

Deze keer in Antwerpen, gaat nog een gedoe zijn om daar tijdig te raken (en plaats waar ik moet zijn vinden, ik ken niks in Antwerpen)
Het is waarschijnlijk in Raymond, dat is bij de grote markt. Leuk plekje wel.


Wel, gisteren uit nieuwsgierigheid eens geinstalleerd, en buiten een 10-tal profielen krijg ik niks meer te zien. Ik krijg enkel de melding dat ik m´n profiel moet aanpassen naar andere interesses.

Ligt het aan mij of leeft dat nog niet echt? Had er hiervoor nog nooit van gehoord.
Je krijgt ook maar enkele profielen per dag. Het is niet gelijk tinder of dergelijke waar je oneindig kan swipen. Ik krijg tegenwoordig ook maar 4 profielen per "moment".
 
In de week eens Bumble proberen hier, probleem is dat ik momenteel na het werk veel te lui ben om nog ergens te gaan dus krijg geen interessante foto's gemaakt en heb momenteel maar 1 recente van mezelf.
Ale recent of niet, ik heb zowiezo maar 1 eigen foto momenteel in mn camera roll.

Maar Don/Vrij zijn we vrij dus dan gaan we het eens proberen.
Bumble is wel leuk dat de vrouwen de eerste stap moeten zetten na een match. Dus ofwel hoor je niks meer, ofwel gewoon "hey".
En dan maar klagen dat mannen met een originele openingszin moeten komen :laugh:
 
Terug
Bovenaan