Het grote BeyondGaming Dating topic

Het grote verschil bij mij is dat ik 9 jaar geleden dacht dat een vriendin hebben mijn leven magisch beter ging maken. En als dat dan niet meteen lukte was er altijd grote frustratie.

Nu besef ik ondertussen al goed genoeg dat je geluk voor een groot deel zelf maakt en dat je dat niet mag laten afhangen van al dan niet een vriendin hebben. Dat zorgt toch voor mij voor een andere insteek in het "daten".

Nu besef ik ondertussen al goed genoeg dat je geluk voor een groot deel zelf maakt en dat je dat niet mag laten afhangen van al dan niet een vriendin hebben. Dat zorgt toch voor mij voor een andere insteek in het "daten".
Zelfde insteek hier hoor. Maar dat is hier dus blijkbaar niet voldoende om er op een rationelere manier mee om te gaan. Dank u ex die van "gevoel van afwijzing" een ferme trigger heeft gemaakt. Echt een ideale combo met online dating. Vandaar: Eerst daar wat aan werken.

Ja, dat is de theorie over hoe je het moet aanpakken. In de praktijk zit ge met een kop die daar, willen of niet, wat emoties overheengiet en een stukje rugzak en ge zijt vertrokken voor een hoop teleurstellingen. Vandaar hier dus de conclusie: Dit is momenteel niet mijn ding en de shitload van iedere keer in de touwen te liggen na de zoveelste tegenvaller niet waard. Dus bye bye apps, ik kom nog wel eens terug als ik hier wel zin in heb en mijn kop wat beter omkan met het grote frustratiefeest dat die apps nu eenmaal zijn.
Zeker, heb je helemaal gelijk in. Het ging ook ni per se over u, maar int algemeen hoor, mijn post.
Ge moet doen waar ge u goed bij voelt, en als dat wil zeggen, even geen apps, gewoon doen!
Ik heb ook al een ferm rugzakske mee ze. (Nooit willen trouwen, dan haar toch ten huwelijk gevraagd, daar waarde aan gehecht om dan na een jaar te scheiden omdat ze al 9 maand me iemand anders bezig is, dus die afwijzing of opzij gezet voelen, ken ik maar al te goed!).
Maar de een is de ander niet, en uiteraard heb ik ook mijn angsten enzo en 'the other shoe' zit er soms wel in, en vind ik da ook niet leuk als ik iemand leuk vind maar zij mij niet, maar ja, 't is wat het is!

Het grote verschil bij mij is dat ik 9 jaar geleden dacht dat een vriendin hebben mijn leven magisch beter ging maken. En als dat dan niet meteen lukte was er altijd grote frustratie.

Exact dat!

Vaak hoor ik dat precies alles moet, en het moet snel gaan, en nogal snel dat 'ik wil u voor mij alleen', zelfs als ge nog maar in de 'hallo, daten?'-fase zit. Als ge zo tindert, moet dat toch ongelooflijk vermoeiend zijn, denk ik dan. Gewoon amuseren, connecties zoeken, als ge het ni voelt, afbreken, eerlijk zijn tegenover uzelf en de date, alles groeit wel of net niet. Relativeren, 't is ook maar dat é.

Ah bijvoorbeeld zoals na 3 dates al vragen om de familie te ontmoeten? :unsure:

Zou om 8u een date hebben en hoor totaal niks meer van haar. Ik heb de berichten nog eens allemaal doorgenomen met wat ik verkeerd zou kunnen gezegd hebben, maar geen antwoord.

Dat gaat niet meer en ik ga nooit van mn leven simpen, maar dit suckt tot het einde der tijden en daar voorbij.

Zou om 8u een date hebben en hoor totaal niks meer van haar. Ik heb de berichten nog eens allemaal doorgenomen met wat ik verkeerd zou kunnen gezegd hebben, maar geen antwoord.

Dat gaat niet meer en ik ga nooit van mn leven simpen, maar dit suckt tot het einde der tijden en daar voorbij.
Ga gewoon naar de date en bekijk het vandaar 🤷‍♂️. Misschien is ze gewoon slecht in teksten.

Ik had vandaag gevraagd rond 14u of het doorging nadat ik merkte dat er geen reactie meer kwam. Om 17u30 nog eens en als laatste om 19u omdat ik toch gauw een drie kwartier rij.

Sorry, maar hier heb ik geen begrip voor.
Op die manier is het wel kut ja. Hopelijk heeft ze een valabele uitleg. Indien je het telefoonnummer hebt, kun je altijd eens bellen natuurlijk.

In all honesty, da's gewoon niet normaal. Of je moet echt iets enorm raar gezegd hebben.
Dit ligt niet aan jou, maar aan haar. Ander en (veel) beter.

Laten we het hierbij houden, vooraleer er stigmatiserende posts gemaakt worden
Dat soort landen laat ik links liggen, die zien u toch maar als geldautomaat en een kans op een beter leven.

Even geen dating toestanden meer voor mij persoonlijk, succes hier aan de strijders.

Laatst bewerkt:
Ik vind het bizar hoe we door de manier waarop die datingapps werken het normaal zijn beginnen vinden om zo over ons heen te laten lopen. Straal negeren na een gesprek, niet opdagen op een date, op de wachtbank vliegen als backupplan, zonder bericht plots alle banden verbreken na een paar dates, ... Het is allemaal "normaal" en "het hoort erbij". Dat is ook maar omdat je bezig bent tegen een paar foto's en wat tekst in plaats van een mens van vlees en bloed die je nog regelmatig gaat tegenkomen in uw leven. En omdat er toch nog 1000 gewillige wachtenden na u komen. Bijzondere manier om "de liefde te vinden" als je u moet gedragen als wegwerpproduct en het nog normaal moet vinden ook.

</cynische modus>

Ik vind het bizar hoe we door de manier waarop die datingapps werken het normaal zijn beginnen vinden om zo over ons heen te laten lopen. Straal negeren na een gesprek, niet opdagen op een date, op de wachtbank vliegen als backupplan, zonder bericht plots alle banden verbreken na een paar dates, ... Het is allemaal "normaal" en "het hoort erbij". Dat is ook maar omdat je bezig bent tegen een paar foto's en wat tekst in plaats van een mens van vlees en bloed die je nog regelmatig gaat tegenkomen in uw leven. En omdat er toch nog 1000 gewillige wachtenden na u komen. Bijzondere manier om "de liefde te vinden" als je u moet gedragen als wegwerpproduct en het nog normaal moet vinden ook.

</cynische modus>
Ik snap u zeker, ik heb ook die momenten (gehad) hoor.
't Is hoe dat je dat bekijkt en ervaart e. Nu dat 'wegwerpproduct' vind ik er persoonlijk wat over :D
En als je kiest om die apps te gebruiken, hoort er dat nu eenmaal bij. Zelf kies ik altijd voor de eerlijke (soms pijnlijk voor de tegenpartij) respectvolle weg, anderen niet, al veel geghost geweest, maar dan zit ge nog maar met tekst. Ik heb ze nog niet gezien en ze zal waarschijnlijk met iemand interessanter voor haar gematcht zijn, boeien. Zoals bij @Googke heb ik nu zelf nog niet meegemaakt. Wel zo een half uur op voorhand van 'er is iets tussengekomen', dat wel. Ach, dan ga ik wel met vrienden op café, of thuis, gamen, weet ik veel.

En het voordeel is net dat ge die mensen niet gaat tegenkomen imo. Geen awkwardness achteraf. En soms toch nog een vriendschap. One-nighter die nu eigenlijk een goei vriendin is geworden. We spreken niet af, maar bellen wel om de 2 weken voor wat te zeveren tegen elkaar over de nieuwe liefde en haar date-avonturen.

Soit, 't is precies dat ik die apps verdedig, maar da's niet aan mij. Ik typ hier gewoon mijn positieve ervaringen, om te laten zien dat het niet altijd maar negatief is. En ben ook maar ne gewone man, kaal, met een niet bijzonder lijf of zotte foto's hoor :D

Ik geef er eigenlijk gewoon niet om tot er iets is om over te geven. En zo werken die apps voor mij.

Laatst bewerkt:
Niet komen opdagen voor een date lijkt me iets dat altijd al is gebeurd, nu kan je gewoon mensen eerst 10 berichten sturen.

En ja, onbekend zijn buiten de app zal wel helpen.

Laatst bewerkt:
't Is hoe dat je dat bekijkt en ervaart e. Nu dat 'wegwerpproduct' vind ik er persoonlijk wat over :D
Ach, dit gaat ook weer over hoor. Ik geef het wat tijd en doe dan waarschijnlijk wel een nieuwe poging met een luchtiger aanpak en nog veel minder verwachtingen. Lesson learned. De pauze nu is puur een stukje zelfbescherming. Los daarvan is de hele manier waarop je datingapps moet aanpakken toch ferm gericht op een bepaalde aanpak die niet past bij een grote groep mensen.

Terug
Bovenaan