Het grote BeyondGaming Dating topic

Heb toch wel een aantal matches op Bumble (lees dagelijks 3-4). Merendeel begint wel een chat maar om tot een datum te komen om af te spreken... afzeggen last minute, niet kunnen afspreken de eerstkomende maand... ik laat het dan vallen gezien er dan mijn inziens geen of te weinig interesse is bij de andere partij. Blijf dan wel nog berichtjes krijgen van die persoon. Heb persoonlijk niet het geduld om wekenlang oppervlakkige berichten te sturen naar een persoon die ik nooit gezien heb. Het is tenslotte ook een datingapp.

Soit, zie nu een Franse vrouw die wat ouder is dan mezelf (10 jaar verschil) en niet zover van mij woont in Brussel en klikt wel goed maar is puur casual. We zien allebei andere mensen maar blijven elkaar ook nog zien voorlopig van tijd tot tijd.
 
Begin eens helemaal opnieuw.
je moet zelfs geen nieuw emailadres aanmaken want het maakt echt niet uit wat je daar intypt zolang het eindigt op .com of .be of .xx
Als je opnieuw begint kom je terug bovenaan de pak terecht en kan je pas echt inschatting maken.
Tinder en Bumble zijn toch gekoppeld aan jouw gsm nummer?
 
Tinder toch Faasboek?
Ik gebruik mijn Facebook niet op een actieve manier, dus vrij zeker dat ik mijn Tinder account hiermee niet aangemaakt heb.
Maar Facebook zal inderdaad wel één van de mogelijkheden zijn.
Maar desondanks dacht ik dat er ook een link was met het gsm nummer.
 
bij tinder moet je gsm en email ingeven.
vandaar dat email niet uitmaakt en je eigenlijk gewoon opnieuw kan beginnen met zelfde nummer of email zelfs.
ik vermeldde het gewoon omdat hij zelf zei om nieuw emailadres aan te maken.

bumble werkt raar bij ik.
je ziet de likes, maar ongeacht ik alles dan naar rechts swipe, toch geen match.
 
Wat ik lees op reddit is dat tinder resetten zonder nieuw nummer en nieuwe foto's juist averechts kan werken, en nog slechtere resultaten kan geven.

Als de resultaten natuurlijk al nihil zijn kan je natuurlijk altijd eens proberen ;)
 
Sinds vandaag 3483 likes. Ik heb de indruk dat ik er elke week een 50 krijg. Maar met de meesten ben ik niks want niet-autochtoon of laagopgeleid of niet aantrekkelijk. Ik merk wel dat er nu in het voorjaar meer likes binnenlopen dan in het najaar. Ik ben al een tweetal weken aan het smssen met iemand maar hij heeft maar geen tijd om af te spreken. Afwachten dus
Misschien toch proberen bij je fanbase als het date niet echt werkt 😉
 
Sinds vandaag 3483 likes. Ik heb de indruk dat ik er elke week een 50 krijg. Maar met de meesten ben ik niks want niet-autochtoon of laagopgeleid of niet aantrekkelijk. Ik merk wel dat er nu in het voorjaar meer likes binnenlopen dan in het najaar. Ik ben al een tweetal weken aan het smssen met iemand maar hij heeft maar geen tijd om af te spreken. Afwachten dus
Met zoveel likes vraag ik me toch echt af waar je je bevindt op deze universeel geteste en aanvaarde schaal:

latest


:p

Grapje eh..
 
Zijn er hier die tinder gebruiken omgeving brugge?
Zoja wat zijn jullie ervaringen?
Brugge is ook niet echt een groot stad en ik zie weinig mensen swipen van uit gent of antwerpen of brussel naar mij in brugge toe.
 
Zijn er hier die tinder gebruiken omgeving brugge?
Zoja wat zijn jullie ervaringen?
Brugge is ook niet echt een groot stad en ik zie weinig mensen swipen van uit gent of antwerpen of brussel naar mij in brugge toe.

Het werkt wel spijtig genoeg meer West Flieten :unsure:

Maar waarom zou je willen matchen met iemand in Brussel?
Die afstand is te groot, dus dat lijkt mij logisch.

Ik zou niet willen matchen met 100km van mij :)
 
Het werkt wel spijtig genoeg meer West Flieten :unsure:

Maar waarom zou je willen matchen met iemand in Brussel?
Die afstand is te groot, dus dat lijkt mij logisch.

Ik zou niet willen matchen met 100km van mij :)
100 km ver vinden is nu ook gewoon omdat we in België op dat vlak nogal klein denken hoor. Als je denkt dat de lokale vijver te klein is, zou ik het daarvoor alleszins niet laten.
 
Het werkt wel spijtig genoeg meer West Flieten :unsure:

Maar waarom zou je willen matchen met iemand in Brussel?
Die afstand is te groot, dus dat lijkt mij logisch.

Ik zou niet willen matchen met 100km van mij :)
Mensen pendelen dagelijks van brugge naar brussel om te werken.
zou er geen enkel probleem mee hebben om dagelijks een uur op trein te zitten voor een lief.
 
Mensen pendelen dagelijks van brugge naar brussel om te werken.
zou er geen enkel probleem mee hebben om dagelijks een uur op trein te zitten voor een lief.
Echt niet zo evident als je werkt, eventueel kinderen hebt of hobby's/ sociaal leven in je eigen regio...
 
  • Leuk
Waarderingen: Z3r0
Nee, maar het hangt toch ook af van prioriteiten leggen voor uzelf in functie van hoe belangrijk die persoon is voor u.

Mijn collega rijdt op vrijdag naar haar vriend die in NL woont, zij werkt bewust 's maandags niet om daar langer te kunnen logeren. Haar kinderen zijn ook al wel zelfstandig genoeg.

Dagelijks een uur pendelen op de trein zou er bij mij over zijn, gewoon omdat ik dat fysiek niet zou blijven aankunnen, maar hobby's, het huishouden en familiebezoeken doe ik vaak wel doorheen de week zodat ik het weekend kan besteden aan toffere dingen.
 
In het prille begin lijkt het me toch niet nodig om elkaar elke dag te zien? Als je bij elkaar in de buurt woont gebeurt dat misschien wel sneller, maar ik zou de prille relatie toch niet teveel druk opleggen op dat vlak.

Ik benijd wel mensen die momenteel in dat eerste half jaar zitten. Dat is echt een prachtige roes. Kriebels in de buik en elkaar volkomen degusteren. Het leven kan schoon zijn als ge halsoverkop verliefd bent.
 
In het prille begin lijkt het me toch niet nodig om elkaar elke dag te zien? Als je bij elkaar in de buurt woont gebeurt dat misschien wel sneller, maar ik zou de prille relatie toch niet teveel druk opleggen op dat vlak.

Ik benijd wel mensen die momenteel in dat eerste half jaar zitten. Dat is echt een prachtige roes. Kriebels in de buik en elkaar volkomen degusteren. Het leven kan schoon zijn als ge halsoverkop verliefd bent.
Meh, dat komt toch vooral uit de monden van mensen die al jaren in een relatie zitten. Als single kan ik u vertellen dat ik meer uitkijkt naar het gesetteld gedeelte waar je elkaars gewoontes kent, uitstapjes kan voorstellen waarvan je weet dat je parter het ook sowieso leuk gaat vinden. Liever dat dan die beginperiode waar je er plots na 5 maanden achterkomt dat uw nieuwe liefde er zo eentje is die de teletext ondertitels opzet bij Nederlandstalige programma’s.
 
Terug
Bovenaan