Groep C (Argentinië, Saudi-Arabië, Mexico, Polen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja wadde, mijn topfavoriet om het WK te winnen gaat in de eerste match onderuit tegen Saoedi-Arabië :unsure:

Ik heb niet kunnen kijken (moeten jullie niet werken ofzo? :p ) dus geen idee hoe goed of slecht het was...
Hier ook enkel de 2de helft gezien.
Argentinië; traag, futloos, inspiratieloos...enkel rekenen op 2 versleten oude venten als Di Maria en Messi.
Zo zal het niet gaan.

De Saoedi's speelden wel de match van hun leven met geweldige inzet en spel op het randje.
Zie ik ze wel niet elke match doen.

Argentinië speelt met flankvoorzetten en hoge ballen op Lautaro ?
In de eerste helft alles over de grond en door't midden. SA speelde zo hoog met hun verdediging, maar ze zetten de buitenspelval wel perfect.
Tweede helft dacht Argentinië het van de flanken te proberen omdat ze wat minder hoog gingen spelen na de dubbele voorsprong van SA denk ik. Wat uiteraard oerdom was, want de grootste speler van Argentinië staat in doel.

Mak, traag, inspiratieloos, futloos, rekenen op versleten vedetten...

het zou hier bijna over de rode duivels kunnen gaan als ze niet opletten tegen Canada :unsure:

Die goal waar de speler met zijn schouder buitenspel staat vind ik wel ongelofelijk nipt (beetje zuur voor de Argentijnen).

Als de regels niet veranderd zijn, telt de hand en de arm niet mee voor buitenspel, maar gaat het dus letterlijk over die zijn schouder. :unsure:
For the purposes of determining offside, the upper boundary of the arm is in line with the bottom of the armpit.
(denk ik?)

Dus moet je daar ergens een lijn kunnen trekken aan de oksel als grens tussen "arm" en "schouder". Lastig :p

edit: hier dus... op de gewone beelden lijkt het totaal geen buitenspel zelfs wanneer ze het beeld stil zetten

Deze fase dus, zeg het maar :p
Capture.png

Capture2.png

Ik zie het niet helemaal :unsure:
Een halve cm veronderstelde schouder?
Een oorlel?

Zo zie je maar, zelfs met 3d wetenschappelijke highlevelshit komen we er nog ni uit.

Van mij mag dit een correcte goal zijn

Zo zie je maar, zelfs met 3d wetenschappelijke highlevelshit komen we er nog ni uit.

Van mij mag dit een correcte goal zijn
jawel het zal ergens een centimeter buitenspel zijn ofzo. Dit zal wel correct zijn maar moeten ze zo strikt zijn natuurlijk, dat is de vraag

Ik veronderstel dat het toch om zijn schouder gaat...
Als de rode duivels door zo'n afgekeurde goal zouden verliezen, zou ik er toch niet blij mee zijn...

Deze fase dus, zeg het maar :p

Capture2.png

Ik zie het niet helemaal :unsure:
Een halve cm veronderstelde schouder?
Een oorlel?

the upper boundary of the arm is in line with the bottom of the armpit.

Op geen enkele wijze kan je toch een rechte lijn trekken van de oksel naar de bovenarm evenwijdig aan het lichaam, waarbij die bovenarm op dat punt voorbij de schoenpunt steekt? Afin, niet op dit 3D beeld alleszins.

Lijkt mij in dit geval toch ook gewoon veel normaler en PLEZANTER voor het spel dat je de positie van de voeten in rekening neemt.

Als er nu op vrije trap/voorzet/corner in de penalty box met een lichaamsdeel (knie, hoofd, schouder) gescoord wordt dat buitenspel staat, tot daaraan toe, maar in zo'n situatie heeft dat toch geen belang.

Ik zou die buitenspelregel echt herschrijven dat ten allen tijde enkel de positie van de voeten belangrijk zijn, tenzij een ander lichaamsdeel dat buitenspel stond een rechtstreekse invloed heeft op het doelpunt. Maar bon, wie ben ik.

Op geen enkele wijze kan je toch een rechte lijn trekken van de oksel naar de bovenarm evenwijdig aan het lichaam, waarbij die bovenarm op dat punt voorbij de schoenpunt steekt? Afin, niet op dit 3D beeld alleszins.

Lijkt mij in dit geval toch ook gewoon veel normaler en PLEZANTER voor het spel dat je de positie van de voeten in rekening neemt.

Als er nu op vrije trap/voorzet/corner in de penalty box met een lichaamsdeel (knie, hoofd, schouder) gescoord wordt dat buitenspel staat, tot daaraan toe, maar in zo'n situatie heeft dat toch geen belang.

Ik zou die buitenspelregel echt herschrijven dat ten allen tijde enkel de positie van de voeten belangrijk zijn, tenzij een ander lichaamsdeel dat buitenspel stond een rechtstreekse invloed heeft op het doelpunt. Maar bon, wie ben ik.
100% akkoord.

Er zit al een chip in de bal, dus dan zou je ook zelfs chips vooraan in de voetzool kunnen stoppen die op een of andere manier de positie op het veld registreren. Dan weet je waar elke voet staat (aanvallers, verdedigers), wanneer de bal exact gespeeld wordt :unsure:

Of is dat te sci-fi? :p

High stakes toch in deze poule, komt de 2de niet uit tegen de eerste van de groep van Frankrijk?

Mexico heeft er alle belang bij om dit te winnen

Als verdediger is dit ook het gemakkelijkste om op buitenspelval te spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan