Dat Tresor niet eens bij de 55 zat is misdaad tegen de mensheidTresor en Heynen hadden trouwens ook altijd mee moeten gaan vind ik. Tresor alleen al voor zijn geweldige stilstaande fases en Heynen voor zijn loopvermogen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat Tresor niet eens bij de 55 zat is misdaad tegen de mensheidTresor en Heynen hadden trouwens ook altijd mee moeten gaan vind ik. Tresor alleen al voor zijn geweldige stilstaande fases en Heynen voor zijn loopvermogen.
Neen, niks van.Maar stond al klaar om in te vallen op dat moment dacht ik.
Verder, laat ons maar hiervoor gaan tegen Kroatië. Er uit gaan we toch, kunnen we tenminste al beginnen oefenen met de nieuwe jongens.
Bekijk bijlage 15508
“We need experience”Don't get your hopes straight, guys. T is nog steeds Martinez aan het wiel en die zal wel weer gwn zijn poulainkes gebruiken.
Dus maw, Mertens in de basis sws.
Omdat ik liever Castagne op de RB zet dan Meunier. Dan zijn de opties beperkt, en Thorgan speelt af en toe op die positie bij Dortmund. Minst slechte optie daar voor mij.Sinds wanneer is Thorgan een linksback?![]()
euh, nee ... of die er nu opstond of niet, 0 verschilWie leverden wel?
KDB (onder niveau maar dan toch nog beter dan veel anderen)
Kunnen dezelfde mensen zijn.En waar zitten onze grote helden ultras nu ? Van pakweg Gent,Antwerp...
Beter Ritchie meegepakt!Bobby heeft geen enkele linksback geselecteerd. Ik had het hem nog vergeven indien hij De Bock had meegenomen, die toch vaste waarde is bij Atromitos
'KBVB heeft beslissing over Martinez al genomen'Ik zie de Bond morgen of overmorgen nog afkomen met: "we hebben een akkoord bereikt met Bobby om door te gaan tot en met het EK 2024. Zo geven we hem en de groep het vertrouwen dat ze nodig hebben om volgende match succesvol af te werken en door te stoten op dit WK."
Nog niks getekend he. Als we nu eruit vliegen, kan het wel eens veranderen. Of ja, dat mag ik verdorie hopen.'KBVB heeft beslissing over Martinez al genomen'
Dat was wel voor de match tegen Marokko maar toch .. misschien moeten ze eerst eens schoneschijnkuis houden bij de bond.
Hier hoeven ze in ieder geval geen bang voor te hebbenBossaert weet dat hij zich daarmee in een slechte positie brengt, want als de Duivels het goed doen in Qatar zullen er weer topclubs komen aankloppen.