Het is misschien geen populaire mening, maar de Bruyne zijn houding tegenover de nationale ploeg irriteert me tegenwoordig kapot. Ik weet dat hij daar, tegenover die ploeg van meer dan een miljard waar hij normaal speelt, met een hoop kneuzen staat te voetballen, maar al dat gelul dat het hem eigenlijk niet interesseert (de Nations League dan), dat constante armen in de lucht doen op woensdag, ... Voor je medespelers is zoiets ook echt alles behalve motiverend.
Als je dan nog de show runt zou je het kunnen excuseren, maar hij gaat ook al twee matchen glorieus ten onder dus daar maakt hij het ook niet goed. Ik weet dat dat allemaal voornamelijk Martinez zijn schuld is en dat hij geïrriteerd is door dat kutsysteem en die clown van een trainer in het algemeen, maar toch irriteert het me. Online zie je ook veel excuses voor KDB 'want hij moet met zulke sukkelaars spelen' en 'hij is beter gewend' maar dat gaat op voor enorm veel sterspelers, en die gedragen zich dan wel een pak beter vind ik, op en naast het veld.