Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu gaan jullie mij eens goed uitlachen maar het middenveld tegen Kroatië voor mij is: (oh god hou u vast) Dendoncker/Debast

Debast heeft wel wat kwaliteiten om defensieve middenvelder te spelen en totaal niets te verliezen op die positie.

Waarom niet? Echt oprecht... Het is waanzin I know maar waarom niet? En welk alternatief is er eigenlijk nog?

Niet te hevig in uw repliek aub, ik besef ook dat ik zotte dingen zeg en dat het nooit of te nimmer zal gebeuren maar... ugh
Debast heeft 0 matchen ervaring op het hoogste niveau (op de positie van CM). Dan eerder Dendoncker en Tielemans. Jongens kennen elkaar en Tielemans voelt zich beter in zijn sas met een stevige, energieke 6 in de rug.

Snap ook niet dat Hazard nog steeds kapitein is .
Zie in hem toch ook niet diegene die iedereen gaat motiveren en toespreekt waar je achter staat . Al je dan vergelijkt met een kompany ...
Dan zie ik meer in Lukaku een deftige kapitein om de groep terug bij elkaar te krijgen .

Debast heeft 0 matchen ervaring op het hoogste niveau (op de positie van CM). Dan eerder Dendoncker en Tielemans. Jongens kennen elkaar en Tielemans voelt zich beter in zijn sas met een stevige, energieke 6 in de rug.

Fair, maar Dendoncker/Tielemans middenveld wint nooit van Kroatië. Eigenlijk wint geen enkele opstelling niet meer van de Kroaten.

Wat een slap interview van Vandenbempt bij Martinez zeg. :wallbash:
Volgens onze parameters was Eden goed bezig. Dus hebben we hem gewisseld om te voorkomen dat hij geblesseerd zou raken.

Uhm… dus zijn plan was om Hazard te laten spelen tijdens oefenmatchen om ritme te krijgen voor het wk. En als hij iets of wat ritme begint te vinden gaat hij hem eruit halen. :unsure:

Fair, maar Dendoncker/Tielemans middenveld wint nooit van Kroatië. Eigenlijk wint geen enkele opstelling niet meer van de Kroaten.
Wie leunt het dichtste aan tegen aan tegen Onana qua fysieke capaciteiten, toch Dendocker? Wie heeft er naast KBD de meeste vista, diepgang en snelheid van uitvoering om een KDB snel te bereiken toch Tielemans of eventueel Thorgan?

Er was bij momenten ruimte maar dan werd Debruyne niet aangespeeld of was de inspeelpass gewoon slecht.

Ik zou ook afstappen van die wingbacks een meunier is wel fysiek ok, maar voetballend te beperkt om echt een goeie wingback te zijn. Castagne ook niet echt wild van tbh. Ik zou eerder nog Thorgan als back uitspelen dan Castagne tbh.

Laatst bewerkt:
Wie leunt het dichtste aan tegen aan tegen Onana qua fysieke capaciteiten, toch Dendocker? Wie heeft er naast KBD de meeste vista, diepgang en snelheid van uitvoering om een KDB snel te bereiken toch Tielemans of eventueel Thorgan?

Je hebt gelijk maar je spreekt mij ook niet tegen denk ik? Dat middenveld komt tekort.

Achja, lets get it over with.

Wat een slap interview van Vandenbempt bij Martinez zeg. :wallbash:
idd , stel dan toch kritische vragen man . Interview van het allerlaagste niveau .

De wissels sloegen nergens naar . Waarom geen Doku of Openda . De eerste helft waren we beter , maar Martinez zonder inzicht helpt heel die match naar de kloten . Je zit daar met een De Bruyne zonder zin , verschillende spelers uit vorm .

Nee , deze coach is te zwak om de Rode Duivels te begeleiden , heeft ook al jaren maar 1 tactiek . Is na het vorig WK op een piedestal geplaatst , terwijl dat vooral de verdienste was vd spelers . Met een nieuwe lichting en coach werken nu richting het EK , zoveel is duidelijk .

Qua positie kiezen ga je weinig center backs vinden die het beter doen dan Alderweireld en Vertonghen.

Dit dus.
Tegelijk zit Brazilië met Thiago Silva de pannen van het dak te spelen.
Italië hun verdediging was een pak ouder en hebben daar nooit een probleem van gemaakt, ze hebben zelfs de EK beker gepakt daarmee.

Het probleem zijn niet de verdedigers. Dat probleem is echt wel elders te zoeken.
Misschien moet KDB zich is minder als diva gaan gedragen en eens deftig beginnen voetballen. Jesticuleren en zagen en zeveren en dan geen enkele bal deftig spelen is een beetje vreemd.

De rust-analyse nu is gewoon een pak
idd , stel dan toch kritische vragen man . Interview van het allerlaagste niveau .
Heb zelf het interview niet gehoord, maar als zelfs een VDB al niet kritisch is… ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze daar bij de VRT deopdracht gekregen hebben van niet te kritisch te zijn. Bij DPG zijn ze veel scherper in hun kritiek.

Dit dus.
Tegelijk zit Brazilië met Thiago Silva de pannen van het dak te spelen.
Italië hun verdediging was een pak ouder en hebben daar nooit een probleem van gemaakt, ze hebben zelfs de EK beker gepakt daarmee.

Het probleem zijn niet de verdedigers. Dat probleem is echt wel elders te zoeken.
Misschien moet KDB zich is minder als diva gaan gedragen en eens deftig beginnen voetballen. Jesticuleren en zagen en zeveren en dan geen enkele bal deftig spelen is een beetje vreemd.
Heeft last van Lukakutis

Nu de spelers ouder worden en de kwaliteit achteruit gaat, komt de onkunde van deze coach bovendrijven. En zo wordt nog eens extra pijnlijk wat deze groep veel meer had kunnen bereiken met een echte toptrainer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan