Avondland
Well-known member
/jailbait
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
/jailbait
Ik had mss moeten schrijven "oude" ipv "oudere". 28 os nog niet oud voor een vrouw.Goh.
Ik heb al vaak een crush gehad op oudere vrouwen, ik heb zelfs kort een relatie gehad toen ik 22 was met iemand van 28.
lol
Date je met je psycholoogEuh nee ... want de persoon die bij me paste heeft me opgebeld en gezegd dat ze met een wachtlijst zat. En ik heb dan nog 3-4 maand moeten wachten eer ik bij haar terecht kon![]()

‘t Is een knappe zenne…Date je met je psycholoog![]()
Veertiger tiens. (ja oké, als bijna veertiger ook logisch misschien, maar op mijn 35ste ging ik net hetzelfde gezegd hebben)Op 100 mannen v pakweg 35 jaar, hoeveel zouden er kiezen voor een twintiger en hoeveel voor een veertiger voor een relatie ?
Maar bevestigen niet je biologische zever van hierboven.Ik had mss moeten schrijven "oude" ipv "oudere". 28 os nog niet oud voor een vrouw.
Op 100 mannen v pakweg 35 jaar, hoeveel zouden er kiezen voor een twintiger en hoeveel voor een veertiger voor een relatie ?
We weten allemaal dat het overgrote deel voor de jongere dame zouden kiezen.
En ja, uitzonderingen bevestigen de regel.
De ene twintiger is de andere niet hé. Genoeg twintigers die matuur zijn en er zijn ook dertigers die nog bij het handje moeten worden genomen. Puur esthetisch begrijp ik de drang naar een jonge twintiger ook wel: nog strak, niets uitgezakt, geen rimpels, ... Enfin, onze Leonardo is bijvoorbeeld zo'n kadee die alleen maar strakke vrouwen onder 25 wil.Veertiger tiens. (ja oké, als bijna veertiger ook logisch misschien, maar op mijn 35ste ging ik net hetzelfde gezegd hebben)
Wat ben je nu als 35-jarige met een jong poppemieke dat nog aan haar leven moet beginnen?

Hangt er vanaf of het om mee te trouwen is, of om mee te batsenWat ben je nu als 35-jarige met een jong poppemieke dat nog aan haar leven moet beginnen?
Het bericht van outsider ging dan ook over "voor een relatie"Hangt er vanaf of het om mee te trouwen is, of om mee te batsen

Hangt allemaal af hoe groot het leeftijdsverschil is én waar in de twintig je partner zit: 20 en nog aan het studeren of 24 en al aan het werken. Je zit ook vaak met botsende vriendengroepen in de zin van dat de ene vriendengroep nog volop wil feesten en reizen terwijl de andere continu ligt te neuten over verbouwen en kinderen.Zo'n veel jonger iemand is toch ook enorm onpraktisch qua levensstijl. Denk al aan het financiële om op vakantie te gaan of te gaan uiteten. En ook als ge ouder wordt. Ga je op pensioen en als je met 1 been in de kist staat, mag je partner ook eindelijk stoppen met werken.
Maar los daarvan vind ik een iets oudere vrouw vaak wel aantrekkelijker dan een jong ding van 20.
Ik merk dat hier in de gesprekken op het werk hoe hard die levensfase verschilt tussen mij en de jongere collega's (die dan soms niet zo heel veel schelen in leeftijd). Die zijn gewoon met totaal andere dingen bezig dan ik: Ofwel nog vollenbak reizen en feestjes en festivals en zo, ofwel in de babyfase. Terwijl hier de oudste zoon net in het middelbaar is gestart.Hangt allemaal af hoe groot het leeftijdsverschil is én waar in de twintig je partner zit: 20 en nog aan het studeren of 24 en al aan het werken. Je zit ook vaak met botsende vriendengroepen in de zin van dat de ene vriendengroep nog volop wil feesten en reizen terwijl de andere continu ligt te neuten over verbouwen en kinderen.
Dat is helemaal waar. We hebben 2 bevriende koppels die toch met een vrij groot leeftijdverschil zitten en dat lijkt te werken (al is 1 koppel nog vrij pril). En dat zijn ook 2 verschillende situaties qua werken en studeren.Hangt allemaal af hoe groot het leeftijdsverschil is én waar in de twintig je partner zit: 20 en nog aan het studeren of 24 en al aan het werken. Je zit ook vaak met botsende vriendengroepen in de zin van dat de ene vriendengroep nog volop wil feesten en reizen terwijl de andere continu ligt te neuten over verbouwen en kinderen.
Toyboy![]()

Van het ene ritje naar het andereVolgende week mijn nieuwe Porsche in de garage gaan halen zie![]()