Het grote BeyondGaming Dating topic

Dan pakt ge nog s tinder gold, enkel om te zien dat die 10 likes gewoon prul profielen zijn. Echt ik en Tinder, i give up. Als ik nog een ding probeer is t met een fake mailadres een compleet nieuw profiel aanmaken en zien hoe dat werkt want ik word er onnozel van om dan verhalen te horen van mijne maat die +20 likes heeft van gewoon deftige vrouwen. Hij’s wel net single en nooit een profiel gehad op Tinder. Komt uit een relatie van 9j dus.

Straks ligt t echt nog aan men uiterlijk 🤦🏼‍♂️

Langs de andere kant, ik ga binnenkort wel is iets eten met een collega. We sturen savonds vaak met elkaar, gaan samen sporten en wou ook wel is iets mee gaan eten. Vervelende aan heel deze situatie: wanneer is dit meer als “collega’s zijnde” omgaan… En moest ik dan zeggen dat er langs mijn kant eventueel meer broeit kan dit misschien nadelig worden voor de sfeer tussen ons 2 op’t werk. Iets wat ik dan ook wel jammer zou vinden want ze’s wel altijd een van men betere collega’s geweest.
 
Dan pakt ge nog s tinder gold, enkel om te zien dat die 10 likes gewoon prul profielen zijn. Echt ik en Tinder, i give up. Als ik nog een ding probeer is t met een fake mailadres een compleet nieuw profiel aanmaken en zien hoe dat werkt want ik word er onnozel van om dan verhalen te horen van mijne maat die +20 likes heeft van gewoon deftige vrouwen. Hij’s wel net single en nooit een profiel gehad op Tinder. Komt uit een relatie van 9j dus
Als ik nu iets geleerd heb van de algoritmes bij dating-apps, dat is dat ze inderdaad er alles aan doen om een gebruiker over de streep te trekken om te betalen.
Zolang je niet betaalt, zal jouw profiel meer getoond wordt aan potentiële matches, zodat je uiteindelijk meer likes krijgt en de nieuwsgierigheid aangewakkerd wordt. En effectief, daarvoor gebruiken sommige apps ook fake profielen.
 
Sinds vandaag 3483 likes. Ik heb de indruk dat ik er elke week een 50 krijg. Maar met de meesten ben ik niks want niet-autochtoon of laagopgeleid of niet aantrekkelijk. Ik merk wel dat er nu in het voorjaar meer likes binnenlopen dan in het najaar. Ik ben al een tweetal weken aan het smssen met iemand maar hij heeft maar geen tijd om af te spreken. Afwachten dus
 
Laatst bewerkt:
Sinds vandaag 3483 likes. Ik heb de indruk dat ik er elke week een 50 krijg. Maar met de meesten ben ik niks want niet-autochtoon of laagopgeleid of niet aantrekkelijk. Ik merk wel dat er nu in het voorjaar meer likes binnenlopen dan in het najaar. Ik ben al een tweetal weken aan het smssen met iemand maar hij heeft maar geen tijd om af te spreken. Afwachten dus
Het niet-autochtoon of laagopgeleid zijn, is uiteraard feitelijk en daar kan je niks aan veranderen (tenzij nog iemand aan het studeren is - allochtoon/autochtoon is een totaal andere discussie, en hier niet aan de orde in dit topic imo).

Maar als je deze profielen laat vallen, hoeveel schieten er dan nog over in absolute aantallen?
Zit daar dan dan niemand tussen die qua uiterlijk in de smaak valt (behalve dan die ene)?

Als ik puur kijk naar mijn eigen swipegedrag en ik zou mij enkel baseren op dat uiterlijk-criterium, dan zou toch ongeveer 50 à 75% oprecht naar rechts gaan.
Uiteraard zijn er ook bij mij andere criteria die meespelen, zoals afstand.

Zijn we dan als mannen zoveel minder kieskeurig?
Gezien de meeste mannelijke BG-ers hier op het forum weinig likes krijgen, dan zou ik vermoeden van wel dan?


Straks ligt t echt nog aan men uiterlijk 🤦🏼‍♂️
Of we hebben inderdaad allemaal een afstotelijk niet-ok uiterlijk... 😟🤔
 
Sinds vandaag 3483 likes. Ik heb de indruk dat ik er elke week een 50 krijg. Maar met de meesten ben ik niks want niet-autochtoon of laagopgeleid of niet aantrekkelijk. Ik merk wel dat er nu in het voorjaar meer likes binnenlopen dan in het najaar. Ik ben al een tweetal weken aan het smssen met iemand maar hij heeft maar geen tijd om af te spreken. Afwachten dus

Likes zeggen niks het zijn de matches die het hem doen :)

Hij zit nog in een relatie?

Voor mij is iemand die enkel online bereikbaar is en geen enkel vrij moment kan vinden om 's af te spreken een serieuze rode vlag...

Inderdaad als er echte interesse dan doe je moeite om tijd te maken.

Onlangs een match gehad en wij hadden ineens op 2 weken 7 dates.

Dan een andere match die geen tijd had om nog een date te hebben want die vertrok op vakantie.
Vroeg ze ineens toch om de dag voor haar vertrek vlug even af te spreken de date heeft dan wel maar een uurtje geduurd maar we hebben elkaar dan toch even gezien.
 
Hoe werkt dat eigenlijk? Zie je dan bij Tinder Gold al wie jou een like heeft gegeven?

Ik heb nooit betaald voor die dingen. En dan zie je enkel maar dat je een match hebt. Maar in de betalende versie kan je dan dus zien wie jou een like heeft gegeven? Is die meerwaarde dan niet zo goed als nihil? Uiteindelijk is een groot deel mensen toch maar willekeurig aan't swipen en zegt die like eigenlijk niks.
 
Hoe werkt dat eigenlijk? Zie je dan bij Tinder Gold al wie jou een like heeft gegeven?

Ik heb nooit betaald voor die dingen. En dan zie je enkel maar dat je een match hebt. Maar in de betalende versie kan je dan dus zien wie jou een like heeft gegeven? Is die meerwaarde dan niet zo goed als nihil? Uiteindelijk is een groot deel mensen toch maar willekeurig aan't swipen en zegt die like eigenlijk niks.

Ik denk dat Gold nu een hogere meerwaarde heeft dan vroeger.

Ik weet niet of dat bij iedereen zo is maar ik zit er ook aan te denken om even gold te namen want ik zie dat ik zo +99 likes heb maar toch lijkt ik met die likes niet te matchen of die komen niet voorbij in mijn stack?

Want ik zou dan redelijk wat matches kunnen hebben maar dat is niet zo
 
Als ik nu iets geleerd heb van de algoritmes bij dating-apps, dat is dat ze inderdaad er alles aan doen om een gebruiker over de streep te trekken om te betalen.
Zolang je niet betaalt, zal jouw profiel meer getoond wordt aan potentiële matches, zodat je uiteindelijk meer likes krijgt en de nieuwsgierigheid aangewakkerd wordt. En effectief, daarvoor gebruiken sommige apps ook fake profielen.

Dat is bij bumble duidelijk het geval. Ik heb niet zo vaak matches, maar met die blur kunt ge al veel uitmaken wie u precies geliked heeft.

Alleen komen die niet eens meer in mijne feed. Ik kan dus met niemand matchen die mij al geliked heeft, omdat ze gewoon niet getoond worden. Maar om daar nu voor die enkele matches voor te betalen. Als ze het zo spelen (er alles aan doen om toch maar abonnement te nemen) mogen ze het van mij houden. En als het dan is om fake profielen over te houden al helemaal niet... Tenzij dit bij bumble minder het geval is?
 
Hoe werkt dat eigenlijk? Zie je dan bij Tinder Gold al wie jou een like heeft gegeven
Klopt. En als die ontvangen likes in de smaak vallen, dan kan je zelf ook onmiddellijk liken en heb je onmiddellijk een match.

En als het dan is om fake profielen over te houden al helemaal niet... Tenzij dit bij bumble minder het geval is?
Heb vooral de indruk dat Tinder met fake profielen werkt.
Ook de sekswerkers (die je overigens zeer makkelijk kan herkennen) lijken mij vooral actief op Tinder.
 
Is die meerwaarde dan niet zo goed als nihil? Uiteindelijk is een groot deel mensen toch maar willekeurig aan't swipen en zegt die like eigenlijk niks.
Nee, want mannen hebben doorgaans veel minder likes dan vrouwen.
En de likes die ze krijgen worden dan vaak niet gepresenteerd. Dus dan worden ze nieuwsgierig.
 
Ik twijfel ook wel aan de meerwaarde van zo'n abonnement...

Er zitten bij die likes ook heel wat die niet meer actief zijn, die iedereen liken om hun eigen instagramaccount aan te bevelen of buitenlanders die eigenlijk duizenden kilometers verder weg zitten.
 
Hij zit nog in een relatie?

Voor mij is iemand die enkel online bereikbaar is en geen enkel vrij moment kan vinden om 's af te spreken een serieuze rode vlag...
Klopt maar 14 dagen kan nog wel afhankelijk van die persoon zijn situatie (opvang kinderen, werk...)
Maar veel langer mag dat niet duren, wil zeggen nog bezet of andere prioritieiten (achteraan aansluiten in de rij a.u.b.)
 
Dan pakt ge nog s tinder gold, enkel om te zien dat die 10 likes gewoon prul profielen zijn. Echt ik en Tinder, i give up. Als ik nog een ding probeer is t met een fake mailadres een compleet nieuw profiel aanmaken en zien hoe dat werkt want ik word er onnozel van om dan verhalen te horen van mijne maat die +20 likes heeft van gewoon deftige vrouwen. Hij’s wel net single en nooit een profiel gehad op Tinder. Komt uit een relatie van 9j dus.

Straks ligt t echt nog aan men uiterlijk 🤦🏼‍♂️

Langs de andere kant, ik ga binnenkort wel is iets eten met een collega. We sturen savonds vaak met elkaar, gaan samen sporten en wou ook wel is iets mee gaan eten. Vervelende aan heel deze situatie: wanneer is dit meer als “collega’s zijnde” omgaan… En moest ik dan zeggen dat er langs mijn kant eventueel meer broeit kan dit misschien nadelig worden voor de sfeer tussen ons 2 op’t werk. Iets wat ik dan ook wel jammer zou vinden want ze’s wel altijd een van men betere collega’s geweest.
Begin eens helemaal opnieuw.
je moet zelfs geen nieuw emailadres aanmaken want het maakt echt niet uit wat je daar intypt zolang het eindigt op .com of .be of .xx
Als je opnieuw begint kom je terug bovenaan de pak terecht en kan je pas echt inschatting maken.
 
Terug
Bovenaan