Groep C (Argentinië, Saudi-Arabië, Mexico, Polen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien kan ik aanschuiven aan de analisten tafel straks op de vrt. Er moet iemand open deuren intrappen he
Vergeet ook niet:
- Ochoa heeft nog al eens een penalty gepakt
- er was terug veel toegevoegde tijd
- De VAR speelt een hoofdrol
-Schalkse blik naar Imke zoals Karl
- Zéker niets zeggen over de bril van Franky
 
Het bekt wel heel lekker natuurlijk "Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah", maar iemand een idee waarom die dat doen bij elke goal? Hoorde Frank Raes al roepen van "Binneeeeuuuh, Jeeeezzzuuuuuuuuuuuuusss"...
 
Het bekt wel heel lekker natuurlijk "Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah", maar iemand een idee waarom die dat doen bij elke goal? Hoorde Frank Raes al roepen van "Binneeeeuuuh, Jeeeezzzuuuuuuuuuuuuusss"...
Die vernoemen Allah in veel situaties in het leven. Betekent zoiets als oh my god, dit is ongelooflijk 😋
Zoals inshallah, alhamdulilah, etc. Allah wordt constant betrokken in het leven
 
Ik kon die penalty wel nog begrijpen eerlijk gezegd duwt tegen zijn achterste been waardoor hij zijn evenwicht verliest. Al was het wel licht en is hij heel theatraal neergegaan.
 
Ik kon die penalty wel nog begrijpen eerlijk gezegd duwt tegen zijn achterste been waardoor hij zijn evenwicht verliest. Al was het wel licht en is hij heel theatraal neergegaan.

Die speler verliest daar echt niet zijn evenwicht door dat enorm klein tikje hoor. 20 penalty's per match op deze manier. En het is al zeker geen "clear error", dat de VAR ingrijpt is gewoon onbegrijpelijk.
 
Die speler verliest daar echt niet zijn evenwicht door dat enorm klein tikje hoor. 20 penalty's per match op deze manier. En het is al zeker geen "clear error", dat de VAR ingrijpt is gewoon onbegrijpelijk.
Er is contact met de hand en met het been.
Daar gaat de VAR dus niet op terug komen.

Als de ref hem niet fluit gaan ze ook niet tussen komen.
Doelman die net te snel weg is van zijn lijn moeten ze wel tussen komen eigenlijk. Maar zoals eerder gezegd, het niveau van de refs is bedroevend laag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan