GETHEZ
Well-known member
Pretty condescendant, in my book, alles draait om de evenaar die door haar achterste loopt volgens haarzelfHet voelt alsof er een vrachtwagen over mij is gereden. Haar antwoord: “je zal binnenkort je dromen bereiken”
Dit is imo aan het lijntje houden om zelf den interessante uit te hangen, wederom condescendant all over, een beetje ik ben beter als uen nadien een sms met “er is wel iets dat me dwarszit”. Ik vraag haar wat er scheelt. Nadien lost ze een hele tirade van verwijten over al wat haar ergert aan mij, hoe ik op sommige zaken reageer, hoe ik haar limiteer, alles wat haar eigenlijk stoort… en dat allemaal in harde taal, totaal onverwacht.
Ze zegt “ik ken je nu al voldoende om de toekomst te zien en als we een koppel vormen en je doet zo verder, zal het geen 2 dagen duren eer we uit elkaar zijn omdat ik me door jouw gedrag niet meer aangetrokken voel tot u.”
Dus ze had imo al van in den beginne geen serieuze plannen, gewoon een spelletje spelen noem ik dat, wederom gecombineerd met de evenaar, want zij is het van het en doet niks mis, want zij heeft de 'ervaring' en zal de andere eens tonen/leren hoe het moet...
Dan eindigt ze met “Als je je gedrag kan aanpassen, dan kunnen we verder praten. Als het niet gaat lukken dan hoeft het voor mij niet meer.”
@Spiderman, neeeeeever was gonna happen, sry dat ik mss hard ben, maar ge hebt hier geen bullet gedodged, maar een kanonskogel...
Trek het u niet aan, zij speelt de spellekes, niet gij, vergelijk het maar met ghosten, gecombineerd met een ego van haar van kzal u gaan hebben...Nadien hebben we erover gepraat en is ze gaan slapen maar ik ben er eigenlijk nog steeds niet goed van.
My2cents

Maar dat er communicatie problemen zijn tussen beide is ook wel duidelijk.