Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou liever Francky dury zien, al denk ik eerder dat ze aan Vercauteren zijn mouw gaan trekken, of gewoon met Martinez verder gaan doen, al ze donderdag winnen is er weer niks aan de hand :)

Ik zie liever mijne laatsten drol trainer worden dan Franky Dury. Jezus, een legende voor ZW, maar die is inmiddels wel klaar.

En nog altijd niemand hier die heeft durven zeggen dat de Marokkanen gewoon erg goed speelden (vooral 2e helft).

Een hoop navelstaren en minachting hier.

Ik zie liever mijne laatsten drol trainer worden dan Franky Dury. Jezus, een legende voor ZW, maar die is inmiddels wel klaar.

Dat was enkel in vergelijk met Hein bedoeld, hoop dat we daar toch echt van gespaard gaan blijven als bondscoach, Clement lijkt me eigenlijk de meest aangewezen man op het moment, toch iemand die weet hoe leiding te pakken en spelers op hun plaats durft te zetten indien nodig.

En nog altijd niemand hier die heeft durven zeggen dat de Marokkanen gewoon erg goed speelden (vooral 2e helft).

Een hoop navelstaren en minachting hier.
Compleet gezever verkoopt ge met dit. Niemand misgunt het Marokko, er was misschien één half negatief bericht over hen. Feit is wel dat ze een hooguit middelmatige ploeg hebben en dat Martinez zijn wissels hen vooruit hielpen. Elke half deftige ploeg stuurde hen met zware kletsen naar volgend jaar.

Waarom moeten we dan hier nog analyseren en palaveren over Marokko en praten over hoe goed ze waren? Een speler die al anderhalf jaar kut wordt genoemd maakt fouten en Marokko scoort twee keer. Ok, ze hebben leuk hun kansen gepakt en dat is goed voor hun, verder is daar voor ons niets over te zeggen.

Na het WK kan je perfect verder met nog enkele oude getrouwen, maar moet je dit van tornooi tot tornooi aanpakken.
Je start met de ruggengraat: Courtois - Faes - Theate - Onana - KDB - Lukaku. Al de andere kan je aanvullen naar vorm en kunde en je zet je niet vast qua systeem.
Witsel, E. Hazard, Batshuayi, Vertonghen, Alderweireld, Meunier en Mertens mogen beschikken. Desnoods met een uitwuifmatch tegen San Marino, dat ze die zeker al winnend kunnen afsluiten.

Het is wel een stugge tegenstander die nu toch al 2x op rij de 0 kan houden. Vraag is hoe Marokko zich zal gedragen als ze snel op achterstand komen.

Spanje of Duitsland zou niet al te veel problemen mogen hebben, maar als die eerste goal lang uitblijft, kan het nog wel krachten kosten.

Al hadden de Duitsers het in 2014 ook niet onder de markt met Algerije in de 1/8ste finales.

Het is wel een stugge tegenstander die nu toch al 2x op rij de 0 kan houden. Vraag is hoe Marokko zich zal gedragen als ze snel op achterstand komen.

Spanje of Duitsland zou niet al te veel problemen mogen hebben, maar als die eerste goal lang uitblijft, kan het nog wel krachten kosten.

Al hadden de Duitsers het in 2014 ook niet onder de markt met Algerije in de 1/8ste finales.
In de volgende ronde kan alles natuurlijk. Kijk naar Portugal in 2016 bijvoorbeeld.

....
Witsel, E. Hazard, Batshuayi, Vertonghen, Alderweireld, Meunier en Mertens mogen beschikken.
Die laatste vier hebben beter gepresteerd dan welk jonkie dan ook op dit toernooi.

Leeftijd is geen argument. De RD is een prestatie instituut, geen opleidingsschooltje. Kijk naar' de sterke invalsbeurt van de verguisde Mertens en een CDK die compleet door de mand valt.

"We moeten verjongen". Hoezo? We moeten het sterkste team in de wei zetten.

Die laatste vier hebben beter gepresteerd dan welk jonkie dan ook op dit toernooi.

Leeftijd is geen argument. De RD is een prestatie instituut, geen opleidingsschooltje. Kijk naar' de sterke invalsbeurt van de verguisde Mertens en een CDK die compleet door de mand valt.

Meunier heeft gisteren de goal voor 80% op zijn kap.

Onana heeft beter gepresteerd dan de andere samen
Mertens na 5min ook niet meer gezien

- Alderweireld is volgend jaar een jaar ouder en zal er niet op verbeteren
- Vertonghen idem
- Meunier is hopeloos uit vorm en niet meer de oude Meunier. Zie reply van SomeDude. Sorry maar kinderlijk verdedigen, niet vooruit durven spelen. Tegen Canada heeft hij Onana vijf keer kunnen lanceren, telkens pasje achteruit.
- Mertens: vijf minuten goed, dan piepedood.

Zelfs als hebben die oudere misschien intrinsiek meer 'talent', maar daar ben je geen fluit mee als ze hopeloos uit vorm zijn, geen drive, inzet brengen. Geen enkele speelde met het mes tussen de tanden. Heb je Costa Rica - Japan gezien? De gemiddelde leeftijd van de vijfmansdefensie was boven de 30 (en ik reken Navas nog niet mee) maar die mannen hebben verdedigd of hun leven ervan af hing en moeder gegijzeld. Wat doen onze verdedigers, wijken, wijken en gapen naar een voorzet die passeert.

Ik denk dat na de afgang tegen Canada en Marokko duidelijk is dat het team van Martinez duidelijk niet het sterkst mogelijke elftal is.

Ik denk dat je de kracht van de tegenstanders onderschat.
zoals ik hier al meerdere malen zei, we hebben een middelmatig efltal met een wereldtop keeper.

En die keeper blundert gisteren toevallig (voor een keer) bij het eerste doelpunt. En je staat tegenover een elftal waar meer spelers bij betere clubs spelen, 22.000 fanatieke Marokkaanse fans op de tribune (wij waren met slechts 800, las ik) en je hebt dan ook nog eens de pech dat ene Ziyech ontketend was.... ja dan kan je dus gewoon verliezen.
Alsof dat verbazingwekkend is.

Ons middelmatige efltal kan zich trouwens nog steeds gewoon kwalificeren. Tegen de "oudjes" van Kroatie. Al zal dat loodzwaar worden.

Ik denk dat je de kracht van de tegenstanders onderschat.
zoals ik hier al meerdere malen zei, we hebben een middelmatig efltal met een wereldtop keeper.

En die keeper blundert gisteren toevallig (voor een keer) bij het eerste doelpunt. En je staat tegenover een elftal waar meer spelers bij betere clubs spelen, 22.000 fanatieke Marokkaanse fans op de tribune (wij waren met slechts 800, las ik) en je hebt dan ook nog eens de pech dat ene Ziyech ontketend was.... ja dan kan je dus gewoon verliezen.
Alsof dat verbazingwekkend is.

Ons middelmatige efltal kan zich trouwens nog steeds gewoon kwalificeren. Tegen de "oudjes" van Kroatie. Al zal dat loodzwaar worden.
Nogmaals: dat is geen blunder van de keeper. Die bal moet daarvoor al tegengehouden worden.

Marokko en Canada hebben ook maar een paar goeie spelers, de rest is ook middelmaat (zelfs spelers die niet spelen in onze jupkesleague)

- Alderweireld is volgend jaar een jaar ouder en zal er niet op verbeteren
- Vertonghen idem
Dat riepen ze een paar jaar geleden ook al over die 2.

Nee laten we Debast eens zetten tegenover Van Dijk. Je hebt het zelf gezien. De Hollanders lachen er nu nog om.

De RD selectie stel je niet samen op de toekomst maar op het NU. En dan is dat oude centrale duo nog altijd veel en veel beter dan die jonge vervangers.

Komaan, Canada en Marokko zijn prutsploegen waar wij normaal altijd met enkele goalen verschil moeten winnen. In juni stuurden we Polen nog naar huis met 6-1.
Bij Marokko zijn er maar twee die je aan de ketting moet leggen: Hakimi en Ziyech. Naar mijn mening is het eerste doelpunt niet de fout van Courtois. Die moet nooit naar die eerste paal komen.

Dat riepen ze een paar jaar geleden ook al over die 2.

Nee laten we Debast eens zetten tegenover Van Dijk. Je hebt het zelf gezien. De Hollanders lachen er nu nog om.

De RD selectie stel je niet samen op de toekomst maar op het NU. En dan is dat oude centrale duo nog altijd veel en veel beter dan die jonge vervangers.
Ik roep nergens om Debast. Zie mijn vorige post: Faes - Theate als centraal duo. Debast is nog te groen achter zijn oren en is gewoon mee door Brainfart Bobby.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan