Het grote BeyondGaming Dating topic

Over vrouwen van welke leeftijdscategorie spreek je dan precies en wat is veel jonger?
Goh, leeftijdsverschil is relatief he. De zus van mijn vriendin heeft onlangs een paar maanden zo'n 15 jaar jongere gast gedatet. Zij eind de veertig en hij mid dertig.

Mijn vriendin is drie jaar ouder als ikzelf maar dat beschouw ik nog als dezelfde leeftijdscategorie :)

Oké, ik zal dat wel laten vallen. Ik heb gekozen voor een jonge vrouw, aangezien zij zich misschien zou kunnen plaatsen in het hoofd van m’n date om me beter te begeleiden. Hopelijk klikt het.
Dude dat is echt niet de manier waarop je jouw psycholoog selecteert ...
Ik heb anders de indruk dat veel vrouwen een veel jonger lief/toy boy aan de haak slaan. Dat is precies hét must-have accessoire van het moment :)
Oudere vrouwen dan vooral? Want een man een stuk jonger zegt mij niets. Liefst iemand die even oud of ouder is ja 😅

Laatst bewerkt:
Dude dat is echt niet de manier waarop je uw psycholoog selecteert ...
Ik vind dat niet zo'n probleem. Je kiest voor een stuk toch op goed geluk. Nee, het is geen noodzaak dat het een jonge vrouw is, maar als het in zijn hoofd al makkelijker is om van haar dingen te aanvaarden, ook al zijn de redenen daarvoor misschien twijfelachtig, dan is het al een stapje voor op een andere psycholoog. En als ze een goeie is, zal ze hem wel op de juiste manier helpen ongeacht zijn reden om voor haar te kiezen.

Vallen alle mannen op jongere, vruchtbare vrouwen?
Als dat ook omgekeerd geldt dan vrees ik voor al die mannen die een vasectomie hebben laten doen. Inclusief mijzelf :unsure:
Gaat dit over je psycholoog? Ik denk niet dat je psycholoog dient om in het hoofd van je date te kruipen om je zo inzichten mee te geven waarmee je haar kunt veroveren.

De psycholoog is er om aan jezelf te werken!
Een beetje psycholoog kijkt gelukkig wel door die "kijk eens in het hoofd van mijn vlam"-vraag.

Goh, leeftijdsverschil is relatief he. De zus van mijn vriendin heeft onlangs een paar maanden zo'n 15 jaar jongere gast gedatet. Zij eind de veertig en hij mid dertig.

Mijn vriendin is drie jaar ouder als ikzelf maar dat beschouw ik nog als dezelfde leeftijdscategorie :)
Ik ken toch niemand die echt opmerkelijk jonger datet, zelf vind ik een jaar of 4 jonger toch ook weer de limiet...

Nuja, als het is als rebound materiaal en daar duidelijk over zijn: why not?

Op lange termijn denk ik dat er vroeg of laat wel serieuze problemen opduiken wat betreft kinderen, gelijkwaardigheid in de relatie,...

Ik ken toch niemand die echt opmerkelijk jonger datet, zelf vind ik een jaar of 4 jonger toch ook weer de limiet...
Dat lijkt mij zo'n arbitraire grens. Als ik met mijn 39 mag kiezen tussen een 38-jarige met een baby in huis of een 34-jarige met kinderen die meer rond de leeftijd van de mijne zitten, dan ligt mijn voorkeur toch bij de 34-jarige omdat dat meer gelijkloopt met mijn leven.

Ik vind dat niet zo'n probleem. Je kiest voor een stuk toch op goed geluk. Nee, het is geen noodzaak dat het een jonge vrouw is, maar als het in zijn hoofd al makkelijker is om van haar dingen te aanvaarden, ook al zijn de redenen daarvoor misschien twijfelachtig, dan is het al een stapje voor op een andere psycholoog. En als ze een goeie is, zal ze hem wel op de juiste manier helpen ongeacht zijn reden om voor haar te kiezen.
Ik hoop dat het een goeie is 😅 Ik had gewoon een mailtje naar een groepspraktrijk gestuurd en die kozen dan de beste persoon uit voor mijn issues.
Een wijs persoon zei ooit: “(eigen leeftijd/2)+7”.
Was dat vooral niet uitgevonden voor mannen :unsure:

Nuja, als het is als rebound materiaal en daar duidelijk over zijn: why not?

Op lange termijn denk ik dat er vroeg of laat wel serieuze problemen opduiken wat betreft kinderen, gelijkwaardigheid in de relatie,...
Oudere vrouwen dan vooral? Want een man een stuk jonger dan mij zegt mij niets. Liefst iemand die even oud of ouder is ja 😅

een voorbeeldje: https://www.ad.nl/buitenland/het-li...-macron-39-en-zijn-lerares-frans-64~a993d27f/

Brigitte Macron heeft haar 25 jaar jonger lief leren kennen toen die nog op het lyceum zat (waar zij les gaf). Misschien ook als rebound begonnen tot ze doorhad dat dat broekventje wel's president van Frankrijk zou kunnen worden... of zo 😜

Waarom zou dat enkel voor mannen gelden?
Iedereen kan het gebruiken ofcourse. Algemeen gesproken gaan denk ik mannen meestal nog voor een jongere vrouw en vrouwen voor een oudere man.
Maar als bv. @Mulan dat wil toepassen be my guest. Komaan Mulan ga maar voor een man van mijn leeftijd oi22
een voorbeeldje: https://www.ad.nl/buitenland/het-li...-macron-39-en-zijn-lerares-frans-64~a993d27f/

Brigitte Macron heeft haar 25 jaar jonger lief leren kennen toen die nog op het lyceum zat (waar zij les gaf). Misschien ook als rebound begonnen tot ze doorhad dat dat broekventje wel's president van Frankrijk zou kunnen worden... of zo 😜
Ja zegt me niks. Misschien als ik een ouw doos ben dat ik ook een groen blaadje wil :unsure: Nu ben ik zelf nog een groen blaadje 😌

Iedereen kan het gebruiken ofcourse. Algemeen gesproken gaan denk ik mannen meestal nog voor een jongere vrouw en vrouwen voor een oudere man.
Maar als bv. @Mulan dat wil toepassen be my guest. Komaan Mulan ga maar voor een man van mijn leeftijd oi22

Ja zegt me niks. Misschien als ik een ouw doos ben dat ik ook een groen blaadje wil :unsure: Nu ben ik zelf nog een groen blaadje 😌
Jij kan leeftijd/2 + 7 niet toepassen zonder te riskeren dat je lief nog in het middelbaar zit he :)

Waarom dan pas?
Omdat het nu niet nodig is... Trouwens veel knappe vrouwen zijn 40+ :)

Maar waarom zou je daar een limiet op zetten?
Als je nu gewoon iemand tegenkomt die je leuk vindt, maakt dat dan uit dat die dezelfde leeftijd heeft als jou, 3 jaar jonger, 8 jaar ouder of 10 jaar jonger is?
Als het over maturiteit of zo gaat, dan is dat toch ook niet volledig leeftijdsgebonden, er zijn mensen die heel hun leven speelvogels blijven (en dat is helemaal oké trouwens) en er zijn mensen die op hun 25 al héél "volwassen" zijn.

Als je nu gewoon iemand tegenkomt die je leuk vindt, maakt dat dan uit dat die dezelfde leeftijd heeft als jou, 3 jaar jonger, 8 jaar ouder of 10 jaar jonger is?
Als het over maturiteit of zo gaat, dan is dat toch ook niet volledig leeftijdsgebonden, er zijn mensen die heel hun leven speelvogels blijven (en dat is helemaal oké trouwens) en er zijn mensen die op hun 25 al héél "volwassen" zijn.
Omdat je nu eenmaal filtert op parameters als leeftijd en afstand bij online dating.
Alsof de doorsnee 32-jarige zit te wachten op een 41-jarige met een kleuter. :unsure:
Maar mocht ik IRL met iemand aan de praat geraken en dat klikt wel, zou dat me idd veel minder storen!
Via online dating krijg je bij wijze van spreken al een paspoort onder uwe neus gedrukt, terwijl je daar in een gewoon gesprek eerder terloops toe komt om dat te vragen.
Ja zo jong ben ik nu ook niet meer dat ik daarop uitkom :unsure:
Gij wel voor mij hè! 😏

Wel als je een actieve kinderwens hebt? Als man van 30 wordt een vrouw van 40+ dan misschien moeilijker.

Mijn vriendinnen gaan toch ook eerder voor mannen die minstens even oud zijn. Ik denk dat dien fetisj van een jongere man eerder op latere leeftijd speelt :p.

Meeste vrouwen willen inderdaad wel een grotere man en dan liefst nog iemand die nog steeds groter (of op zijn minst even groot zijn) is wanneer de vrouw hakken draagt.

Wel als je een actieve kinderwens hebt? Als man van 30 wordt een vrouw van 40+ dan misschien moeilijker.

Mijn vriendinnen gaan toch ook eerder voor mannen die minstens even oud zijn. Ik denk dat dien fetisj van een jongere man eerder op latere leeftijd speelt :p.

Meeste vrouwen willen inderdaad wel een grotere man en dan liefst nog iemand die nog steeds groter (of op zijn minst even groot zijn) is wanneer de vrouw hakken draagt.
Als je een actieve kinderwens hebt kan ik dat snappen, maar mijn comment heeft niks met een fetisj te maken, eerder met de insteek van, we houden van dezelfde dingen en vinden elkaar leuk, leeftijd speelt daar dan geen/minder een rol in.

Dat van mannen die groter zijn is nog zoiets, ik kan het snappen he dat je bepaalde uiterlijke kenmerken aantrekkelijk vindt, maar ik snap (persoonlijk) niet waarom sommige/veel (?) vrouwen het dan belangrijk vinden dat hun partner groter is.

Terug
Bovenaan