TheMartian
Banned
Het is nu al een tijdje uit, ik zal de details besparen. En gelukkig maar.. ik voel me veel beter zo.Run forest, run.
Iets anders waar ik momenteel mee zit:
Na dat het uit was met haar, kreeg ik random een sms door een ex, die vroeg hoe het met me was. Context: ik ben daar een jaar geleden 4 maanden mee samen geweest, we waren heel gelukkig, maar ik had het uitgemaakt omdat zij een kind heeft en ik me daar niet bereid voor voel om in zo’n relatie te zitten (we hadden in t begin beslist om te zien of dat wel lukt qua gevoel maar lukte dus niet). Ik heb me nadien niet goed gevoeld en na een lang denkproces en overweging heb ik haar na een maand gecontacteerd om te zeggen dat ik haar mis en bereid ben voor alles met haar, ook met kind. Daarop zei ze dat dat geen goed idee was, dat ze ondertussen iemand heeft leren kennen en dat ze gelukkig is daarmee. Daar is het dan bij gebleven.
Maar nu heeft ze me opeens gecontacteerd om te vragen hoe het met me is. Ze is terug single. We zijn iets gaan drinken deze week om bij te praten. Ze vertelde dat ze zich serieus heeft mispakt terwijl haar gevoel meestal wel correct is over iemand, en dat omdat ze hield van hem ze bepaalde negatieve zaken door de vingers zag maar na een tijdje heeft ingezien dat ze dat niet wou met die persoon.
Vandaag gaan we iets gaan eten om verder te praten.
Waarmee ik momenteel worstel is: wil zij terug zijn met mij? Wil ik dat? Oke ik heb het uitgemaakt destijds, maar ik ben met m’n gedachten en gevoel loyaal gebleven aan haar en vroeg om een kans. Zij heeft iemand die ze amper kent verkozen boven mij, en zij hield van hem. Het voelt alsof dat de connectie en gevoel tussen ons heeft verbroken op een of andere manier, alleszins langs mijn kant. Hoe kan ik haar op dezelfde manier aankijken, houden van haar, wetende dat ze met iemand anders is geweest? Dat ze iemand anders die ze amper kent verkoos boven mij en daarvan hield, dat stoort me echt wel.
Het gaat een vrij diep gesprek worden vanavond…