Baldarich
Well-known member
Ik ben dat "vermijden van grote ploegen" echt kotsbeu de laatste jaren.
Waarom doe je mee met een WK? Dit is echt de verkeerde mentaliteit. Ik snap het principe dat je verder in het WK geraakt, als je grotere ploegen vermijd.
Maar is gewoon de verkeerde mentaliteit.
Gekunt perfect verliezen van een "zwakkere" ploeg in de knockoutfase.
Ik zou zelf willen dat Algerije wint tegen Oostenrijk. Om toch 6 op 6 te hebben. En met wat geluk winnen ze tegen Spanje. Mochten ze verliezen... sow. Ze hebben tenminste iets bewezen.
En die "zwakkere" ploegen zitten ook in de volgende ronde met een reden e.
Ik zie het nog gebeuren dat Oostenrijk, Spanje ontwijkt en dan uitkomt tegen een iets zwakkere ploeg, waar ze dan uitgeschakeld worden...
Ik vind van niet, wilt ge meer kans maken om hoger te eindigen dan moet je zorgen dat je de op papier makkelijkste loting krijgt.