Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Officieel verdiende hij minder. Maar veel in onderstaand lijstje (financefootball.com) hangt af van bonussen ed

  1. Hans-Dieter Flick (GERMANY) – €6.500.000
  2. Gareth Southgate (ENGLAND) – €5.800.000
  3. Didier Deschamps (FRANCE) – €3.800.000
  4. Tite (BRAZIL) – €3.600.000
  5. Louis van Gaal (NETHERLANDS) – €2.900.000
  6. Gerardo Martino (MEXICO) – €2.900.000
  7. Lionel Scaloni (ARGENTINA) – €2.600.000
  8. Félix Sánchez Bas (QATAR) – €2.400.000
  9. Fernando Santos (PORTUGAL) – €2.250.000
  10. Murat Yakın (SWITZERLAND) – €1.600.000
  11. Paulo Bento (SOUTH KOREA) – €1.300.000
  12. Graham Arnold (AUSTRALIA) – €1.300.000
  13. Gregg Berhalter (USA) – €1.250.000
  14. Roberto Martínez (BELGIUM) – €1.200.000
  15. Kasper Hjulmand (DENMARK) – €1.150.000
  16. Luis Enrique (SPAIN) – €1.150.000
  17. Hervé Renard (SAUDI ARABIA) – €1.100.000
  18. Hajime Moriyasu (JAPAN) – €1.050.000
  19. Vahid Halilhodžić (MAROCCO) – €920.000
  20. Diego Alonso (URUGUAY) – €860.000
  21. Gustavo J. Alfaro (ECUADOR) – €770.000
  22. Dragan Stojković (SERBIA) – €650.000
  23. Dragan Skočić (IRAN) – €650.000
  24. Zlatko Dalić (CROATIA) – €550.000
  25. Czesław Michniewicz (POLAND) – €500.000
  26. John Herdman (CANADA) – €480.000
  27. Chris Hughton (GHANA) – €400.000
  28. Rob Page (WALES) – €380.000
  29. Luis F. Suárez (COSTA RICA) – €350.000
  30. Rigobert Song (CAMEROON) – €340.000
  31. Aliou Cissé (SENEGAL) – €310.000
  32. Jalel Kadri (TUNISIA) – €130.00
Echt ridicuul dat een land als Mexico of Argentinië zoveel geld geeft aan zulke slappe coaches.
 
maar wel dat hij een steenezel zou moeten zijn om nu de Duivels te komen coachen.

Kompany werd bij Anderlecht met veel tamtam binnengehaald, en is uiteindelijk met de staart tussen de benen vertrokken. Met heel dat player-manager gedoe heeft hij zich in het begin toch ook serieus belachelijk gemaakt. Waarom zou hij nu plots naar de Rode Duivels komen, waar er ook chaos heerst, net nu het hem beter vergaat in Engeland? Los van zijn capaciteiten, de feel-good praatjes en het geleuter van Kompany kan ik inderdaad sowieso ook wel missen. Na zes jaar Martinez en 4 jaar Wilmots zou ik toch graag iemand hebben die wat gezag uitstraalt tussen al die vedetten, ipv ze hun gangetje te laten gaan.

De kleedkamer van de Rode Duivels heeft altijd al problemen gehad. Als je dan iemand trainer gaat maken die met de helft van die spelers de kleedkamer gedeeld heeft, lijkt me sowieso geen goed idee.

Akkoord dat hij zich daar nu niet aan moet wagen. Kan nu eindelijk zijn ding doen bij Burnley, zonder tegengewerkt te worden.

Dat hij player manager wou worden toch helemaal zo gek niet, als je ziet hoe Anderlecht geleid wordt/werd, al heeft hij die duo job uiteraard wat onderschat.

Staart tussen de benen? Is gewoon weggepest hé, door Wouter en zijn vriendjes.

Ik snap ook al die overdreven ergernis niet voor interviews. Wordt hier soms mss wel wat teveel gewicht aan gehangen imo. Trainers gaan toch meestal hun spelersgroep beschermen, en ook vaak niet het achterste van hun tong laten zien. Zeker ook omdat de helft van die journalisten ook niet op naar huis te schrijven zijn.
 
Officieel verdiende hij minder. Maar veel in onderstaand lijstje (financefootball.com) hangt af van bonussen ed

  1. Hans-Dieter Flick (GERMANY) – €6.500.000
  2. Gareth Southgate (ENGLAND) – €5.800.000
  3. Didier Deschamps (FRANCE) – €3.800.000
  4. Tite (BRAZIL) – €3.600.000
  5. Louis van Gaal (NETHERLANDS) – €2.900.000
  6. Gerardo Martino (MEXICO) – €2.900.000
  7. Lionel Scaloni (ARGENTINA) – €2.600.000
  8. Félix Sánchez Bas (QATAR) – €2.400.000
  9. Fernando Santos (PORTUGAL) – €2.250.000
  10. Murat Yakın (SWITZERLAND) – €1.600.000
  11. Paulo Bento (SOUTH KOREA) – €1.300.000
  12. Graham Arnold (AUSTRALIA) – €1.300.000
  13. Gregg Berhalter (USA) – €1.250.000
  14. Roberto Martínez (BELGIUM) – €1.200.000
  15. Kasper Hjulmand (DENMARK) – €1.150.000
  16. Luis Enrique (SPAIN) – €1.150.000
  17. Hervé Renard (SAUDI ARABIA) – €1.100.000
  18. Hajime Moriyasu (JAPAN) – €1.050.000
  19. Vahid Halilhodžić (MAROCCO) – €920.000
  20. Diego Alonso (URUGUAY) – €860.000
  21. Gustavo J. Alfaro (ECUADOR) – €770.000
  22. Dragan Stojković (SERBIA) – €650.000
  23. Dragan Skočić (IRAN) – €650.000
  24. Zlatko Dalić (CROATIA) – €550.000
  25. Czesław Michniewicz (POLAND) – €500.000
  26. John Herdman (CANADA) – €480.000
  27. Chris Hughton (GHANA) – €400.000
  28. Rob Page (WALES) – €380.000
  29. Luis F. Suárez (COSTA RICA) – €350.000
  30. Rigobert Song (CAMEROON) – €340.000
  31. Aliou Cissé (SENEGAL) – €310.000
  32. Jalel Kadri (TUNISIA) – €130.00
Zoals gezegd kreeg hij extra omwille dat hij Technisch Directeur was. Dus samen zat hij rond de 3 miljoen
 
Echt ridicuul dat een land als Mexico of Argentinië zoveel geld geeft aan zulke slappe coaches.
Opgelet.

Het bedrag voor Van Gaal is inclusief WK bonus. Dan moet ie dus met NL WK kampioen worden.
Hij heeft een basissalaris van 1.200.000

Vermoedelijk zijn een aantal andere salarissen in deze lijst ook incl portentiele bonussen.
 
Pochettino en Tuchel zijn ook nog vrij zeker ?!?

En Gerrard, Van Bronckhorst, Petkovic en Therim

En Klinsmann, Dunga en Villas-Boas ook blijkbaar :unsure:

En natuurlijk Bielsa :p
 
Daar gaan we al

Louis van Gaal flirt met België in persconferentie richting achtste finale
,,België is een heel mooi land met vriendelijke mensen. Knokke is heel mooi, dus ik heb er al over nagedacht. Wat is verrassend? Wij hebben de laatste twee wedstrijden ook gewonnen van de Belgen. Ze hebben heel veel individuele kwaliteiten, maar het gaat uiteindelijk altijd om het team. Maar goed, ik kan dat niet goed beoordelen. Ik heb wel de laatste wedstrijd gezien. Die hadden ze gewoon moeten winnen natuurlijk. Je moet ook een beetje geluk hebben."

 

Het budget voor een nieuwe trainer zal wel al een stukje lager zijn :unsure:
 
Daar gaan we al

Louis van Gaal flirt met België in persconferentie richting achtste finale
,,België is een heel mooi land met vriendelijke mensen. Knokke is heel mooi, dus ik heb er al over nagedacht. Wat is verrassend? Wij hebben de laatste twee wedstrijden ook gewonnen van de Belgen. Ze hebben heel veel individuele kwaliteiten, maar het gaat uiteindelijk altijd om het team. Maar goed, ik kan dat niet goed beoordelen. Ik heb wel de laatste wedstrijd gezien. Die hadden ze gewoon moeten winnen natuurlijk. Je moet ook een beetje geluk hebben."

Goh dat is toch opmerkelijk:
Een Belgische journalist vroeg wat er nodig is om Van Gaal en vooral zijn vrouw Truus over te halen. 'Je hebt het heel goed aangeduid. Je moet mijn vrouw Truus overtuigen', vervolgde Van Gaal. 'Nee, dat is het niet. Ik kan altijd vrij de beslissingen nemen. Er zijn bepaalde landen waar ik niet naartoe ga en Truus zeker niet. Maar volgens mij zijn we hier met Nederland bezig. Wij willen wereldkampioen worden, dus we hebben nog vier wedstrijden te gaan. En dan gaan we wel zien of er aanbiedingen komen.'
 
Die vertelde na de uitschakeling dat hij zeker aanblijft, want "ik heb het naar mijn zin...". Mja.
Iedereen verdient een tweede kans :unsure:

De druk is hoog, want het volgende EK is natuurlijk wel in Duitsland...

Uiteindelijk is het geen slechte coach hé... En Duitsland speelde op zich niet slecht, er is dus wel een basis om op verder te bouwen.

Tenzij ze uit de kleedkamer signalen krijgen van de spelers, zou ik hem precies ook gewoon aan het roer laten.
 
Uiteindelijk is het geen slechte coach hé... En Duitsland speelde op zich niet slecht, er is dus wel een basis om op verder te bouwen.

Tenzij ze uit de kleedkamer signalen krijgen van de spelers, zou ik hem precies ook gewoon aan het roer laten.
Ik zou hem toch ook niet zomaar ontslaan. Die ploeg speelde op zich goed en het is ook niet dat hij er aan kan doen dat er achteraan geblunderd werd als pre-miniemen. Duitsland miste ook gewoon de kwaliteit op bepaalde posities om echt een killer-ploeg te zijn dit toernooi.

Qua shortlist kom ik persoonlijk, op een paar compleet onrealistische namen zoals Conte en Bielsa na, ook niet veel verder dan the usual suspects eerlijk gezegd. Mijn hart zegt een jonge coach die durft doorselecteren. Maar mijn verstand weet ook dat 95% van die jonge coaches samen gespeeld heeft met die jongens en het mss ook niet over zijn hart gaat krijgen om ze thuis te laten.

Voor mijn part mag Louis het in elk geval altijd eens proberen! Al was het al gewoon voor zijn interviews :D
 
Dat soort trainers is idd wat de RDs nodig hebben. We kunnen melancholisch zijn om het einde van de gouden generatie, maar dat betekent nog niet dat de Belgen afgeschreven zijn. We hebben nog altijd Courtois, De Bruyne en Lukaku en een paar jonge spelers waar veel potentieel in zit.
Landen als Spanje, Japan, Kroatië, het zijn allemaal landen waar allemaal véél minder individueel talent zit/zat dan bij de RDs, maar die wel spelen als een hecht team. Iets dat België nooit heeft gekunnen. Zelfs Nederland dat momenteel gene zak talent heeft (Frenkie en Gakpo mss nog de enigen) doet het stukken beter.

Moesten we nu een nieuwe bondscoach krijgen die minder een smooth boy zoals Martinez is, en meer focust op die groepsdynamiek, dan kunnen we in 2026 misschien nog verder geraken dan in 2018. Groepsdynamiek is alles.
Spanje veel minder individueel talent? :rofl:

En Nederland vergeet je dan nog even Van Dijk, De Ligt, Depay,...


In welke voetbalwereld leef jij?
 
Eden Hazard sinds sinds zijn laatste goal voor de Duivels op 5 september 2021: 700 minuten gespeeld. 0 goals, 0 assists.

Eigenlijk speel je al gewoon een jaar met een man minder in dat opzicht, zijn rendement is bizar slecht geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan