Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
El Khannous.Als KDB stopt, wie zie je dan als zijn vervanger? Kan Tielemans dit doen?

Uiteraard. Die gasten hebben tijd nodig en 3/4 zal niks worden. Da’s altijd zo.Onana en Doku hebben veel potentieel, maar of het uitzonderlijke spelers op het wereldtoneel worden is hoogst onzeker. Zo hebben pakweg Spanje en Frankrijk er ook 12 in een dozijn van rondlopen. De laatste dagen hoor ik collega's ook alle mogelijke U21 spelers opsommen als opkomende talenten, doet me altijd wat denken aan de carrières van Januzaj, Musonda, Bakkali, Lestienne, Bongonda, Engels,... Het zal vooral vrel afwachten worden wat de toekomst brengt.
Je bedoelt zoals Kompany Anderlecht ook heeft laten swingen zoals City met pracht transfers zoals Nasri. KDB wil vast ook speler-trainer worden bij de Rode Duivels of op zijn minst hulptrainer. Het komt helemaal goed.Om KDB tevreden te houden, die toch gefrustreerd was dat we niet konden spelen zoals onder Pep, zou ik iemand van de City-school halen.
Simon Davies lijkt me een geknipte kandidaat.
Da’s zo zonde.El Khannous.
Oh, wait.![]()
Nee dat bedoel ik niet Five-SeveN ge moet lezen wat er staatJe bedoelt zoals Kompany Anderlecht ook heeft laten swingen zoals City met pracht transfers zoals Nasri. KDB wil vast ook speler-trainer worden bij de Rode Duivels of op zijn minst hulptrainer. Het komt helemaal goed.
Serieus? Triestig, zeker geen Lukaku fan, maar ik verwijt hem niets. En zijn ontgoocheling na de match, net zoals bij iedere speler deed met ergens wel iets.Spijtig dat ze Lukaku overal neersabelen. Zonder hem kwamen we niet eens aan doelpogingen.
Spits en backs is sowieso het grootste probleem in de toekomst.KDB uiteraard onvervangbaar.
In het verleden zo belangrijk geweest voor de ploeg. Alleen heeft hij ook hard gefaald op dit WK.
0,0 laten zien.
Er is enige hoop met CDK, maar dat is nog hoogst onzeker dat die op het hoogste niveau doorbreekt.
In de spits is het ook nog de vraag wie daar de toekomst eigenlijk is.
Lukaku kan normaal gezien nog 1 WK mee, dan is het ook gedaan. En je zag dit toernooi al dat we momenteel geen degelijke 2e spits hebben als back up.
Weet niet of dit hier al gepost is, maar Mertens en Vertonghen zijn voorlopig niet zinnens te stoppen.
![]()
Wat met de toekomst van de Duivels? Jan Vertonghen en Dries Mertens haken niet af | sporza
Game over. De Wereldbeker van de Rode Duivels zit er al op na de groepsfase. Een 0-0-gelijkspel tegen Kroatië was niet voldoende om het vel nog te redden. Lees hier de eerste reacties van de spelersgroep.sporza.be
Echt, bedankt voor alles maar bol het af jongens, beiden 37 op het komende EK...

Ik deel deze mening 100%.Ben ik de enigste die Doku niet zo goed vond als iedereen?Kroatie gaf em ruimte en tijd want ze zakten in. Ja hij heeft een hele goeie versnelling maar nul eindproduct, geen deftige voorzet gedaan of zich gewoon vast gelopen. Enige goeie dat ik kan herinneren van hem is em vastlopen in de 16 om dan te passen naar Hazard waardoor die voorzet kwam waar lukaku onbegrijpelijk mist.

Die laatste uitspraken: die mannen zoals ze nu zijn akkoord. Maar Theate gaat nog veel boterhammekes moeten eten om een carrière te maken als Vertonghen, idem voor eender wie vergeleken met peak-Hazard van 2018, of de topscorer all-time van Napoli. Wie denkt dat de huidige jonkies, en tel de Trossards (die is al 28) en co maar mee, sowieso de afgelopen generatie op clubniveau of in interlands gaat evenaren, loopt wat hard van stapel vrees ik. Of onderschat wat die mannen verwezenlijkt hebben.Voila, mijn realistisch positief scenario is uitgekomen. We liggen er uit, het is Bobby zijn schuld en hij pakt zelf zijn valies. Had ik voor het begin van het WK zelfs al voor getekend eerlijk gezegd. Of je er nu uit gaat of nog een ronde verder sukkelt en dan naar huis vliegt dat maakt toch geen hol uit. Maar elke ronde verder had een grotere kans geweest op een verlenging voor Martinez dus ik heb zeker vrede met dit resultaat, "for the greater good".
Op zich was dit zeker geen slechte match maar op die laatste 10-15 minuten na heb ik eigenlijk nooit het gevoel gehad dat we hier iets gingen rapen. Kroatië was imo gemakkelijk 75 minuten beter. De momenten dat wij iets betekenden was dat gewoon omdat zij de voet van de gas hadden gehaald. En voor de 3e match op rij lag dat gewoon aan Bobby zijn tactiek he... Het is quasi onmogelijk om een opstelling te bedenken die niet genoeg druk zet centraal én op de flanken oO Eender waar op het veld stonden die precies met een man meer.
Ik heb wel gemeend compassie met Lukaku... Niks kunnen betekenen in de eerste matchen en nu duidelijk niet wedstrijdfit want van die 3 kansen maakt hij er in form op zijn minst toch eentje.
Laat ons nu hopen dat er toch een paar spelers het voorbeeld van Martinez volgen en ermee stoppen maar dat lijkt precies het geval niet. Hopelijk dus wel een trainer die doorselecteert en die mannen gewoon nog een leuke afscheidsmatch gunt (al was het een benefiet voor een of ander goed doel) en eens het om de knikkers gaat begint te werken aan een nieuw systeem, met een nieuwe lichting aan spelers.
Als de centrale as (op de CV's na) kan behouden worden kan ik eigenlijk niet direct een positie bedenken waar we aan kwaliteit inboeten als we pakweg Witsel, Hazard, Meunier, Vertongen en Mertens thuis laten. Vreemd eigenlijk hoe je op zo'n avond al enorm positief gezind kunt gaan slapen![]()