Bliksemsnel is ie wel.Doku kan nauwelijks een assist geven of goal maken op een open counter, laat staan zonder ruimte.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bliksemsnel is ie wel.Doku kan nauwelijks een assist geven of goal maken op een open counter, laat staan zonder ruimte.
Debast heeft 0 matchen ervaring op het hoogste niveau (op de positie van CM). Dan eerder Dendoncker en Tielemans. Jongens kennen elkaar en Tielemans voelt zich beter in zijn sas met een stevige, energieke 6 in de rug.Nu gaan jullie mij eens goed uitlachen maar het middenveld tegen Kroatië voor mij is: (oh god hou u vast) Dendoncker/Debast
Debast heeft wel wat kwaliteiten om defensieve middenvelder te spelen en totaal niets te verliezen op die positie.
Waarom niet? Echt oprecht... Het is waanzin I know maar waarom niet? En welk alternatief is er eigenlijk nog?
Niet te hevig in uw repliek aub, ik besef ook dat ik zotte dingen zeg en dat het nooit of te nimmer zal gebeuren maar... ugh
Debast heeft 0 matchen ervaring op het hoogste niveau (op de positie van CM). Dan eerder Dendoncker en Tielemans. Jongens kennen elkaar en Tielemans voelt zich beter in zijn sas met een stevige, energieke 6 in de rug.
Dat is precies ook het enige wat er van hem wordt verwacht!Het enige wat je Martinez kan verwijten is dat hij zijn spel niet aanpast aan het materiaal dat hij beschikbaar heeft.
Ik beweer ook helemaal niet dat de man aan het roer moet blijven. Kon je mss zo wel opvatten...'Het enige', dat is gewoon zijn kerntaak he, samen met het 'materiaal' te kiezen (spelerselectie dus). Compleet gefaald die man, zoals hier al meermaals uitvoerig is uitgelegd.
Volgens onze parameters was Eden goed bezig. Dus hebben we hem gewisseld om te voorkomen dat hij geblesseerd zou raken.Wat een slap interview van Vandenbempt bij Martinez zeg.![]()

Wie leunt het dichtste aan tegen aan tegen Onana qua fysieke capaciteiten, toch Dendocker? Wie heeft er naast KBD de meeste vista, diepgang en snelheid van uitvoering om een KDB snel te bereiken toch Tielemans of eventueel Thorgan?Fair, maar Dendoncker/Tielemans middenveld wint nooit van Kroatië. Eigenlijk wint geen enkele opstelling niet meer van de Kroaten.
Wie leunt het dichtste aan tegen aan tegen Onana qua fysieke capaciteiten, toch Dendocker? Wie heeft er naast KBD de meeste vista, diepgang en snelheid van uitvoering om een KDB snel te bereiken toch Tielemans of eventueel Thorgan?
Hebben we dan ooit al zo gespeeld, gezien Witsel zowat alles speelt, neen?Je hebt gelijk maar je spreekt mij ook niet tegen denk ik? Dat middenveld komt tekort.
Achja, lets get it over with.
idd , stel dan toch kritische vragen man . Interview van het allerlaagste niveau .Wat een slap interview van Vandenbempt bij Martinez zeg.![]()
Qua positie kiezen ga je weinig center backs vinden die het beter doen dan Alderweireld en Vertonghen.
Heb zelf het interview niet gehoord, maar als zelfs een VDB al niet kritisch is… ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze daar bij de VRT deopdracht gekregen hebben van niet te kritisch te zijn. Bij DPG zijn ze veel scherper in hun kritiek.idd , stel dan toch kritische vragen man . Interview van het allerlaagste niveau .
Heeft last van LukakutisDit dus.
Tegelijk zit Brazilië met Thiago Silva de pannen van het dak te spelen.
Italië hun verdediging was een pak ouder en hebben daar nooit een probleem van gemaakt, ze hebben zelfs de EK beker gepakt daarmee.
Het probleem zijn niet de verdedigers. Dat probleem is echt wel elders te zoeken.
Misschien moet KDB zich is minder als diva gaan gedragen en eens deftig beginnen voetballen. Jesticuleren en zagen en zeveren en dan geen enkele bal deftig spelen is een beetje vreemd.