Het grote BeyondGaming Dating topic

Het voelt alsof er een vrachtwagen over mij is gereden. Haar antwoord: “je zal binnenkort je dromen bereiken”
Pretty condescendant, in my book, alles draait om de evenaar die door haar achterste loopt volgens haarzelf

en nadien een sms met “er is wel iets dat me dwarszit”. Ik vraag haar wat er scheelt. Nadien lost ze een hele tirade van verwijten over al wat haar ergert aan mij, hoe ik op sommige zaken reageer, hoe ik haar limiteer, alles wat haar eigenlijk stoort… en dat allemaal in harde taal, totaal onverwacht.
Dit is imo aan het lijntje houden om zelf den interessante uit te hangen, wederom condescendant all over, een beetje ik ben beter als u

Ze zegt “ik ken je nu al voldoende om de toekomst te zien en als we een koppel vormen en je doet zo verder, zal het geen 2 dagen duren eer we uit elkaar zijn omdat ik me door jouw gedrag niet meer aangetrokken voel tot u.”

Dus ze had imo al van in den beginne geen serieuze plannen, gewoon een spelletje spelen noem ik dat, wederom gecombineerd met de evenaar, want zij is het van het en doet niks mis, want zij heeft de 'ervaring' en zal de andere eens tonen/leren hoe het moet...
Dan eindigt ze met “Als je je gedrag kan aanpassen, dan kunnen we verder praten. Als het niet gaat lukken dan hoeft het voor mij niet meer.”

@Spiderman, neeeeeever was gonna happen, sry dat ik mss hard ben, maar ge hebt hier geen bullet gedodged, maar een kanonskogel...
Nadien hebben we erover gepraat en is ze gaan slapen maar ik ben er eigenlijk nog steeds niet goed van.
Trek het u niet aan, zij speelt de spellekes, niet gij, vergelijk het maar met ghosten, gecombineerd met een ego van haar van kzal u gaan hebben...

My2cents

Zie hierboven
Ik zie het totaal anders dan jou, ik zie iemand die een kans wou geven, waarbij de irritatie groeide tot het uiteindelijk ontplofte.
Had ze de boodschap beter/minder kwetsend kunnen brengen? Absoluut!
Zorgt ze voor valse hoop met "als je je gedrag kan aanpassen, dan..."? Opnieuw: absoluut!
Maar het is nu niet dat ze het zegt tegen/stuurt naar iemand die wél bedreven is in empathische communicatie he... :unsure:

Venus en mars, weetjewel, zo komt het over bij mij

Wou ze hierbij het schoothondjes gedrag eens aankaarten, idk, maar ge kunt dat compleet anders aanpakken, rustig uitleggen, in de trend van : we zijn te verschillend, etc.

Ze is gewoon totaal tactloos, en heeft graag cinéma in haar leven, ten koste van anderen hun gevoelens, zo zie IK het

@Ruigen Das, er zit zeker een kleine waarheid in uw post, maar komaan zeg, gij scheldt 100% alles kwijt aan de kant van @Spiderman... terwijl hij zelf een hele hoop toxisch gedrag vertoont, VEEL meer dan haar (op basis van wat we hier lezen hé).
Dat is allesbehalve correct.

@Ruigen Das, er zit zeker een kleine waarheid in uw post, maar komaan zeg, gij scheldt 100% alles kwijt aan de kant van @Spiderman... terwijl hij zelf een hele hoop toxisch gedrag vertoont, VEEL meer dan haar (op basis van wat we hier lezen hé).
De verhouding tss beiden zat van in den beginne niet goed, hij te slaafs, zij te neerbuigend (blijkt achteraf)

Dit was gedoemd om te mislukken, heb ik dan spidermans acties ergens ge praised??

Ik heb het over hoe zij hem bij het huisvuil zet, met haar imo spelletjes

Dat needy en jaloers gedoe doet zelden goed aan een relatie, maar daar is het feit dat hij nog niet zoveel ervaring heeft van tel, ik ben zelf ook snel jaloers denk ik van mezelf, ik kan me in sommige gedachtengangen vinden, maar constant jaloers enzo zijn is geen goede basis voor een relatie,

Soit, ik dacht dat ik hier al eens een post over had gemaakt, wie het kan vinden en quoten, be my guest...

Ik ben zelf gene crack in het dating wereldje, noem mij maar onhandig, idk, de manier waarop is waar ik op doel bij mijn laatste paar reacties

Venus en mars, weetjewel, zo komt het over bij mij

Wou ze hierbij het schoothondjes gedrag eens aankaarten, idk, maar ge kunt dat compleet anders aanpakken, rustig uitleggen, in de trend van : we zijn te verschillend, etc.

Ze is gewoon totaal tactloos, en heeft graag cinéma in haar leven, ten koste van anderen hun gevoelens, zo zie IK het
Denk nu wel wel dat gij een klein beetje overdrijft ze 😅 Maar dat er communicatie problemen zijn tussen beide is ook wel duidelijk.
Plus we krijgen ook enkel maar te horen wat spiderman hier zelf typt en niet haar kant van het verhaal.

Dus als ze na twijfelen en kansen geven plots een harde beslissing neemt, is ze een egocentrisch kreng dat houdt van spelletjes spelen?
Klinkt alsof jij nu ook maar voor het gemak altijd van het slechtste uit gaat... :unsure:

en ik ga altijd van het beste uit, even vermoeiend hoor, want dan krijg je vaak op uw bakkes gezien lang niet iedereen eerlijk wil of kan zijn...

Denk nu wel wel dat gij een klein beetje overdrijft ze 😅 Maar dat er communicatie problemen zijn tussen beide is ook wel duidelijk.
Plus we krijgen ook enkel maar te horen wat spiderman hier zelf typt en niet haar kant van het verhaal.
Ik ben iemand van uitersten, klinkt het niet dan botst het..., ik heb graag ook wat drama in mijn leven weetjewel, alle overdreven uitspraken daaraantoe, ik denk dat je wel tss de lijnen begrijpt waar ik naartoe wil met mijn posts

De waarheid ligt altijd in het midden

Dus als ze na twijfelen en kansen geven plots een harde beslissing neemt, is ze een egocentrisch kreng dat houdt van spelletjes spelen?
Klinkt alsof jij nu ook maar voor het gemak altijd van het slechtste uit gaat... :unsure:

en ik ga altijd van het beste uit, even vermoeiend hoor, want dan krijg je vaak op uw bakkes gezien lang niet iedereen eerlijk wil of kan zijn...
1 woord: aandacht

Again in my book

Ik kaats de bal terug...

Had ze van in het begin een serieuze relatie voor ogen, en voor ge post, chict 3 keer uw woorden door en post mij dan het antwoord...

De verhouding tss beiden zat van in den beginne niet goed, hij te slaafs, zij te neerbuigend (blijkt achteraf)
In de beginne was hij niet slaafs, maar net controlerend. Hij was verdomme dat meiske aan het manipuleren dat ze met andere venten (zelfs platonisch) niet mocht afspreken...

ik heb graag ook wat drama in mijn leven
Als ge nu eens 3 dagen per maand bij mij thuis passeert, dan kan ik u wel voorzien in drama. Ik zal er niet zijn.

1 woord: aandacht

Again in my book

Ik kaats de bal terug...

Had ze van in het begin een serieuze relatie voor ogen, en voor ge post, chict 3 keer uw woorden door en post mij dan het antwoord...
Waarom zou ze na 1 date of zelfs nog maar na 1 maand met nauwelijks irl contact, eender welke romantische, laat staan serieuze, relatie voor ogen moeten hebben? Ze waren in de verkenningsfase en heeft nooit beweerd smoorverliefd te zijn op hem. In tegendeel, ze temperde zijn verwachtingen.

In de beginne was hij niet slaafs, maar net controlerend. Hij was verdomme dat meiske aan het manipuleren dat ze met andere venten (zelfs platonisch) niet mocht afspreken...
Ja ge hebt gelijk, nu pikt ge ook een stukje van het geheel eruit, hij was niet direct genoeg, en terzelfdertijd te controlerend, wat verstikkend is denk ik dan... Een beetje passief agressief als ik het zo mag benoemen...

Als ge nu eens 3 dagen per maand bij mij thuis passeert, dan kan ik u wel voorzien in drama. Ik zal er niet zijn.
Not sure if serious :unsure:

:ROFLMAO:

Waarom zou ze na 1 date of zelfs nog maar na 1 maand met nauwelijks irl contact, eender welke romantische, laat staan serieuze, relatie voor ogen moeten hebben? Ze waren in de verkenningsfase en heeft nooit beweerd smoorverliefd te zijn op hem. In tegendeel, ze temperde zijn verwachtingen.
Not meant to be, Misschien ook hun verschillende agendas, zij nachtwerk en hij niet

De aanpak kon beter, van beide kanten, maar ik heb het over hoe spiderman zegt alsof er net ne camion over hem gereden is...

Dan hebt ge imo de boodschap toch niet echt subtiel overgebracht eh, soit, we kunnen in rondjes draaien, dat van die evenaar blijf ik bij

Komt inderdaad mega "cringe en needy" over.
Het is al goed dat je het deze keer zelf beseft.

Deze "relatie" is behoudens een mirakel niet meer te redden.
Leer uit je fouten (overdenken enz...) en ga verder.
Gisterenavond voor het slapengaan had ze gezegd “ik denk dat we dit onderwerp hebben opgelost, of ik hoop dat we het zullen oplossen… anders weet ik het niet. We zullen wel zien met de tijd.” En vandaag terug goeiemorgen gewenst en ik vroeg hoe het gaat met haar / op het werk, ze zei “valt mee, jij?” Dus zij ghost me niet ofzo, ze blijft zoals altijd sturen.

Ik zie het totaal anders dan jou, ik zie iemand die een kans wou geven, waarbij de irritatie groeide tot het uiteindelijk ontplofte.
Had ze de boodschap beter/minder kwetsend kunnen brengen? Absoluut!
Zorgt ze voor valse hoop met "als je je gedrag kan aanpassen, dan..."? Opnieuw: absoluut!
Maar het is nu niet dat ze het zegt tegen/stuurt naar iemand die wél bedreven is in empathische communicatie he...
:unsure:
Waarom denk je dat ze valse hoop geeft?

Ik vind dat ik veel moeite en tijd heb gestoken in haar, veel meer dan wat zij heeft teruggegeven. Ik denk dat dat ook deels het probleem kan zijn. Haar ego is daardoor geboost en zij denkt “hij is al binnen dus ik zal ermee omgaan zoals ik het wil”. Uiteindelijk, kon zij bepaalde zaken uitleggen zoals hierboven gezegd. Want ik heb op het einde van de dag toch enkel mijn mening op een respectvolle manier gedeeld met haar? Dat is toch de bedoeling van kennismaken? Haar reactie kwam zeer aanvallend over alsof ik haar iets heb aangedaan, terwijl ik enkel mijn mening deel.

Ik heb het over hoe zij hem bij het huisvuil zet, met haar imo spelletjes
Zo voelde ik me soms sinds het begin, ik geef, geef, geef, maar krijg niets terug. In mijn vorige relaties ging dat niet zo. Ik kreeg vaak meer aandacht. De reden waarom ik geef en expliciet ben in mijn gedachten/gevoelens tegenover iemand is omdat ik onlangs een verandering van mindset heb gehad dat het leven te kort is om bepaalde zaken uit te stellen, en dat het nodig is om mensen die je graag hebt dit ook effectief te tonen. Ik ben niet dwaas en ken mijn eigen waarde. Ik laat me zeker niet doen door iemand. Maar ik test de wateren. Als iemand mijn moeite niet apprecieert of niets teruggeeft, dan stopt het voor mij ook. Ik besef dat er ook een balans moet zijn in wat ik geef aan iemand. Overdrijven is nooit goed. Hier heb ik dat soms te veel gedaan, maar dat was eerder omdat we ver van elkaar wonen en ik wou vermijden dat het contact verdwijnt, dus probeerde ik vaak de communicatie te onderhouden. Geen goed idee blijkt achteraf. Haar laatste reactie heeft me wel qua gevoelens achteruit geduwd. Want ik heb het gevoel gekregen dat ik niet wordt geapprecieerd en zoals hierboven gezegd gelijk huisvuil wordt behandeld. Dat accepteer ik niet. Ik verwacht minstens een respectvolle manier waarop zij haar mening deelt zoals ik dat doe bij haar. Zij staat niet boven mij, maar doet wel alsof dat zo is. Mede door mijn slaafs gedrag. Ik heb haar gezegd dat ik begrip heb voor haar mening en eraan zal werken om het te doen lukken. Maar de manier waarop zij heeft gereageerd heeft mij gestoord en dat heb ik ook gezegd tegen haar. Daarop zei ze “oké ik snap u, zoals ik heb gezegd we zullen zien met de tijd”

Ze heeft mijn verwachtingen getemperd, maar ze zei wel dat we elkaar zien met het oog op een serieuze relatie toen we hierover aan het praten waren.

Ze geeft je valse hoop door te zeggen dat als je je gedrag aanpast, een toekomst samen wèl nog mogelijk is.
Tegelijkertijd zijn die punten ZO groots en een essentieel onderdeel van jouw persoonlijkheid dat het onmogelijk is om dat grondig aan te pakken op korte termijn. Zelfs met professionele hulp zal het eerder jaren duren eer je je gedachtenpatroon kan wijzigen.
Dus ofwel is ze niet eerlijk en geeft ze je valse hoop "om je niet te kwetsen" ofwel wil ze niet dat je je denkwijze aanpast maar wel gewoon je mond houdt erover, wat ook nooit goed zal gaan....

Ik noem het nu slaafs in een random kiezen van woorden, maar vragen van mag ik iets doen, elke keer is ook wel een werkpunt. soms moet je gewoon, zoals hier is aangehaald, de zaken zelf in handen nemen, dat bedoelde ik daar eerder mee

Again ben zelf veel te passief in het Daten, dus ik heb mss te makkelijk praten obv enkele internet posts

Het is mij ook al opgevallen hoe gefocust vrouwen zijn op lengte.
Dat is iets dat ze bijna allemaal vragen.
Evolutionair zijn we nauwelijks het holbewonersbestaan voorbij.
Ook nu mannen niet meer groot en sterk moeten zijn om de wijfjes te beschermen tegen een holenbeer of een sabeltandtijger willen vrouwen nog steeds een man met "sterke" kenmerken; groot, brede schouders enz....

Ze geeft je valse hoop door te zeggen dat als je je gedrag aanpast, een toekomst samen wèl nog mogelijk is.
Tegelijkertijd zijn die punten ZO groots en een essentieel onderdeel van jouw persoonlijkheid dat het onmogelijk is om dat grondig aan te pakken op korte termijn. Zelfs met professionele hulp zal het eerder jaren duren eer je je gedachtenpatroon kan wijzigen.
Dus ofwel is ze niet eerlijk en geeft ze je valse hoop "om je niet te kwetsen" ofwel wil ze niet dat je je denkwijze aanpast maar wel gewoon je mond houdt erover, wat ook nooit goed zal gaan....
Wat als ik bepaalde zaken wel kan rechtzetten op korte termijn (met professionele hulp) waardoor zij inziet dat ik moeite doe en dat voldoende is voor haar? En op lange termijn kan ik dan het resterend werk afmaken. Natuurlijk spreek ik hier van een positieve scenario. Kan het niet zijn dat zij hoop geeft met deze scenario in gedachte? Is zij dan niet eerlijk?

Of bedoel je eigenlijk dat zij niet dom is en vermoedt dat het niet zal lukken en geen interesse heeft om hier verder mee te gaan, maar om mij niet te kwetsen door te weigeren, gooit zij hier een soort van “excuus” of “cookie” (hoop) om achteraf te kunnen zeggen “ah ik had je destijds gewaarschuwd”. Om het einde eigenlijk zachter te laten verlopen voor haar? (In tussentijd wel met mijn gevoelens zitten te spelen)

Wat als ik bepaalde zaken wel kan rechtzetten op korte termijn (met professionele hulp) waardoor zij inziet dat ik moeite doe en dat voldoende is voor haar?
Dat zie ik echt niet gebeuren.
En op lange termijn kan ik dan het resterend werk afmaken. Natuurlijk spreek ik hier van een positieve scenario. Kan het niet zijn dat zij hoop geeft met deze scenario in gedachte? Is zij dan niet eerlijk?
Ik denk niet dat zij verwacht dat je op pakweg een maand je manier van communiceren, je jaloers gedrag,... KAN veranderen. Is ze daarom niet eerlijk? Ook niet... Als je gewoon zou zwijgen en het enkel zou denken, is het waarschijnlijk ook voldoende voor haar.
Of bedoel je eigenlijk dat zij niet dom is en vermoedt dat het niet zal lukken en geen interesse heeft om hier verder mee te gaan, maar om mij niet te kwetsen door te weigeren, gooit zij hier een soort van “excuus” of “cookie” (hoop) om achteraf te kunnen zeggen “ah ik had je destijds gewaarschuwd”. Om het einde eigenlijk zachter te laten verlopen voor haar? (In tussentijd wel met mijn gevoelens zitten te spelen)
Dat weet ik niet, kan je ook aan haar vragen he:
"Hoe zie je dat concreet? Ik kan mijn persoonlijkheid niet van de ene dag op de andere dag veranderen maar je haalt enkele terechte punten aan waar ik wel aan wil werken. Bedoel je dat je dit samen wel wil doen met mij, of bedoel je dit een echte relatie op dit moment geen optie is voor jou, ook al wil ik er wel aan werken?"

Terug
Bovenaan