Groep C (Argentinië, Saudi-Arabië, Mexico, Polen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zei al in mezelf van: "ale, daar ligt de volgende al" tot ik de botsing zag. :wtf: hallelujah dat is toch gewoon in een klap bewusteloos?

Tweede geel voor de keeper. Wat een manier om uit te komen met de knie vooruit. Veel keepers doen dat maar is razend gevaarlijk

andere match aan het bekijken? Die Saudie's maken fout na fout toch.

En waarom kan je geen geel geven en tijd bijtellen? Slaat toch op niets

edit: moeten toch minstens 10 minuten bijgeteld worden, minstens
Wat doet ge met de tijd die de ref neemt op zijn kaart te pakken in zen boekje te schrijven etc etc ? Bijtellen in het voordeel van Argentinië ?
Ik zou denken laat voetballen als het kan en geef zo veel mogelijk balvoordeel, deze fluit voor alles fout rond de 16meter terwijl ze zelfs nog in balbezit zijn.

Ik heb het trouwens wel voor zo'n underdog die toch zeker nie slecht speelt en Argentinië speelt toch eigenlijk zelf helemaal niets klaar.

Tweede geel voor de keeper. Wat een manier om uit te komen met de knie vooruit. Veel keepers doen dat maar is razend gevaarlijk
Die 1e van de keeper was al ronduit belachelijk, want dat was een fout op hem

Da's zowat het eerste dat ge leert op keeperstraining. Keeper in de lucht moet altijd zichzelf beschermen.

Laatst bewerkt:
Wat doet ge met de tijd die de ref neemt op zijn kaart te pakken in zen boekje te schrijven etc etc ? Bijtellen in het voordeel van Argentinië ?
Ik zou denken laat voetballen als het kan en geef zo veel mogelijk balvoordeel, deze fluit voor alles fout rond de 16meter terwijl ze zelfs nog in balbezit zijn.

Ik heb het trouwens wel voor zo'n underdog die toch zeker nie slecht speelt en Argentinië speelt toch eigenlijk zelf helemaal niets klaar.

Die 1e van de keeper was al ronduit belachelijk, want dat was een fout op hem
die 5 seconden daar komt het toch niet op? Maar idd bijtellen die handel

Van mij mag hij meteen affluiten, ik denk dat hij al meer dan genoeg onbestaande/denkbeeldige fouten in het voordeel van Argentinië fluit
Zelfs bij balvoordeel laat hij Messi nog eens proberen

Ge kunt ook tijdrekken niet 2x bestraffen eigenlijk. Ofwel geeft ge geel ofwel telt ge tijd bij, maar nie alletwee hé
Snel geel trekken én tijd bijtellen. Het geel is om het gedrag op te doen houden, de tijd die bijkomt om reeds verloren tijd te compenseren.

Ook het belachelijk vaak vallen en verzorging vragen enzovoort moet ontmoedigd worden.

Vorig WK werd ik ziek van het tijd verspillen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan