Uruguay toch zeer ontgoochelend. Ok, niet meer de ploeg met Forlan, Suárez, Godin, … maar het moet toch beter kunnen dan dit. Vooral gelijkspel tegen SA was toch heel flauw.
Bielsa is een overgeromantiseerde (en dus overschatte) trainer. There, I said it…
Bielsa is een overgeromantiseerde (en dus overschatte) trainer. There, I said it…