Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doet ge met de tijd die de ref neemt op zijn kaart te pakken in zen boekje te schrijven etc etc ? Bijtellen in het voordeel van Argentinië ?andere match aan het bekijken? Die Saudie's maken fout na fout toch.
En waarom kan je geen geel geven en tijd bijtellen? Slaat toch op niets
edit: moeten toch minstens 10 minuten bijgeteld worden, minstens
Die 1e van de keeper was al ronduit belachelijk, want dat was een fout op hemTweede geel voor de keeper. Wat een manier om uit te komen met de knie vooruit. Veel keepers doen dat maar is razend gevaarlijk
Da's zowat het eerste dat ge leert op keeperstraining. Keeper in de lucht moet altijd zichzelf beschermen.Tweede geel voor de keeper. Wat een manier om uit te komen met de knie vooruit. Veel keepers doen dat maar is razend gevaarlijk
Dat moet ge altijd doen als keeper. Knie zetten. Leren ze u als eerste.Tweede geel voor de keeper. Wat een manier om uit te komen met de knie vooruit. Veel keepers doen dat maar is razend gevaarlijk
Gewoon terechte kaart hoor? Begon daar van z'n tak te maken tegen de ref, da's gewoon geel hé. Of hij nu een punt had of niet.Die 1e van de keeper was al ronduit belachelijk, want dat was een fout op hem
Dybala zit op de bank , Correa en MacAllisterdi maria echt zo slecht. Hebben ze daar echt niks beter dan die has been
die 5 seconden daar komt het toch niet op? Maar idd bijtellen die handelWat doet ge met de tijd die de ref neemt op zijn kaart te pakken in zen boekje te schrijven etc etc ? Bijtellen in het voordeel van Argentinië ?
Ik zou denken laat voetballen als het kan en geef zo veel mogelijk balvoordeel, deze fluit voor alles fout rond de 16meter terwijl ze zelfs nog in balbezit zijn.
Ik heb het trouwens wel voor zo'n underdog die toch zeker nie slecht speelt en Argentinië speelt toch eigenlijk zelf helemaal niets klaar.
Die 1e van de keeper was al ronduit belachelijk, want dat was een fout op hem

Snel geel trekken én tijd bijtellen. Het geel is om het gedrag op te doen houden, de tijd die bijkomt om reeds verloren tijd te compenseren.Van mij mag hij meteen affluiten, ik denk dat hij al meer dan genoeg onbestaande/denkbeeldige fouten in het voordeel van Argentinië fluit
Zelfs bij balvoordeel laat hij Messi nog eens proberen
Ge kunt ook tijdrekken niet 2x bestraffen eigenlijk. Ofwel geeft ge geel ofwel telt ge tijd bij, maar nie alletwee hé
Ok, niet dusArgentinië zal het nog wel rechtzetten. Wel een reality-check natuurlijk, al kan dat ook wel positief zijn.