Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, zalige keeper dadde, gewoon qua uitstraling alleen al.Ochoa. Wat een keeper toch op WK's
Hangen aan elkaar vind ik, kunt nie zeggen dat de fout langs 1 kant komtLewandowski trekt eerst. Ik vond het toch echt geen penalty.
Neen oké, maar toch zeker penaltyHangen aan elkaar vind ik, kunt nie zeggen dat de fout langs 1 kant komt
Die 2 Mexicaanse wisselspelers geven hun nummer gewoon aan haar se. Beetje pro-actief zijn.Damn die 5e ref. Knap kind
Die mag men nummer ook eens in haar boekske schrijven
Die 2 Mexicaanse wisselspelers geven hun nummer gewoon aan haar se. Beetje pro-actief zijn.

7 minutenWrm tonen ze die extra tijd nu niet meer grrrr. Kheb het gemist hoeveel het was, dus echt het raden naar nu![]()
Ik heb dat moeten gaan zoeken in sofascore app, hatelijk dat ze het gewoon ni duidelijker in beeld brengen7 minuten
U think?misschien wel goed voor Argentinië, dat gelijkspel tussen Polen en Mexico

Misschien kan ik aanschuiven aan de analisten tafel straks op de vrt. Er moet iemand open deuren intrappen heU think?
Vaneigens