Ik vind het bizar hoe we door de manier waarop die datingapps werken het normaal zijn beginnen vinden om zo over ons heen te laten lopen. Straal negeren na een gesprek, niet opdagen op een date, op de wachtbank vliegen als backupplan, zonder bericht plots alle banden verbreken na een paar dates, ... Het is allemaal "normaal" en "het hoort erbij". Dat is ook maar omdat je bezig bent tegen een paar foto's en wat tekst in plaats van een mens van vlees en bloed die je nog regelmatig gaat tegenkomen in uw leven. En omdat er toch nog 1000 gewillige wachtenden na u komen. Bijzondere manier om "de liefde te vinden" als je u moet gedragen als wegwerpproduct en het nog normaal moet vinden ook.
</cynische modus>
Ik snap u zeker, ik heb ook die momenten (gehad) hoor.
't Is hoe dat je dat bekijkt en ervaart e. Nu dat 'wegwerpproduct' vind ik er persoonlijk wat over

En als je kiest om die apps te gebruiken, hoort er dat nu eenmaal bij. Zelf kies ik altijd voor de eerlijke (soms pijnlijk voor de tegenpartij) respectvolle weg, anderen niet, al veel geghost geweest, maar dan zit ge nog maar met tekst. Ik heb ze nog niet gezien en ze zal waarschijnlijk met iemand interessanter voor haar gematcht zijn, boeien. Zoals bij
@Googke heb ik nu zelf nog niet meegemaakt. Wel zo een half uur op voorhand van 'er is iets tussengekomen', dat wel. Ach, dan ga ik wel met vrienden op café, of thuis, gamen, weet ik veel.
En het voordeel is net dat ge die mensen niet gaat tegenkomen imo. Geen awkwardness achteraf. En soms toch nog een vriendschap. One-nighter die nu eigenlijk een goei vriendin is geworden. We spreken niet af, maar bellen wel om de 2 weken voor wat te zeveren tegen elkaar over de nieuwe liefde en haar date-avonturen.
Soit, 't is precies dat ik die apps verdedig, maar da's niet aan mij. Ik typ hier gewoon mijn positieve ervaringen, om te laten zien dat het niet altijd maar negatief is. En ben ook maar ne gewone man, kaal, met een niet bijzonder lijf of zotte foto's hoor
Ik geef er eigenlijk gewoon niet om tot er iets is om over te geven. En zo werken die apps voor mij.