Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik zal wel een oude zaag zijn maar wat is er gebeurd met de tijd nemen om elkaar te leren kennen? Heel mijn fameuze date, 't was leuk hoor. En dan krijg je achteraf te horen "ik heb nog geen romantische gevoelens dus ik ga het hierbij laten maar ik zou graag wel nog vriendschappelijk afspreken want vond het wel leuk met jou en we hebben heel wat gemeenschappelijke interesses."

Ja natuurlijk, als ge op twee dates toch wel de volle 4 uur de tijd hebt gehad om een beetje te babbelen met elkaar over vooral oppervlakkige dingen, amai nog nie, dan gaan de vonken er nogal vanaf vliegen zeg 🙄 Ik heb iets van hé, ik weet hier ook nog niks hoor, laat ons gewoon de tijd nemen om te zien of het wel of niet klikt. We hébben die tijd, zitten alletwee momenteel niet op datingapps, er zijn geen 100 wachtenden na u, we zullen wel zien wat het wordt. En hé, als ge zelf zegt "ik heb tijd nodig om mij open te stellen voor iemand", geef uzelf dan ook die tijd in plaats van voor uzelf een harde deadline te stellen en zo uzelf te saboteren? 🤷‍♂️
Misschien iets minder cru verwoorden en naar haar sturen?

Voor ge denkt dat ik bedoel van "stop hier uw zever te posten en doe er iets aan"; ik ben het helemaal eens en het is hier de plek om uw hart te luchten.

Maar ik vroeg me gewoon af: als je er zelf wel iets in ziet, kan je haar misschien laten weten hoe jij het ziet?
Het hangt er natuurlijk van af hoe jij jullie toekomst ziet natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Maar ik vroeg me gewoon af: als je er zelf wel iets in ziet, kan je haar misschien laten weten hoe jij het ziet?
Het hangt er natuurlijk van af hoe jij jullie toekomst ziet natuurlijk.
Ja, dat is intussen al gebeurd. Het is wel duidelijk dat ze er ook mee zit. We zien nog wel hoe het evolueert maar ik ga mijzelf geen valse hoop zitten geven. Daarbij, bij mij zijn er ook nog geen vonken, ik wil het gewoon wat meer tijd geven.
 
Ik zal wel een oude zaag zijn maar wat is er gebeurd met de tijd nemen om elkaar te leren kennen? Heel mijn fameuze date, 't was leuk hoor. En dan krijg je achteraf te horen "ik heb nog geen romantische gevoelens dus ik ga het hierbij laten maar ik zou graag wel nog vriendschappelijk afspreken want vond het wel leuk met jou en we hebben heel wat gemeenschappelijke interesses."
Awel, toen ik 7-8 jaar geleden volop op Tinder bezig was, was dat dus mijn allergrootste ergernis. De verwachting dat er meteen een romantische klik is, is zo groot dat je op den duur meganerveus wordt om nog op date te gaan, want blijkbaar is die eerste indruk zodanig belangrijk voor sommigen.

Zo heel veel tijd en energie verprutst. Uiteindelijk op Tinder wel mijn huidige vriendin gevonden die er gelukkig niet zo over dacht.
Maar ik denk dat veel mensen zichzelf wel saboteren door de verwachtingen op romantisch vlak enorm hoog te stellen. Een vriendin van mijn vriendin, toffe vrouw, niet onaantrekkelijk, is 35 en blijft maar sukkelen op Tinder. Alleen maar kerels die niets ernstigs willen, zegt ze blijkbaar. Dan denk ik, geef je degene die niet meteen een wow-indruk geven wel een kans?
 
toch triestig als ik het hier zo allemaal lees. Daarom dat ik zelf de beslissing heb genomen om al mijn accounts te verwijderen en alle apps eraf te gooien.

Liever alleen en rust in mijn eigen appartement dan die rot apps. Ik zal wel die "coole" nonkel zijn die altijd vrijgezel is. Want ik weiger mijn tijd nog te investeren in al die nutteloze gespreken waar niets van komt.
 
Exactly. Als je er van in´t begin al twijfels bij hebt gaat het er wrs niet op beteren.

OT: Hier niet bewust aan´t daten, al sta er ik de laatste tijd stilaan voor open. Maar totaal nog niet ´actief´ bezig. Maar nu...

Vrijdag avond naar een feest geweest in´t stad en serieus doorgezakt. Hele toffe avond, iedereen goed ´den bos in´. Om 5 uur sluiten we mee de keet en ik babbel nog even na met enkele aanwezigen, om daarna richting mijn fiets te wandelen (want ja, wel wat pinten op).

Naast mijn fiets (die aan het station stond) zat nog iemand op een bankje te wachten. Ik in mijne sociale begin daartegen te babbelen en geraak aan de praat (geen idee hoe). Ik zet er mij naast en begin te lullen over het feest waar ze blijkbaar ook aanwezig was. Bleek dat ze helemaal uit Duitsland was gekomen voor dat feest op haar eentje en nog een uur moest wachten op haar eerste trein. En ik weet dat ik nog zei ´Ok. Than i can annoy you some more if you don´t mind´.

Uiteindelijk dan zitten praten tot haar trein er bijna was. Omdat we allebei freelance deden en op Instagram zaten dan maar toegevoegd. Gisteren dan paar berichten gestuurd dat ze hoopte om snel eens af te spreken, en blijkbaar moet ze eind volgende maand terug in België zijn en ze stelde zelf voor om een dag vroeger te komen zodat we konden afspreken.

Dus... Als ik het goed versta heb ik een date, binnen een maand, met een keeeei knappe griet uit Duitsland. Met wie ik een gesprek heb gehad waarvan ik nog maar flarden weet.

Gisteren wat zitten sturen en een ´Ok, die datum. Ik kijk ernaar uit!´. Maar moet ik nu heel af en toe nog iets sturen of gewoon zien dat ze binnen een maand nog teken van leven geeft of... :unsure:

Bon... afgelopen twee dagen dus mee doorgebracht. In de weken hiervoor werd er regelmatig gestuurd, meestal de heel flirterige kant op. Maar we wisten beiden dat het ´gewoon´ een afspraakje was, en ze wist tamelijk snel te vermelden dat ze niet op zoek is naar een relatie. Zo stoer als ik ben wist ik te vertellen dat ik niet weet waar ik naar op zoek ben, en we wel zullen zien hoe het loopt.

Eergisteren dus aangekomen waar we hadden afgesproken. Ongelofelijk knappe griet. In plaats van de toerist uit te hangen zijn we tamelijk snel op hotel beland. Ook de tweede dag eerder wat lui geweest en rondgehangen in´t stad en voornamelijk ook in´t hotel. An sich heel tof, al merkte ik wel dat daten in het Engels echt niet vanzelfsprekend is, zorgt wel voor enkele barrieres.

Veel gekus, geknuffel en stomende seks. Tweede dag hetzelfde van dat, tot ze plots nog eens herhaalde dat ze het heel tof vond, maar niet op zoek was naar een relatie.
Wat overigens ook al besproken was, maar ik voelde me precies plots een enorme idioot. Misschien wou ik onbewust toch een heel pak meer. Zorgde ook wel voor een serieuze domper gisterenavond.

Nu terug thuis met een serieuze mindfuck. Ik heb tamelijk duidelijk gezegd (iets te vaak denk ik) dat ik graag nog eens wil afspreken maar dat ik het wat aan haar over laat of ze nog iets laat weten of niet. Maar ik ben er quasi zeker van dat dat niets gaat worden.

Snap gewoon niet zo goed hoe je 2 dagen aan een stuk kunt ´spelen´ alsof. Ook al is het misschien karma voor al die keren dat ik fwb had waarbij de griet uiteindelijk achter mij begon te lopen.

Muhh, lang geleden dat ik op liefdesvlak me zo kak heb gevoeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ebel
Bon... afgelopen twee dagen dus mee doorgebracht. In de weken hiervoor werd er regelmatig gestuurd, meestal de heel flirterige kant op. Maar we wisten beiden dat het ´gewoon´ een afspraakje was, en ze wist tamelijk snel te vermelden dat ze niet op zoek is naar een relatie. Zo stoer als ik ben wist ik te vertellen dat ik niet weet waar ik naar op zoek ben, en we wel zullen zien hoe het loopt.

Eergisteren dus aangekomen waar we hadden afgesproken. Ongelofelijk knappe griet. In plaats van de toerist uit te hangen zijn we tamelijk snel op hotel beland. Ook de tweede dag eerder wat lui geweest en rondgehangen in´t stad en voornamelijk ook in´t hotel. An sich heel tof, al merkte ik wel dat daten in het Engels echt niet vanzelfsprekend is, zorgt wel voor enkele barrieres.

Veel gekus, geknuffel en stomende seks. Tweede dag hetzelfde van dat, tot ze plots nog eens herhaalde dat ze het heel tof vond, maar niet op zoek was naar een relatie.
Wat overigens ook al besproken was, maar ik voelde me precies plots een enorme idioot. Misschien wou ik onbewust toch een heel pak meer. Zorgde ook wel voor een serieuze domper gisterenavond.

Nu terug thuis met een serieuze mindfuck. Ik heb tamelijk duidelijk gezegd (iets te vaak denk ik) dat ik graag nog eens wil afspreken maar dat ik het wat aan haar over laat of ze nog iets laat weten of niet. Maar ik ben er quasi zeker van dat dat niets gaat worden.

Snap gewoon niet zo goed hoe je 2 dagen aan een stuk kunt ´spelen´ alsof. Ook al is het misschien karma voor al die keren dat ik fwb had waarbij de griet uiteindelijk achter mij begon te lopen.

Muhh, lang geleden dat ik op liefdesvlak me zo kak heb gevoeld.
Sommige mensen willen gewoon geen relatie omdat ze dit A) Echt gewoon niet willen B) Bang hebben zich te binden C) Geen tijd hebben D) iets anders. Maar ze willen wel het gevoel, zich ook even geliefd voelen, het leuk hebben op fysiek vlak. En dan doen ze zo dingen. Heb zelf in het verleden ook al gelijkaardige situaties voor gehad, gewoon accepteren dat je het leuk hebt gehad die 2 dagen en volgende keer niet in zoiets mee gaan als je meer zou willen.
 
Snap gewoon niet zo goed hoe je 2 dagen aan een stuk kunt ´spelen´ alsof. Ook al is het misschien karma voor al die keren dat ik fwb had waarbij de griet uiteindelijk achter mij begon te lopen.

Ze heeft toch absoluut niet gespeeld? Ze was van in het begin heel duidelijk over haar intenties?

Als er iemand gespeeld heeft ben jij het wel met je:
Zo stoer als ik ben wist ik te vertellen dat ik niet weet waar ik naar op zoek ben, en we wel zullen zien hoe het loopt.

En je hebt zelf al FWB's gehad zonder gevoelens dus je weet wel degelijk dat het mogelijk is :)
 
Ze heeft toch absoluut niet gespeeld? Ze was van in het begin heel duidelijk over haar intenties?

Als er iemand gespeeld heeft ben jij het wel met je:


En je hebt zelf al FWB's gehad zonder gevoelens dus je weet wel degelijk dat het mogelijk is :)
Klopt helemaal, daar gaat het ook niet om.

Enige stommerik in heel dit verhaal ben ik die niet had verwacht dat er langs mijn kant wel gevoelens zouden zijn. Of toch niet op die manier.

En jazeker, heb ook wel wat ervaring met FWB. Maar da´s dan eigenlijk zuiver seks, en af en toe is iets gaan drinken. Maar niet een hele dag in elkaars armen liggen als 2 pubers.

Ach ja, mijn eigen fout. Ik kan haar niks kwalijk nemen.
 
Klopt helemaal, daar gaat het ook niet om.

Enige stommerik in heel dit verhaal ben ik die niet had verwacht dat er langs mijn kant wel gevoelens zouden zijn. Of toch niet op die manier.

En jazeker, heb ook wel wat ervaring met FWB. Maar da´s dan eigenlijk zuiver seks, en af en toe is iets gaan drinken. Maar niet een hele dag in elkaars armen liggen als 2 pubers.

Ach ja, mijn eigen fout. Ik kan haar niks kwalijk nemen.
Je hebt het dan toch maar gehad. Als je die klik niet kan maken dat het gewoon voor de seks is, moet je er wel mee ophouden want dan ga je jezelf pijn doen door te hopen op "meer".

Het kan altijd dat ze daarin draait, maar als zij herhaaldelijk aangeeft dat het niet meer dan "dat" is moet je je er bij neerleggen.
 
Je hebt het dan toch maar gehad. Als je die klik niet kan maken dat het gewoon voor de seks is, moet je er wel mee ophouden want dan ga je jezelf pijn doen door te hopen op "meer".

Het kan altijd dat ze daarin draait, maar als zij herhaaldelijk aangeeft dat het niet meer dan "dat" is moet je je er bij neerleggen.
Bwa, ik kan die klik zeer zeker maken, maar precies alleen bij personen waar ik op emotioneel vlak niks voor voel.
 
Ge kunt die gevoelens krijgen, het is dan maar de kunst daar rationeel mee om te gaan 🤷🏻 Ook weer lekker makkelijk gezegd natuurlijk.
 
Het beste is om nooit met daten te beginnen.
Wat heb je uiteindelijk er aan ?

- Kost eigenlijk alleen maar extra geld al die dates.
- Je moet altijd rekening houden met iemand anders moest het richting een relatie gaan.
- Je geeft toch een stukken vrijheid op.
- Altijd wel eens kans op onenigheid/ambras/lang gezicht en dan moet je dat weer oplossen.
- Kans op een gebroken hart en zit je weer met dat kan gevoel.

Enige voordeel is als het daten goed gaat en je gaat naar een relatie, dan heb je altijd iemand om dingen samen te doen of om je verhaal kwijt te kunnen na een slechte of goede dag.

Momenteel geniet ik van de vrijheid en het geld dat ik daaraan kan op doen, wil ik om 1u nog richting een bar of club dan ga ik en niemand hier zaagt aan mn hoofd of ik moet niet uitleggen waarom.
Aan de andere kant ben ik wel alweer zo lang single dat ik toch een beetje dat kut gevoel krijg als ik happy couples zie.

Maar of ik daar door nu weer meteen mijn kansen afweeg als ik in een club of bar sta, nee niet echt.
 
Het gaat hier een beetje de neerslachtige kant uit qua ambiance merk ik de laatste pagina's.

Vrijgezel zijn heeft inderdaad veel voordelen en het maakt je leven heel wat eenvoudiger, waarschijnlijk.
Maar ik geloof nog steeds dat er vrouwen zij die m'n leven echt wel algemeen beter kunnen maken.
Indien je "de juiste" vindt heb je er een waardevolle kracht bij die je helpt wanneer het slecht gaat en je liefde geeft wanneer je dat het meest nodig hebt.

Zelf nog niet gevonden hier, maar ik blijf het positief bekijken.
 
Het gaat hier een beetje de neerslachtige kant uit qua ambiance merk ik de laatste pagina's.

Vrijgezel zijn heeft inderdaad veel voordelen en het maakt je leven heel wat eenvoudiger, waarschijnlijk.
Maar ik geloof nog steeds dat er vrouwen zij die m'n leven echt wel algemeen beter kunnen maken.
Indien je "de juiste" vindt heb je er een waardevolle kracht bij die je helpt wanneer het slecht gaat en je liefde geeft wanneer je dat het meest nodig hebt.

Zelf nog niet gevonden hier, maar ik blijf het positief bekijken.
Ja, ik vond het ook maar neerslachtig. Lijken precies posts van mensen op leeftijd die geen partner vinden want "het zijn allemaal dezelfden!"

Persoonlijk ging het bij mij met wie mijn vrouw ging worden allemaal vanzelf, ik heb me daar niets aangetrokken over dat het geld kostte of dat ik vrijheid opgaf (het is natuurlijk wel eigen aan een relatie dat je met iemand rekening houdt).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan