Spooky
Well-known member
Idd, Canada heeft ons ook weggespeeld met spelers uit hun lokale competitie voor een deel.Flauwe opmerking, toch. Ik hoorde je dezelfde opmerkingen niet maken toen Verschaeren, Lokonga en Debast over de jaren heen opgeroepen werden.
Tresor zat op de bank wegens de coach, niet omdat hij niet goed genoeg was. Ik denk dat Vrancken juist aantoont dat als je de spelers juist gebruikt, ze net heel waardevol zijn.
En de JPL is toch echt zo slecht niet. "maar de JPL". Kroatie speelde gisteren met spitsen van Dinamo Zagreb en Hajduk Split. Zijn dat dan zo'n topteams, neen toch. Op de G-5 na, is de JPL de best vertegenwoordigde Europese competitie in dit toernooi.
Probleem is gewoon tactisch, ons middenveld marcheert niet maar dat wil Bobby maar niet snappen.
Je creeert match na match niks van kansen, dat zou op den duur bij de analyse na de match toch moeten beginnen op te vallen?
Vanachter oeverloos liggen tikken en hopen dat de tegenstander begint te jagen om dan snel te kunnen omschakelen is toch niet hét systeem dat je moet spelen met deze kern?
Sorry hoor.... Dat die tamzakken eerst maar eens laten zien dat ze willen winnen. Een minder wedstrijd ok... Maar dat consequent getaffel bij sommige, daar willen supporters ook niet meer alles voor geven. Ik vergeet nooit de counter tegen Japan. Het mooiste wat ik ooit gezien heb. Daar zal het bij blijven vrees ik.