Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze moeten ook niet te lang treuzelen nee, dat is waar. Maar de eerste kwalificatiewedstrijd is wel pas binnen 3 maanden, op die tijd moet je toch al iets kunnen doen.De tijd is korter dan anders wel natuurlijk... over 1,5 jaar is het al terug EK. Als je écht een grote revamp wil doen dan begin je daar imo best zo snel mogelijk mee.
Maar als je l'equipe moet geloven is Vermaelen/Henry dus wel net datgene dat in de pipeline zit... horror. Zie je Vermaelen, die met alle respect, minstens de helft van zijn interland carriere niet eens onbetwiste basisspeler in deze groep al gaan doorselecteren en tegen zo'n Witsel zeggen "beste Axel, het stopt hier voor u."? Ik zie het niet.
Marc Brys is wel een goeie coach natuurlijk. Zou alleszins een pak beter zijn dan Henry, Sonck of andere high profile kandidaten.Als je aan de Belgische coaches denkt, kom je uiteraard steeds bij dezelgde namen terecht. En dan zit daar bitter weinig tussen dat mij vertrouwen inboezemt.
Clement: goede motivator maar tactisch niet goed genoeg, zet soms verkeerde spelers op de verkeerde posities én wacht te lang om in te grijpen in een wedstrijd.
Preud'Homme: geen idee wat die zijn kwaliteiten nu nog zijn, maar die kan onmogelijk op het internationale toneel tekeergaan zoals hij vroeger deed. En straalt gewoon teveel negativisme uit de laatste jaren, de druk die op de RD's ligt van buitenaf kan die volgens mij niet meer mee om.
Vanhaezebrouck: tactisch mss wel één van de beste keuzes, maar imagogewijs toch niet helemaal wat je wilt als uithangbord voor de RD's.
Dury: enkel geslaagd bij een kleine club in België, nooit gewend om met ego's en toppers te werken.
Kompany: te groen en gaat die echt doorselecteren?
Vermaelen is al helemaal van de pot gerukt, helemaal geen ervaring als coach, laat staan als hoofdcoach.
Ik zie ze nog afkomen met een naam waar niemand echt aan denkt, genre Vercauteren of Marc Brys. Of De Boer, laat het uit aub.

Afblijven! OHL moet nog champion worden!Marc Brys is wel een goeie coach natuurlijk. Zou alleszins een pak beter zijn dan Henry, Sonck of andere high profile kandidaten.
Op het eerste deel van die vraag is het antwoord natuurlijk volmondig ja. En geen klein beetje zelfs.Das is misschien een beetje een overdrijving van mijn kant. Het moet misschien geen Belg zijn per sé, maar ik denk dan vooral van: "is er een buitenlandse coach die zoveel beter kan dan wat we hier in België hebben en die ook realistisch gezien haalbaar/betaalbaar is?"
Ik zie niet meteen welke buitenlandse (top)coach er nu wakker wordt en denkt, awel ja... van die wespennest ga ik nu eens mijn project maken voor de komende 4-6 jaar.
Awel, een Brys zou ik niet eens zo slecht vinden.Marc Brys is wel een goeie coach natuurlijk. Zou alleszins een pak beter zijn dan Henry, Sonck of andere high profile kandidaten.
De man heeft kanker, die gaat stoppen na het WK.Een mens zou bijna hopen dat Nederland roemloos onderuit gaat in de 8e finales en ze Van Gaal ontslaan zodat wij hem nog eens kunnen proberen strikken![]()
Het is niet omdat je kanker hebt, dat je daarom gaat stoppen. Hangt allemaal af hoe zijn behandeling vordert en of hij zich ervoor kan opladen.De man heeft kanker, die gaat stoppen na het WK.
Allé kom... alle respect voor Brys (Beerschot!).
Leuke trainer om in de JPL te hebben rondlopen.
Maar die man is al 25 jaar coach, maar heeft nog nooit een topclub in België getrained, zelfs geen subtopper eigenlijk. Wat zou die nu ineens gaan doen met KDB, Lukaku, ... op het hoogste toneel?
Met wat chance kan dat goed uitpakken ja. Maar de kans is groter dat het volledig mislukt.
Nee, het moet een trainer zijn die internationaal toch al wat ervaring heeft, én ervaring heeft met 'grote' voetballers.
Waarschijnlijk wel, maar het feit dat hij zou gevraagd worden, zou mogelijks wel op zijn ego kunnen inwerken waardoor het hem toch nog zou kunnen verleiden. Denk ik.Van Gaal gaat gewoon stoppen denk ik.
Klopt, een gok kan altijd goed uitpakken.Zoals gezegd is dat idd mss wel een manco, maar toch, pakweg Joachim Löw was ook geen internationale toptrainer toen die bondscoach werd. En zo zijn er nog hé.
Mathijssen is onze beloftencoach héPeter Maes is alvast wél vrij!![]()
Klopt, een gok kan altijd goed uitpakken.
Van Basten is er ook ingesmeten zonder noemenswaardige ervaring bij Oranje, en deed het eigenlijk nog best behoorlijk.
Löw had wel al wat ervaring (en zelfs prijzen gepakt) in Duitsland en Oostenrijk volgens mij. En kon in de luwte, als assistent van Klinsmann, beginnen bij het Duitse elftal.
Een internationale toptrainer moet je sowieso vergeten.
Maar misschien eentje die het wat rustiger wil aandoen na intense jaren in clubverband?
Als je een Brys overweegt, dan kan je wel veel kandidaten overwegen imo...