Het grote BeyondGaming Dating topic

@Spiderman : Nu overdenk je het weeral, ik denk dat de slaagkansen opdat deze relatie een gelukkig vervolg krijgt, op zen hoogste zijn zoals alberto contador ooit liet optekenen : zero, zero, zero, zero.... *Vul verder aan*...

In alle geval zou ik het nu laten voor wat het is, zeker gezien de gebeurtenissen..., wil je het toch hernemen, dan nog, neem even afstand

sleepy-icegif.gif

Zo vermoeiend.
En het zal er niet op beteren.

Alsof zij de laatste strohalm is.

Nu, mogelijks doe ik 't zelfde in de (nabije) toekomst maar vanuit m'n huidige positie is het sop de kool echt niet waard. Om te beginnen ervoor zorgen dat het iemand is die niet zodanig ver woont waardoor in real life afspreken al veel eenvoudiger is. Dan heb real life informatie om jou op te baseren want het enige wat je doet is invullen voor haar. Gesterkt door mensen die een soortgelijke gedachtegang hebben.

Als je gewoon zou zwijgen en het enkel zou denken, is het waarschijnlijk ook voldoende voor haar.
Waarschijnlijk wel, want ze heeft gezegd dat zij nu na 1 maand wel goed weet hoe ik zal reageren of denken over bepaalde zaken. Dus zij weet al hoe ik denk. Als ik zou zwijgen, zou dat voor haar al voldoende kunnen zijn.

In alle geval zou ik het nu laten voor wat het is, zeker gezien de gebeurtenissen..., wil je het toch hernemen, dan nog, neem even afstand
Ik had haar gisterenavond wegens haar reactie gezegd dat ik nu wel vraagtekens heb over bepaalde zaken (hoe zij reageert was volgens mij niet prettig) en dat we dit zouden bespreken wanneer mogelijk. Ik heb haar daarom vandaag gevraagd of we deze avond kunnen bellen. Zij heeft nog niet geantwoord, maar als we bellen wil ik het zeer kort houden. Ik wil zeggen dat ik haar begrijp, dat zij gelijk heeft en dat ik haar vertrouw, dus ik zal op dit vlak geen “druk” meer zetten op haar - of tenminste proberen. Ik wil ook toevoegen dat ik verwacht dat zij begrip heeft voor het feit dat ik hiervoor moeite doe en het wil laten werken. Dus dat zij me niet bij het minste afstraft. Tenslotte wil ik haar ook zeggen dat ik de manier waarop zij hierover heeft gecommuniceerd niet apprecieer omdat ik haar niets heb misdaan. Ik word hier afgeschoten door enkel mijn mening met haar te delen op een respectvolle manier. Ik verwacht dat zij mij ook op dezelfde manier behandelt en om alles wat haar stoort rustiger over te brengen, zonder alle bruggen te verbranden. Ik ga haar zeggen dat dit soort zaken ervoor zorgen dat ik me niet meer aangetrokken voel en ik wil later niet zo’n relatie. Dus alles is wederzijds. Zij moet niet wachten tot zij ontploft, maar eerder spreken zodat ik vroeger actie kan nemen.

Met bovenstaande wil ik het voorval van gisteren afsluiten, zodat wij beiden het als “settled” beschouwen.

Mijn grootste vrees hierbij is: als het nu al zo gaat, wat moet dat dan wel niet geven als je echt een relatie hebt?
De dating tijd is vooral “fun”: elkaar leren kennen, genieten, samen naar elkaar toe groeien.
Maar die stap slaan jullie precies over.

Mijn grootste vrees hierbij is: als het nu al zo gaat, wat moet dat dan wel niet geven als je echt een relatie hebt?
De dating tijd is vooral “fun”: elkaar leren kennen, genieten, samen naar elkaar toe groeien.
Nadenken doet veel/alle fun als sneeuw voor de zon verdwijnen. Voor mij is het vooral stress als ik me zoiets inbeeld. Eerder een angst voor 't onbekende, totaal niet weten wat jou te wachten staat. Go with the flow lijkt supereng.

Angst, onzekerheid, overthinking,... Allemaal triggers die fun opslorpen in een zwart gat.

Waarschijnlijk wel, want ze heeft gezegd dat zij nu na 1 maand wel goed weet hoe ik zal reageren of denken over bepaalde zaken. Dus zij weet al hoe ik denk. Als ik zou zwijgen, zou dat voor haar al voldoende kunnen zijn.

Ik had haar gisterenavond wegens haar reactie gezegd dat ik nu wel vraagtekens heb over bepaalde zaken (hoe zij reageert was volgens mij niet prettig) en dat we dit zouden bespreken wanneer mogelijk. Ik heb haar daarom vandaag gevraagd of we deze avond kunnen bellen. Zij heeft nog niet geantwoord, maar als we bellen wil ik het zeer kort houden. Ik wil zeggen dat ik haar begrijp, dat zij gelijk heeft en dat ik haar vertrouw, dus ik zal op dit vlak geen “druk” meer zetten op haar - of tenminste proberen. Ik wil ook toevoegen dat ik verwacht dat zij begrip heeft voor het feit dat ik hiervoor moeite doe en het wil laten werken. Dus dat zij me niet bij het minste afstraft. Tenslotte wil ik haar ook zeggen dat ik de manier waarop zij hierover heeft gecommuniceerd niet apprecieer omdat ik haar niets heb misdaan. Ik word hier afgeschoten door enkel mijn mening met haar te delen op een respectvolle manier. Ik verwacht dat zij mij ook op dezelfde manier behandelt en om alles wat haar stoort rustiger over te brengen, zonder alle bruggen te verbranden. Ik ga haar zeggen dat dit soort zaken ervoor zorgen dat ik me niet meer aangetrokken voel en ik wil later niet zo’n relatie. Dus alles is wederzijds. Zij moet niet wachten tot zij ontploft, maar eerder spreken zodat ik vroeger actie kan nemen.

Met bovenstaande wil ik het voorval van gisteren afsluiten, zodat wij beiden het als “settled” beschouwen.
Dit is gewoon voorbij hoor.

Laatst bewerkt:
Ik ga haar zeggen dat dit soort zaken ervoor zorgen dat ik me niet meer aangetrokken voel en ik wil later niet zo’n relatie. Dus alles is wederzijds.
Zijt ge nu bewust haar woorden aan het spiegelen zodat het in uw hoofd fair is en niemand echt in een 'betere' positie staat qua frustraties?

Zijt ge nu bewust haar woorden aan het spiegelen zodat het in uw hoofd fair is en niemand echt in een 'betere' positie staat qua frustraties?
Hij moet niks meer zeggen. Dit lijkt mij zelfs helemaal niet ok. Gewoon zeggen "Het is misschien beter dat we het hierop houden."

Er wordt uiteindelijk bitter weinig inhoudelijks gezegd. Meer metacommunicatie dan wat anders.

Ik zou dit wel zeker via videocall doen, zodat je er het bestraffende vingertje kan bij doen. Kwestie dat ze zeker snapt hoe het zit en in de toekomst flink is.

Ik heb dat gedeelte niet gezegd tegen haar om niet zo over te komen.
Dit is gewoon voorbij hoor.
Hij moet niks meer zeggen. Dit lijkt mij zelfs helemaal niet ok. Gewoon zeggen "Het is misschien beter dat we het hierop houden."

Er wordt uiteindelijk bitter weinig inhoudelijks gezegd. Meer metacommunicatie dan wat anders.
Ik zou dit wel zeker via videocall doen, zodat je er het bestraffende vingertje kan bij doen. Kwestie dat ze zeker snapt hoe het zit en in de toekomst flink is.
Net gebeld met haar. Ik heb haar vooraf gezegd dat ik het kort wil houden omdat ik onze tijd niet met zo’n zaken wil verdoen, maar eerder focussen op positieve zaken. Ik heb vooral verzoenend gepraat en zij heeft geluisterd, af en toe heeft ze haar eigen inbreng gegeven en één keer haar positie herhaald (dat zij geen relatie wil met iemand die jaloers is). Ze heeft meestal ja geknikt en “je hebt gelijk” gezegd op zaken die ik aanhaalde. Op het einde heb ik gevraagd of zij zelf nog iets te zeggen had. Haar antwoord: “nee, ik ben akkoord, het is goed dat je het beseft”. Nadien welterusten gewenst en opgehangen. Al bij al, geen makkelijk gesprek. Wat de toekomst brengt zullen we wel zien zeker. Maar het is niet makkelijk.

Op zo'n uur op het forum, maar zij kon pas na 21.30 bellen zeg. De trut.
Want wij hebben het zo afgesproken vandaag. De vorige keer was het uitgesteld door haar en zou ze de volgende dag overdag bellen maar liet ze pas iets weten tegen 21:30 ondanks opportuniteiten overdag. De context was verschillend. Het is geen kwestie van uur, maar communicatie. En wat doe jij op dit uur op het forum als ik vragen mag? 😅

Welke communicatie? Communicatie over communicatie aka metacommunicatie?

Waarom blijf jij je vastklampen aan dit lijntje?

Jullie zijn beiden Rusland. Dus ofwel wordt het heeeeeeel vermoeiend met constante miscommunicatie, zeker nu de basis al aan diggelen werd geschoten (say HImars).

Wat jij nodig hebt is een upgrade van jouw eigen systemen en een Oekraïne die hypermodern is.
Dan kan jij beter omgaan met de situatie en dan kan Oekraïne toch nog met minder moeite inspelen op de situatie aka jou beter begrijpen.
Want op zich is het niet erg dat de communicatie soms foutloopt, dat gebeurt overal maar het is hier constant zonder enige garanties naar de toekomst toe. Want ofwel halen jullie elkaar naar beneden wat heel veel energie kost ofwel heb je de 'oerechance' dat jullie elkaar alsnog optrekken maar dan kost het alsnog bijzonder veel energie. Die is tegenwoordig heel kostbaar.

Deze hypothese houdt wel in dat Rusland en Oekraïne een gezamenlijk doel hebben en berust dus niet op de realiteit.

Welke communicatie? Communicatie over communicatie aka metacommunicatie?

Waarom blijf jij je vastklampen aan dit lijntje?

Jullie zijn beiden Rusland. Dus ofwel wordt het heeeeeeel vermoeiend met constante miscommunicatie, zeker nu de basis al aan diggelen werd geschoten (say HImars).

Wat jij nodig hebt is een upgrade van jouw eigen systemen en een Oekraïne die hypermodern is.
Dan kan jij beter omgaan met de situatie en dan kan Oekraïne toch nog met minder moeite inspelen op de situatie aka jou beter begrijpen.
Want op zich is het niet erg dat de communicatie soms foutloopt, dat gebeurt overal maar het is hier constant zonder enige garanties naar de toekomst toe. Want ofwel halen jullie elkaar naar beneden wat heel veel energie kost ofwel heb je de 'oerechance' dat jullie elkaar alsnog optrekken maar dan kost het alsnog bijzonder veel energie. Die is tegenwoordig heel kostbaar.

Deze hypothese houdt wel in dat Rusland en Oekraïne een gezamenlijk doel hebben en berust dus niet op de realiteit.
Ik zal het zo uitleggen aan m’n date morgen.

Ik zou haar toch niet Rusland noemen...

't Idee is dat jullie communicatief niet operationeel zijn op een gelijke wijze. Aka op een wijze die door beiden zonder al te veel fouten 'gelezen' kunnen worden. Dus ja, je kan mogelijks proberen of er toch een manier is waarop jullie de antennes op elkaar kunnen afstemmen en dezelfde of toch een gelijkaardige frequentie kunnen bereiken zonder al te veel storingen.
Dan kijk ik eigenlijk naar jou (vermits het onmogelijk is om haar kant van 't verhaal te kennen). Jouw software werkt intern maar geeft geen of niet de juiste output. Maar bij de input gaat het ook fout. De gebruiker typt in qwerty terwijl jouw software draait op azerty. Want dat maak ik toch op uit jouw verhalen. Zij zegt iets (info A) en jouw interpretatie maakt daar info R van. Da's totaal niet de info die jij moet hebben. Jij moet info A hebben of toch op z'n minst B of C zolang het maar in de buurt van A blijft. R is zodanig afwijkend dat het tot foutieve resultaten leidt en dus foute OUTput geeft. Zorg ervoor dat die interne verwerking aangepast wordt, want daar knel de allergrootste schoen.

Haar communicatieve vaardigheden kunnen bij gebrek aan info niet nagegaan worden. Maar stel dat die op zich 'ok' zijn. Dan nog is de kans reëel dat door incompatibiliteit van drivers/software/... waardevolle informatie verloren gaat.

Korter: je vult ook bijzonder veel voor haar in. Die informatie is zinloos maar jouw reacties worden er wel enorm door vormgegeven. Dat koekje van eigen deeg is FOUT, het gedrag/de acties die nonneke aangaf zijn FOUT.
De informatie die jij gebruikt is bij aanvang al negatief (geladen) door dat invullen.

Als je nu zou vragen: "Wat gaat er goed?" vs "Wat gaat er fout?" Dan krijg je in de eerste kolom mogelijks 0 input. Dus dan schrap je beter die vraag omwille van ecologische redenen. Papier is ook een kostbaar goed.

Ik heb nog maar weinig tot niks gezien over jouw gevoel(ens). Wat ik daarmee bedoel is hoe ervaar jij onze berichten als feedback/kritiek/noem het zoals je wil? Gisteren werd je overreden door een vrachtwagen (en toen maakte ik er een orkaan van) maar dat ging over communicatie tussen jou en haar. Nu wil ik graag concreet weten hoe de BG-communicatie invloed heeft op jou. Want op zich is dat natuurlijk ook belangrijk. Graag eerlijk zijn. Nu praat ik over mezelf: ik zal mogelijks net zo'n ramp zijn in een gelijkaardige situatie maar nu zit ik niet in die situatie waardoor ik maar door kan gaan met typen. Gevoelsmatig komt hier weinig aan te pas. En da's mogelijks unfair ten opzichte van jou. Vandaar m'n vraag: lukt het voor jou om ermee om te gaan of zit je in een stuurloos vliegtuig op x aantal voet en is het louter wachten tot de kerosine op is?

Sorry ze @Spiderman maar kap er gewoon mee.
ik heb nu 6 pagina's effe gelezen maar ik zie dit niet lukken bij jullie.

communicatie suckt om het cru te zeggen, daten -zeker in het begin- moet leuk en spannend zijn zoals al gezegd hier, bij jullie lijkt mij dit alles behalve leuk.
Heel de tijd foute communicatie, jij die dan dingen zoekt achter IG foto's, ik weet het niet hoor.
En dan haar bericht naar u, ik zie u ook niet veranderen direct, er zijn dingen die u storen bij haar, maar zo ben jij, jij kan niet op 1; 2; 3 veranderen (dat kan niemand)

Mijn voorstel is als je haar echt ziet zitten, ga dan even fysiek met haar afspreken en klaar het zo even uit want er zitten complexe dingen die je best tegen elkaar zegt als je samen bent, want via chat/telefoon zie je elkaar lichaamstaal niet.
Praat met elkaar zeg duidelijk wat je stoort aan haar en luister ook naar haar frustraties.

Na alle commotie ben ik nu wel benieuwd naar hoe ze eruit ziet. Dat moet nogal eens een femme fatale zijn.

Het komt ook echt over alsof dit het enige visje in de zee is waarmee je de paringsdans wilt doen. De zee zit nochtans vol.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan