[Groep H] Spanje, Uruguay, Saoedi-Arabië, Kaapverdië

Uruguay toch zeer ontgoochelend. Ok, niet meer de ploeg met Forlan, Suárez, Godin, … maar het moet toch beter kunnen dan dit. Vooral gelijkspel tegen SA was toch heel flauw.

Bielsa is een overgeromantiseerde (en dus overschatte) trainer. There, I said it…
 
Uruguay toch zeer ontgoochelend. Ok, niet meer de ploeg met Forlan, Suárez, Godin, … maar het moet toch beter kunnen dan dit. Vooral gelijkspel tegen SA was toch heel flauw.

Bielsa is een overgeromantiseerde (en dus overschatte) trainer. There, I said it…
Dat is toch samen met Turkije de grootste ontgoocheling van het toernooi tot dusver denk ik.

Nunez, Valverde, Ugarte zijn toch allemaal zeer degelijke spelers hoor (of waren dat ooit).

Als je dan niet doorgaat in een groep met Saudi Arabië en Kaapverdië wanneer je op een WK zit waar zelfs 8 van de beste derdes doorgaan, dan heb je gewoon gefaald.
 
Terug
Bovenaan