Het grote BeyondGaming Dating topic

Ze heeft toch absoluut niet gespeeld? Ze was van in het begin heel duidelijk over haar intenties?

Als er iemand gespeeld heeft ben jij het wel met je:

En je hebt zelf al FWB's gehad zonder gevoelens dus je weet wel degelijk dat het mogelijk is :)
Klopt helemaal, daar gaat het ook niet om.

Enige stommerik in heel dit verhaal ben ik die niet had verwacht dat er langs mijn kant wel gevoelens zouden zijn. Of toch niet op die manier.

En jazeker, heb ook wel wat ervaring met FWB. Maar da´s dan eigenlijk zuiver seks, en af en toe is iets gaan drinken. Maar niet een hele dag in elkaars armen liggen als 2 pubers.

Ach ja, mijn eigen fout. Ik kan haar niks kwalijk nemen.

Klopt helemaal, daar gaat het ook niet om.

Enige stommerik in heel dit verhaal ben ik die niet had verwacht dat er langs mijn kant wel gevoelens zouden zijn. Of toch niet op die manier.

En jazeker, heb ook wel wat ervaring met FWB. Maar da´s dan eigenlijk zuiver seks, en af en toe is iets gaan drinken. Maar niet een hele dag in elkaars armen liggen als 2 pubers.

Ach ja, mijn eigen fout. Ik kan haar niks kwalijk nemen.
Je hebt het dan toch maar gehad. Als je die klik niet kan maken dat het gewoon voor de seks is, moet je er wel mee ophouden want dan ga je jezelf pijn doen door te hopen op "meer".

Het kan altijd dat ze daarin draait, maar als zij herhaaldelijk aangeeft dat het niet meer dan "dat" is moet je je er bij neerleggen.

Je hebt het dan toch maar gehad. Als je die klik niet kan maken dat het gewoon voor de seks is, moet je er wel mee ophouden want dan ga je jezelf pijn doen door te hopen op "meer".

Het kan altijd dat ze daarin draait, maar als zij herhaaldelijk aangeeft dat het niet meer dan "dat" is moet je je er bij neerleggen.
Bwa, ik kan die klik zeer zeker maken, maar precies alleen bij personen waar ik op emotioneel vlak niks voor voel.

Het beste is om nooit met daten te beginnen.
Wat heb je uiteindelijk er aan ?

- Kost eigenlijk alleen maar extra geld al die dates.
- Je moet altijd rekening houden met iemand anders moest het richting een relatie gaan.
- Je geeft toch een stukken vrijheid op.
- Altijd wel eens kans op onenigheid/ambras/lang gezicht en dan moet je dat weer oplossen.
- Kans op een gebroken hart en zit je weer met dat kan gevoel.

Enige voordeel is als het daten goed gaat en je gaat naar een relatie, dan heb je altijd iemand om dingen samen te doen of om je verhaal kwijt te kunnen na een slechte of goede dag.

Momenteel geniet ik van de vrijheid en het geld dat ik daaraan kan op doen, wil ik om 1u nog richting een bar of club dan ga ik en niemand hier zaagt aan mn hoofd of ik moet niet uitleggen waarom.
Aan de andere kant ben ik wel alweer zo lang single dat ik toch een beetje dat kut gevoel krijg als ik happy couples zie.

Maar of ik daar door nu weer meteen mijn kansen afweeg als ik in een club of bar sta, nee niet echt.

Het gaat hier een beetje de neerslachtige kant uit qua ambiance merk ik de laatste pagina's.

Vrijgezel zijn heeft inderdaad veel voordelen en het maakt je leven heel wat eenvoudiger, waarschijnlijk.
Maar ik geloof nog steeds dat er vrouwen zij die m'n leven echt wel algemeen beter kunnen maken.
Indien je "de juiste" vindt heb je er een waardevolle kracht bij die je helpt wanneer het slecht gaat en je liefde geeft wanneer je dat het meest nodig hebt.

Zelf nog niet gevonden hier, maar ik blijf het positief bekijken.

Het gaat hier een beetje de neerslachtige kant uit qua ambiance merk ik de laatste pagina's.

Vrijgezel zijn heeft inderdaad veel voordelen en het maakt je leven heel wat eenvoudiger, waarschijnlijk.
Maar ik geloof nog steeds dat er vrouwen zij die m'n leven echt wel algemeen beter kunnen maken.
Indien je "de juiste" vindt heb je er een waardevolle kracht bij die je helpt wanneer het slecht gaat en je liefde geeft wanneer je dat het meest nodig hebt.

Zelf nog niet gevonden hier, maar ik blijf het positief bekijken.
Ja, ik vond het ook maar neerslachtig. Lijken precies posts van mensen op leeftijd die geen partner vinden want "het zijn allemaal dezelfden!"

Persoonlijk ging het bij mij met wie mijn vrouw ging worden allemaal vanzelf, ik heb me daar niets aangetrokken over dat het geld kostte of dat ik vrijheid opgaf (het is natuurlijk wel eigen aan een relatie dat je met iemand rekening houdt).

Laatst bewerkt:
Tis hier een forum waar mensen eens kunnen komen zagen over hun datefrustraties. Dat soort berichten moet je ook in die context zien.

Maakt allemaal niet zo gek veel uit. Laat maar komen, die leuke datingverhalen. De mindere ook hoor, dat is soms zelfs nog wel een glimlach waard.

Goede vriendin van ons, date geregeld via Tinder. Kerel vlotte babbel, zag er redelijk oké op zijn foto’s.

Afgesproken in restaurant, zij was al aanwezig en ze ziet iemand binnenkomen al mankend.

Kerel heeft jaren geleden een ongeval gehad waarbij hij zijn been heeft moeten laten amputeren en heeft nu een prothese.

Ze heeft die date uitgezeten maar achteraf toch vriendelijk bedankt en contacten verbroken.

Op foto’s zag je natuurlijk enkel bovenlichaam en heeft nooit melding gemaakt van zijn handicap.

Dat is toch iets dat je op voorhand vertelt zou ik denken? :unsure:

Goede vriendin van ons, date geregeld via Tinder. Kerel vlotte babbel, zag er redelijk oké op zijn foto’s.

Afgesproken in restaurant, zij was al aanwezig en ze ziet iemand binnenkomen al mankend.

Kerel heeft jaren geleden een ongeval gehad waarbij hij zijn been heeft moeten laten amputeren en heeft nu een prothese.

Ze heeft die date uitgezeten maar achteraf toch vriendelijk bedankt en contacten verbroken.

Op foto’s zag je natuurlijk enkel bovenlichaam en heeft nooit melding gemaakt van zijn handicap.

Dat is toch iets dat je op voorhand vertelt zou ik denken? :unsure:
Het ligt gevoelig, maar het lijkt me inderdaad wel iets waar je melding van maakt. Je kan naïef zijn en denken dat mensen eerst naar het innerlijk kijken en dan pas naar het uiterlijk, maar zo werkt het niet. Zo heb je mannen en vrouwen die obees zijn maar door allerlei filters en perspectieven online veel slanker lijken. Vroeg of laat moet je toch fysiek afspreken en val je door de mand, dan kan je toch beter meteen open kaart spelen? Want je hebt dan misschien wel vaker fysieke dates, je maakt dan toch vaker kans om een blauwtje te lopen?

Ik versta dat ergens wel. Het is voor veel mannen al niet evident om matches te krijgen, laat staan voor iemand met een beperking. Dan is het kwestie van de eerste filtering door te komen en te hopen dat het matcht qua karakter en die handicap niet zo'n issue is.

Ik versta dat ergens wel. Het is voor veel mannen al niet evident om matches te krijgen, laat staan voor iemand met een beperking. Dan is het kwestie van de eerste filtering door te komen en te hopen dat het matcht qua karakter en die handicap niet zo'n issue is.
Dat is waar - "wie niet waagt, niet wint", met wat geluk komen ze dan iemand tegen met wie het klikt en voor wie het niet zo erg is dat ze een beperking hebben. Dat zijn dan toch eerder uitzonderingen, voor veel mensen is zo'n beperking wel het melden waard voor je op date gaat.

Terug
Bovenaan