Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daar zit er wel heel veel concurrentie aan te komen..
Axel is er over 2 maanden ook al 34.
De grootste kans op zelf stoppen zie ik nog bij KDB zoals ik al zei. Heeft het vaak over zijn lichaam en gezin en te druk programma etc.
Ik hoop dat ze naar een 4-3-3 gaan maar een KDB zie ik toch als redelijk onvervangbaar. Figuren als Tielemans (liever op de 8 imo) of Thorgan kunnen dat op KT een beetje invullen maar zal kwaliteitsverlies zijn.Als KDB stopt, wie zie je dan als zijn vervanger? Kan Tielemans dit doen?
Musonda heAls KDB stopt, wie zie je dan als zijn vervanger? Kan Tielemans dit doen?
Zit Marcelino niet zonder ploeg? Als het betaalbaar moet blijven en ze in Spaanse sferen willen blijven, waarom niet. Niet slecht met jongeren, boekt altijd wel resultaten, inzicht in bekermatchen, en heeft wel al wat bewezen. Werd overigens vroeger al dikwijls genoemd om het over te nemen bij de Spaanse nationale ploeg. Ik zou een gokje voor zo iemand veel meer appreciëren dan een Martinez, of eventueel een Henry.En los van onze discussie. Wie zou gij als haalbare coach willen zien?
Davy Roef nochtans goed bezig hoorMusonda he
Met Doku op links, Januzaj op rechts en Lavia en Tielemans erachter.
En CV Debast en Faes, Links Lukaku en rechts VDB die zijn comeback maakt omdat Company bondscoach is (edit: of saelemaekers dat is geloofwaardiger)
En Romelu in de spits.
Courtois wel nog in doel
Geef het een paar wedstrijden, en we zijn er ook op aan het zeiken hoorIk vind een nieuwe bondscoach zoeken echt een makkie: Clement als bondscoach en Gert Verheyen als assistent. What's not to like?

Henry gaat dat toch nooit worden nu. Ze gaan toch verandering van wind willen na deze uitschakeling.Zit Marcelino niet zonder ploeg? Als het betaalbaar moet blijven en ze in Spaanse sferen willen blijven, waarom niet. Niet slecht met jongeren, boekt altijd wel resultaten, inzicht in bekermatchen.
Los daarvan ben ik geen scout en word ik niet betaald om de markt te verkennen. Maar een Henry, dan zitten we in mijn ogen met Wilmots 3.0. Preud'homme en Hein zijn in mijn ogen ook slechte keuzes, maar soit.
Natuurlijk wordt er gezeikt op 'elke' bondscoach. En een bondcoach neemt altijd wel beslissingen waarmee men het niet eens is.Geef het een paar wedstrijden, en we zijn er ook op aan het zeiken hoor![]()
Kroatie gaf em ruimte en tijd want ze zakten in. Ja hij heeft een hele goeie versnelling maar nul eindproduct, geen deftige voorzet gedaan of zich gewoon vast gelopen. Enige goeie dat ik kan herinneren van hem is em vastlopen in de 16 om dan te passen naar Hazard waardoor die voorzet kwam waar lukaku onbegrijpelijk mist.Als KDB stopt, wie zie je dan als zijn vervanger? Kan Tielemans dit doen?